Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.10.2010 08:25
od DestinyE34
Ahoj,slyšel jsem,že tohle E34 mohli taky mít,ale nešlo to se samosvorem. Bohužel svor se mi nedaří sehnat a na zimu by se mi hodilo alespoň tohle. Nevíte co všechno bych musel shánět,na kolik by to vyšlo a jestli to někdo nabízíte? :D

Tohle stačit asi nebude,nebo ano? Neměl by být ještě nějaký servomotorek na klapku vzduchu a plyn?


http://compare.ebay.com/bmw-e34-5-serie ... 0408447229

Napsal: pon 11.10.2010 12:26
od pragdejf
kup si kloudny gumy, to bohate staci. teda pokud nezijes ve spindlu. asc ti nepomuze nikam dojet. ani te nezacharani od omotani se okolo stromu, neni to stabilizace, proste ubere plyn. v nejnevhodnejsi chvili.
ja sem se teda na dunlop sp wintersport 3D dostal kam sem potreboval, 205/65/15, jinak kdyz sem mel natankovanou plnou a vez v kufru 300 kilo, tak ostatni nechapali, co to dokaze projet. nezbyva nez souhlasit s francisem, dobry gumy a citliva noha.
jinak o jednom asc vim, ale podle me neni zadna vyhra to tam pachat, je to dalsi restriktor v sani a u radici paky ti pribude jedno hnusny tlacitko.
*auto v zime na snehu se stejne nikomu neproverenymu nepucuje, i kdyz vysvetlit zene, ze ted opravdu ridit nebude bejva docela problem;-) do nikoho nereju, chapu ze se tady na foru i na silnicich pohybuje vic ridicek schopnejsich nez ja. vyrazne. ale to je skoro na jinej topic.

dobrý, ted sem se kouknul, odkud ze to si a kupuj jeste retezy. nebo IX(ikso) na zimu;-)

Napsal: pon 11.10.2010 13:02
od DestinyE34
Díky za radu. Já jsem myslel,že to funguje i jako přibrždění protáčejícího se kola a tím pádem roztočí to co stojí,něco jako samosvor. Nevyšel mi obchod se svorem a dotyčný mi teď dlůží 3tis :wink: tak hledám co jiného sehnat,protože další inzerovaný svor jsem nenašel. Jo a čistě teoreticky,kdybych neměl nic v sání a měl jen tu skříňku ABS-ASC+T tak mi to bude pomáhat při rozjezdu a brzdit mi to nebude,nebo jo? Jo a s tím vyjetím,naštěstí jsem se dostal kde jsem potřeboval a to bez samosvoru,s předchozí i stávající E34 525i. Tak jsem si říkal,že se svorem to bude HUMMER v sedanu :lol:

Napsal: pon 11.10.2010 13:50
od ajfel
to by sis musel poridit ixo :)
to je pak pohoda ... kochat se, jak lidi cumi, co umi stare bawo v neprojetem snehu do kopce :D
" ... to neni mozne .. dyt to ma zadni nahon ... " :wink: mijis ty ostatni, kteri zustali stat ... projizdis, proslapnes plyn, ono to zahulaka, podradi a s hrabanim se to riti stale kupredu :)

(ps: to neni reklama na auto,co prave prodavam 8) )

Napsal: pon 11.10.2010 17:25
od DestinyE34
Díky za názor a NEreklamu :lol:
Mám BMW za cca 35tis + hromadu oprav na které třeba ještě čeká. Takže další E34 nehledám. Jen si chci stávající co nejvíce spravit a vylepšit,ať pak z přechodu na M5 neutrpím moc silný šok :driver:

Napsal: pon 11.10.2010 18:12
od pragdejf
nevim, jestli to i brzdi protacejici se kolo, ale to je stejne nalevacku. svor je svor. takze jak rikam, svor poznas podle velkejch poloos a s prestavbou bude mrdání jak... no ani me nenapada vhodny prirovnani.

Napsal: pon 11.10.2010 18:55
od DestinyE34
Něco mi pořád dává naději ,že nemáš pravdu :D na netu jsem na své auto našel jen rozměry pro svor,které mám i bez svoru. Alespoň si budu dávat při shánění pozor...

Napsal: čtv 14.10.2010 09:04
od DirtyHarry
Já měl ASC+T na 524 td a zastavení a rozjíždění do zamrzlého kopce prostě nemělo chybu - i se silně průměrnýma pneumatikama :!: . Tam,kde mě ostatní odepisovali a mávali rukou jsem projel jak King,tak tu nemelte,jak to stojí za prd a nevyrovná se samosvoru... :!: . To auto bylo zatím nejspolehlivější Bawo,co jsem měl,takže jsem se v něm moc nenavrtal,ale pamatuju,že pod volantem vedl tlustej kabelovej svazek (označenej visačkama) k jakési skřínce (řj ?),takže jen o nějaké krabičce v motoru to asi nebude...

Napsal: čtv 14.10.2010 11:08
od Snejk
to asi vedl někam doprdele ten svazek s visačkama :D
asc+t ma jen v interieru tlacitko nic vic... jinakto je jen obyč abs jednotka (pro asc+t) v eboxu... a liši se to jen abs kostkou a je tam navic pod tim ještě jedno čerpadlo pro to bržděni zadnich kol. vic tam neni... samozrejme motor ma asc klapku navic.. nebo eml nebo v naftaku nic tam to ubira na vstikach,....
a jinak je to komplet zalezitost jen motoroveho prostoru niceho jineho...

Napsal: čtv 14.10.2010 11:58
od DestinyE34
A mohli by jste mi doporučit,kde bych to mohl sehnat. Našel jsem to jen v USA na ebay.com a to jen krabičku(ABS-ASC+T) v zimě toho najezdím opravdu hodně. Tak jsem chtěl samosvor,to mi nevyšlo a tak potřebuji ASC+T dost se mi ta myšlenka líbí a na drifty a blbnutí si stejně nebudu ničit tohle auto. Takže teď ASC výtězí,ale kde ho sehnat??

Jo a ještě mě napadlo,pokud mám ABS,tak nestačí jen hodit krabičku a nějak tam dopojit vypínač na ASC? Vždyť ABS taky dávkuje kolům jednotlivě,tak na co je to další čerpadlo? A pokud tam nedám klapku na sání,tak mi to akortá nebude ubírat plyn,jinak to fungovat bude,že jo?

Napsal: čtv 14.10.2010 15:31
od Snejk
boha jeho. jak v mateřské...
ABS pouze prerusuje brzdny ucinek
ASC brzdi kola zadni.... je tam na to extra cerpadlo ktere "slape" na pedal...
klapka tam byt musi jinak ti to okamzite zhavaruje chybou... i neprotomnost vypinace ti skonci nefunkci asc
jednotka ASC ma jinak draty nez ABS...
a to hlavni nejvetsi problem... natahani vsecg brzdovych hadic. tam je to komplet jinak. to se opícháš. to je lepší výměna 6ti diferáků než těch hadic....
je to nesmysl. nebo se musis fakt kurevsky nudit a hlavne hodne umet.. ne si jen rict tak ja to tam dam...

Napsal: čtv 14.10.2010 16:16
od DestinyE34
...tak já to tam dám :banan:
Ok,díky tohle jsem potřeboval přečíst,proto se už od mateřské školy ptám,abych něco nedělal zbytečně :twisted:

Napsal: čtv 14.10.2010 20:46
od Francis
Pro doplnění:

Stadardní ABS v E34 je tříkanálové, obě zadní kola jsou jeden kanál (dozadu vede jen jedna trubka k brzdám) a "antiblokována" jsou vždy obě najednou, i když jedno stojí a druhé se točí.

ASC je pouze přídavná škrtící klapka, domontovat tento systém není tak náročné. Brzdy (ABS) fungují stejně jako bez ASC, i když ECU pro ASC je integrována do ABS ECU.

ASC+T je už jiné kafe, je to předstupeň k DSC. Nejprve je přivírána přídavná škrtící klapka jako u prostého ASC, v dalším stupni zásahu elektroniky je přibržďováno protáčející se kolo. Při ASC+T už je čtyřkanálové ABS, každé zadní kolo má svou trubku s kapalinou přímo od ABS hydrojednotky. Domontovat ASC+T je už docela "opruz", to radši prodat auto a koupit jiné s ASC+T a nebo dát samosvor a dobře obout.

Napsal: čtv 14.10.2010 22:25
od Snejk
bingo, vycerpavajici. presne tak to je...
uplne sem zapomel na rozdeleni asc obyc a asc+t .. uz preci jen bydlim vic u e38 a tam je to automaticky s pribrzdovanim...
ale to bylo stejne od zacatku mysleno...

Napsal: pát 15.10.2010 00:22
od DestinyE34
Přečetl jsem to jedním dechem 8O :D díky za objasnění. Pouštět se do toho nebudu. ASC+T skříňku bych sehnal jen z USA a zbytek věcí bych stejně těžko sháněl.

Napsal: pát 15.10.2010 07:33
od DirtyHarry
to asi vedl někam doprdele ten svazek s visačkama
To těžko,to bych cítil,bolelo by mě to.... Dával jsem pod volant zesilovač k rádiu a prostě tam vedl svazek palec tlustej,origo motanej s klasickym přelepem (model vozu,datum,werk číslo a tučně ASC+T),jestli to pokračovalo do motoru nebo třeba do sedačky,to nevím,o tom jsem se nehádal... Nevím,jak je to u e-38,ale u e-34 jsem to měl a viděl - narozdíl od jiných... :roll: