Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.10.2010 17:10
od Patrik
jedná se o motor M52 2,8i rok 1999 double vanos !!!
auto je s automatickou převodovkou

Ráno přijdu natočim motor, chytne nádherně a drží volnoběh dobře trošičku zvýšený, po cca tak kolem 40 vteřin až minuty se sníží otáčky na mín cca 800 ale pak po chvíli až na 400 pak něco řekne motoru že je to špatně a otáčky celkem svižně povyjedou až na 800 ihned po té se snaží dostat na normální uroven ale opět padnou až na 400 a takhle se to projevuje dokola, když motor překročí určitou teplotu srovná se a vše je OK ta hranice je presnej konec modreho pole teplomeru vody a pak najednou zustane stabilne na 800 a drzí jak má
když to jde s otackama dolu je slyset jakoby zasyceni nebo neco takoveho

nežere to víc benzínu
jinak jede krásně tak jak má.
když kolísá a zařadím D nebo R nekolísá to tolik ale je tam pořád náznak poklesnutí otáček, když jedu je to ok a nedělá to prakticky nic, když se pokouším v mezidobí kolísání otáček přihřát motor a na volnoběh mu lehce parkrát šlápnu do necelých 3000 houpe eště víc a dokonce i chcípne :-)

diagnostika nehlásí žádné chyby!!
vyměněn odlučovač oleje pročištěna hadice do měrky, pročištěna odtoková dutina měrky ze separátory, zkotrolovány všechny hadice co vedou do sání.
volnoběžný vetil chodí dobře

netušíte někdo co by to mohlo dělat?? fakt už sem v koncích a auto mě jen stojí u baráku, chci to vyřešit a pak teprve jezdit vzhledem k tomu že mam ešte 320D

fakt díky za nějaký informace po čem jít nebo na koho se obrátit kdo by mohl vědět...

Napsal: pát 08.10.2010 22:40
od IvanV
Měl jsem hodně podobný problém na e38 se stejným motorem. Může to být membrana nebo tomu říkají odlučovač oleje. Vyměnil jsem a bylo po problému.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/
je to číslo 2

Napsal: sob 09.10.2010 18:25
od Patrik
:cry:

Napsal: ned 10.10.2010 15:35
od Patrik
dnes se natocil video at to vidíte co to přesně dělá když to děla....

:? :?

http://www.youtube.com/watch?v=u9QOpxa1KRU

Napsal: sob 16.10.2010 06:46
od Patrik
takže nové poznatky upraveno nahoře bohužel závada nevyřešena je to pořád uplně stejný :evil:

Napsal: sob 16.10.2010 20:54
od Brátn
vím, že píšeš, že volnoběžný ventil chodí dobře, ale i tak bych to tipoval na něj, http://translate.googleusercontent.com/ ... AyUwRT-Z2Q, popřípadě vyčistit hadici do separátoru z ventilového víka

Napsal: sob 16.10.2010 21:56
od Patrik
Hadici do separatoru z vika sem daval novou ostatni poctive cisteny i merku sme meli venku.jak poznat ten volnobeznak ze je ko?

Napsal: pon 18.10.2010 12:28
od Patrik
Další zajímavosti..natankoval sem do skoro prazdne nádrže benzin s označením 99 na OMV nicméně sem natočil video co to přesně dělá detailnějš a je to od úplnýho startu až po chcípnutí. je tam vidět jak se to změní při zařazení na rychlost .
další poznatek je že dokad motor houpe nejde moc obře a dost bych řek že se chvěje (jakoby nepálil dobře na svíčky)

http://www.youtube.com/watch?v=ZVKD-vk5Tp8


po chcípnutí opět start a tam už tomu nerozumim vůbec skoro 40 vteřin po novém startu si motor nesníží otáčky hned na těch 750 a prakticky je již vše skoro OK

http://www.youtube.com/watch?v=VxUbLlsYB4Y

takže 99 benzin tomu moc nepomoh.....nevím ani po čem jít prostě divný :-(

Napsal: čtv 21.10.2010 14:30
od Patrik
po všemožných útrapách odborně vyčistěný ventil volnoběhu, přezkoušen na diadnostice sám o sobě, vrácen, nastaveny komplet základní hodnoty na motoru (nějký základní nastavení) a dneska NIC nastarutuju po ránu a motor nehoupá jde rásně tak doufam že se nic nezmění v každém případě já ventil měl dole, čistil sem ho a bud spatne nebo potřeboval nastavení těch hodnot v každém případě sám sem to dohromady nedal.......

snad tím někomu dalšímu pomůžu aby nestrkal do auta velký peníze neměnil lamdy a tak.....