Stránka 1 z 4
Napsal: stř 06.10.2010 07:01
od Pyron
Hledal jsem tady a nenašel - zdá se mi, že mi světla svítí hrozně nízko a nebo slabě - zkrátka nevidím. Po zapnutí standartně zvednou světelný kužel před auto, ale za jízdy mi připadá, jako bych měl zapnutý parkovačky. U E36 jsem taky neviděl, ale to je u starých trojek běžné. Jak je to se štelováním výšky u xenonu? Předpokládám že svítivost se nastavit nedá..
Napsal: stř 06.10.2010 08:23
od caknakis
Světla ti správně naštelují na každé STK, nebo v servisu za pár korun... domácím pokusům bych se vyhnul, ono na tom není nic těžkého, ale když k tomu není regloskop, tak netrefíš správně výšku, aby jsi neoslňoval.
Na svítivost ma vliv hodně věcí. V první řadě výbojky. Kup nové, originální teplotu 4300k. Už tohle ti pomůže. Ale jestli má auto najeto více než zhruba 160 tisíc kilometrů a jezdilo pořád se zapnutýma světlama, tak už máš vypálenou čočku a odrazovou plochu v projektoru. Tohle bývá hlavní problém nízké svítivosti. Sám jsem ty moduly nechal měnit na svém autě a dal jsem tam rovnou bi-xenonovou čočku a svítivost je rázem někde jinde.
Napsal: stř 06.10.2010 11:12
od Pyron
Výbojky nové, teplota dle origo. Kolik tě stála ta výměna a kde jsi to řešil? díky za tip
Napsal: stř 06.10.2010 11:33
od caknakis
Bi-xenonová čočka s překlápěním elektromagnetem se prodává okolo 3600,- dají se ale sehnat i levněji. Předělával mi to kamarád. Nejdříve jsme to svěřil jedné firmě, která se tímto živí, ale dopadlo to katastrofálně, takže spíše sehnat někoho, koho baví modelařina. Samozdřejmě můžeš koupit i ty samé projektory nové, které tam máš teď. Ale když už se to mění, tak bych dal raději bixenon, ono to cenově vychází skoro stejně.
Nejlevnější varianta je pak opětovné pochromování odrazové plochy projektoru, to stojí asi 650,- Kč dva kusy a koupení nových čoček. Prodávají se za zhruba 400,- Kč jedna. Ale počítej, že budeš deset dní bez světel.
Zkus kontaktovat uživatele Hanz. Bavili jsme se spolu o tom, že by mi tam ty bixenony namontoval, ale nakonec to zvládnul známý.
Napsal: stř 06.10.2010 16:58
od PearlJam
Pyron píše:Hledal jsem tady a nenašel - zdá se mi, že mi světla svítí hrozně nízko a nebo slabě - zkrátka nevidím. Po zapnutí standartně zvednou světelný kužel před auto, ale za jízdy mi připadá, jako bych měl zapnutý parkovačky. U E36 jsem taky neviděl, ale to je u starých trojek běžné. Jak je to se štelováním výšky u xenonu? Předpokládám že svítivost se nastavit nedá..
Jeste muze byt problem, ze jsou ve svetlech polamane takove plastove drzacky, ktere se daji koupit a vymenit. V pripade, ze jsou zlomene nedaji se svetla nastavit a parabola vlastne na nicem nedrzi. Menil jsem to na obou svetlech a oprava je vcelku jednoducha. Jedine co me zarazilo je cena tech plastovych dilu. Mam pocit ze dva kusy do jednoho svetla staly cca 800 Kc origo. Videl jsem je prodavat i na aukru kolem 600 Kc. No jeste zkusenost s vybojkami - vymenil jsem je a sviti to o 100 % lepe. Takze doporucena vymena.
Napsal: pát 22.10.2010 00:00
od kamikaze5100
Mě připada že moje xenony nesviti vubec, když zapnu mlhovky tak sviti lepe a dal neš xenony takže asi koupim nove světla a bude

Vybojky jsem měnil a vubec to nepomohlo, ty vnitřni plasty taky nove, světla seřizene na STK . Je to katastrofa

Takhle blbě mi nesvitilo ještě nikdy žadne auto.
Napsal: pát 22.10.2010 08:58
od xdentist
Co se tyce vymeny tycek-jednoduche je to u predface ale u face lze s trochou snahy bez rozdelani svetla vymenit jednu, druhou ani omylem a rozebrat a slozit poface svetlo je celkem kumst. Tohle oboji se tu resilo v MNOHA jinych vlaknech.
Co se tyce me- mam take face E39 a uplne stejny problem. Pred rokem jsem pokud vim prosel STK kde nic neserizovali, vybojky pul roku nove, auto z Nemecka tzn svetla prakticky cely svuj najezd svitila jen po vecerech a to jeste ne kazdy den,tj svetla by nemysela byt vypalena (moje domnenka ale..). Predpokladam ze tohle je problem hlavne FACELIFT svetel.
Taky me to stve a zkusil bych asi nejdrive zda jsou nebo nejsou ulamane ty tycky a pokud ne tak pak zkusit nejak rozumne bud na regloskopu nebo bez zvednout o trosku vysku svitu. Potrebuju to nejak vyresit ale u bixenonu se bojim ze to tam nesedne tak jako orig - ze zvenku bude treba kolem nove cocky mezirka atd a stejne bude potreba rozebrat svetlo atd atd. Jinak jeste postreh-u E36 jsem kdysi cistil svetla a pomohlo to tak o 20 procent- rozebrat, jemnym hadrikem a benzinem vycistit zevnitr vnejsi sklo, pak cocku z obou stran a nakonec paraboly vytrit(hoodne opatrne a jemne,lehce se poskrabou). Na vsem byl takovy jemny belavy povlak coz puviodne skoro nebylo znat ale po jeho odstraneni to bylo jako nove.
Napsal: sob 23.10.2010 18:39
od kamikaze5100
No ještě asi zkusim obědnat ty tyčky na vnitřek a pořadně to počistit ale myslim že koupim nějake repliky nove a bude. Neví tady někdo o nějakych ktere by za to staly? Na E36 jsem kupoval DEPA s AE a s domontovanou spravnou sadou xenonu to svitilo uplně brulatně dobře, takže asi to tak nějak pořešim.
Napsal: sob 23.10.2010 19:35
od Pyron
Tak nevím čím to je u mě, ale řekl bych že náklonem to nakonec nebude - zapínal jsem světla naproti vzdálenému domu a ten kužel světla byl dostatečě vysoko. Přikláním se k variantě "špinavých" parabol, ale nevim jak se k ním dostat..
Napsal: pát 29.10.2010 22:41
od kamikaze5100
Tak jsem to řešil s člověkem co tvrdil že tomu rozumi a ujistil mě že mam vypalenou čočku. Takže but sehnat čočky nebo cele světla. Xenony jsem daval do jineho auta (E46) a sviti ještě lepe než dotyčnemu takže určitě problem světel

Napsal: ned 31.10.2010 11:37
od Milaano
Ja potrebujem svetla zdvihnut o cca 3 - 4 metre aby svietili dalej, ale pri nadstavovani sa daju sklopit len dole, hore pridu po urcitu hranicu a zastavia sa a svietila blizko. Mozu to robit tie zlolene tycky? Podla mna keby boli ulomene neislo by to nadstavovat vobec, alebo sa mylim?
Napsal: ned 31.10.2010 18:41
od Zdenal
Mam po face AE světla a taky jsem neviděl. Zhora světla je imbus a tím se šteluje sklon světla. Dost jsem je přizvedl (nikdo na mě nebliká a už to mám půl roku) a vidim opravdu dobře. Takže jestli ti nejdou zvednout, tak budou ty tyčky zlomený.
Napsal: stř 15.12.2010 18:21
od Petersson
Nemate někdo návod jak vyměnit seřizovecí tyčky ve světlech po faceliftu?
Díky
Napsal: ned 09.01.2011 16:07
od tomaskana
neví někdo kde se dají sehnat ty plastové tyčky? já to háním jak blbý a nikde to na e39 sehnat nemůžu
Napsal: ned 09.01.2011 16:48
od Coulan
Mám stejný problém.Min týden jsem v Německu koupil E39 tour 2001 po face a taky moc nesvítí.mám ještě octavii 1 s xenony a to se fakt nedá rovnat.Budu to muset řešit. Ale když pustím xenony a jdu ven před auto tak se mi zdá že ten jas je šílený.Svítí fakt hodně takže jsem výbojky přestal řešit ale večer je to o ničem.Včera jsem si nechal dělat kompletní čištění auta a ty přední plast.kryty světel jsou úplně matné.Chtělo by to něčím fakt pořádně vyleštit a pak se uvidí jestli se něco změní.Slyšel jsem ale, že se do nich nedostanu.Že ty kryty celé polámu a pak budu muset koupit NEW světla což je dost peněz takže se bojím je rozebrat.
A navíc mám v předu i vzadu oranžádu a tak bych to chtěl předělat na bílé tak nevím jak ty předky pořešit.
Napsal: ned 09.01.2011 20:14
od wat69
s tou svitivosti zkuste cocku zevnitr vycistit teflonovym hadrikem, byva tam prach zevnitr, coz take snizuje svitivost.. a pak nové xen.vybojky origo svitivost (myslim 4300K) a melo by to byt šéne. Pak popripade na bmwstyle.sk koupit nové predni plastové kryty a je to jak nové, rozhodne bych to nelestil, protoze jakmile se to vylesti, tak se odstrani film z toho plexi a je to v coudu, za chvili muzete lestit znova....
Naklapeni jsem zatim neresil...ale taky muze byt v pr. nebo zasekavat se toto
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95
Napsal: pát 14.01.2011 16:20
od oseldusan
Takze zopar mojich postehov, ktore som tu uz kdesi pisal, pripadne na Sk klube.
1. Zlomene tycky sa daju zistit tak, ze treba chytit za konektory stretavacich svetiel ( alebo dialkacov ) a s nimi sa nemoze dat volne pohybovat.
2.tycky sa daju kupit na bmwstyle.sk, pripadne ebay.de( .com )
3. Sklo sa da v pohode rozobrat nahriatim v trube, ale bohuzial iba to ,co je zlepenetakou makkou hmotou . Tocojezlepene ciernym silikonom sa v tej trube neda nahriat, nakolko silikon odolava teplote. ( U mna svetlo r.v. 2000 sa dalo, roku 2005 uz nie )
4. Sklo sa da v pohode vylestit brusnym papierom a lestiacou pastou ( Xerapol napr.) Jasom takto vylestil jedno predne a dve zadne
5. "Pozor" na skla co sa predavaju na pofacelift svetla. Schvalovacie znacky na nich nie su. Ja som si jedno kupil a nemam "gule" na to ho namontovat, nakolko mi kludne policajti povedia, ze mam nelegalne xenony, pripadnemozneproblemy pri buracke atd.
6. Ked som ho mal rozmontovane, zistil som ze na sosovkach bola taka mliecna vrstvicka. Sla normalne utriet. Svietivost po utreti a vybruseni urcite o 50% lepsia.
7. Niekto tu pisal, ze po lesteni sa strati ochranna vrstva. Nemozem potvrdit, ale v podstate ani vyvratit.
8. Ak bude niekto este chciet ten navod na rozobratie, mozem pohladat ( v anglictine )
Napsal: ned 16.01.2011 23:11
od wat69
pustil jsem se do repase celych svetel, mel jsem zlamamne tycky...takze rozebrani svetel po face (mam 2002) se mi povedlo,mravenci prace ale jde to!!! Prach je vsude pred cockou, v cocce, zevnitr krytu svetel...to muze take vest k zmenseni svitivosti...
Chtel bych tam rovnou uz nacpat CCFL ale nemuzu sehnat, takze uvidim...
Pak sem nahazu foto.
Otazka je zada tam dat ty hlinikovy tycky (85ecek z bmwsk) a nebo zase plastovy....??
Napsal: pon 17.01.2011 08:42
od jararak
oseldusan - odkial si? niesi nahodou z vychodu?
wat69, origo tycky stoja 30euro, a su plastove, ake mas teraz polamane = plastove, hlinikove 85euro = mas pocit ze sa zlomia?
Napsal: pon 17.01.2011 10:31
od wat69
ma polamane plastove....Vaham jestli vzit ty hlinikovy. Myslim ze by nestacily plastovy nebo??
Ty hlinikovy by se uz nemusely zlomit,ale porad je to hlinik
