Stránka 1 z 1
Napsal: sob 25.09.2010 16:50
od rzich
porad me nejak nesedi spotreba....Po ranu pri prvnim nastarovani je citit neprijemny smradek. Je to jenom bohatsi smes?JDiagnostika nenasla nic.Emise perfektni motor ma 171000km.
Napsal: ned 26.09.2010 19:53
od Cert
a kolik je ta "neposedná" spotřeba?
mě m52b25 taky po ránu "čpí" a spotřeba je myslím normal (dálnice 7,3 / kombinovana 8,5)
Napsal: ned 26.09.2010 21:32
od aristoloser
to samý auto,stejný věci-emise zjistili bohatou směs.bylo to separátorem/podtlakový ventil/oleje,bazmek prapodivnej za 1200 kč,byl tam ještě původní,byl zanešenej a fungoval tak blbě,že nějak přísíral olej do spalování-proto ten puch,vyměnilo se to a je klid,má se měnit rozhodně častěji než po 260 tisíci km,jako v mým případě.....

Napsal: pon 27.09.2010 18:21
od Viky
Můžu se připojit? Mám M52B28, spotřebu mám 11 město - 7,5 dálnice - 9,5 kombinovaná takže celke OK. Akorát teda ten smrad občasný z výfuku a kouř mě dost zaráží. Blok je OK, Hlavu jsem nechal celou udělat + celej motor jsme přetěsňovali. Můžete mi někdo říc co je to vlastně ten separátor oleje, čislo dílu a jak funguje? Auto si bere na 1000km asi 0,7 L oleje tak bych to viděl asi na stejnou příčinu. Najeto 262 000. Poučte mě někdo...
Napsal: pon 27.09.2010 18:26
od Brátn
může to být milion věcí u mě jsem to řešil půl roku a nedořešil kombinovanou mám stále 14l, je to od lambd, váhy vzduchu, separátor oleje, snímač polohy klapky, přicpaný katalyzátor, vadné svíčky, špatné cívky, EVAP ventil, atd atd, ale pokud ti to smrdí tak zkus ten separátor oleje je to 2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/ a zkus odpojit hadici 1 a musí ti začít haprovat motor pokud se nic nezmění, tak je zničený separátor, ale taky to může začít haprovat a přitom může být membrána v separátoru naprasknutá, já bych ho v každém případě vyměnil a měnil bych co 50 tkm
Napsal: úte 28.09.2010 12:38
od Viky
Kde jste ho kdo sehnali? nemůžu ten separátor na netu nikde objevit na prodej....

Napsal: úte 28.09.2010 15:42
od Brátn
Renocar Brno
Napsal: stř 29.09.2010 20:01
od Viky
Tak dneska jsem zjistil že když odpojím hadici , tak se žádný haprováni neděje. Pouze mi lehce poklesne volnoběh. Tak co s tím?
Napsal: čtv 30.09.2010 00:48
od Brátn
vyměnit separátor
Napsal: čtv 30.09.2010 07:58
od JaneCk
Tak tomu separátoru dávám teda naději. Já v podstatě už od koupě auta pozoruju trošku kouř z výfuku, dost to smrdí a motoricky bych řekl, že to je v pořádku...
Super tip.
________________________________________________
E39 523iA 1998
Napsal: sob 02.10.2010 15:42
od Viky
Naději že je v prdeli nebo není? Já bych teda bral aby byl K.O.. Vymenim ho za par korun a mam klid, prestane to tak strasne hulit, smrdet a zrat ten drahej 10W-60
Napsal: sob 02.10.2010 16:44
od gunner
Mam 523i rv.98 a spotrebu mesto 10l po okrskach se dostanu na 7l a po dalnici mi to bere pri 130-150 8l najel jsem s tim cca 40tis a nedolejval jsem zatim ani kapku oleje... mam v tom agip 5w-40 extra HTS a bawo ma nalitano poctivejch 210tis.