Stránka 1 z 1

Napsal: pát 24.09.2010 10:29
od IvanV
Zdravím, včera jsem si dovezl e39 523i kombi r.v.97 a mám problém. Motor vynechává jakoby jeden z válců, škube to a nechce do otáček. Za studena bez problémů jede a krásně to táhne za plynem jak se ohřeje tak škube. Na volnoběh beží bez problémů v obou režimech. Prosím o rady čím začít co je nejčastější a podobně. Děkuji za rady Ivan

Napsal: pát 24.09.2010 11:50
od IvanV
Jinak ještě doplním, jistě mě pošlete na diagnostiku, ale problém je ten že v kulaté zásuvce není konektor 15 - komunikační takže se z diag nic nedozvím a ani netuším proč tam není :?

Napsal: pát 24.09.2010 11:51
od dave155
diagnostika.. okoli Hk i u mě..

Napsal: pát 24.09.2010 12:41
od dexter
a nemáš tam obd2? u volantu , myslím nalevo. :roll:

Napsal: pát 24.09.2010 13:02
od IvanV
bohužel interier jsme prolezli a nic :?

Napsal: pát 24.09.2010 13:18
od Cert
měl sem podobnej problém s tím rozdílem, že mi to vynechávalo nahodile a přes diagnostiku se zjistilo, že byl v hajzlu zapalovací modul(cívka) na prvním válci.

co tam je za svíčky? ty bych měnil jako první..ngk dle katalogu.

Napsal: pát 24.09.2010 13:42
od IvanV
svíčkama nejspíš o víkendu začnu, pak mě napadá palivo t.j. filtr a čerpadlo, prostě jakej to dává tlak, pak váha vzduchu a dál netuším. čím víc budu mít nápadů tím toho můžu víc zkontrolovat a vyloučit.

Napsal: pát 24.09.2010 13:46
od chrompacket
byl jsem nedávno na výměnu těsnění pod sběrným potrubím a svodama.. hned když jsem odjížděl za studena se nic neprojevilo, po dvou minutách zahřátí jsem se vracel a tvrdil, že auto jede na 5 válců...
prošlo se to a přišli na to, že na lambdě nechtíc utrhli jeden kablík...
zkus mrknout, jevilo se to stejně tak, jak popisuješ

Napsal: pát 24.09.2010 14:51
od IvanV
díky za tip snad budu po víkendu chytřejší

Napsal: sob 25.09.2010 01:12
od magorcondoria
Diag. se dá napíchnout přímo na jednotku.

Napsal: pon 27.09.2010 14:54
od IvanV
tak po víkendu zjištěno: tlak paliva konstantní 3,5bar, tlaky ve válcích v pořádku, svíčky vyměněny, všechny cívky pálí, hallův snímač vyčištěn - byl zasranej, při odpojení váhy vzduchu stejnej chod i v zátěži takže předpokládám váha, takže jsem objednal a uvidíme :cry:

Napsal: úte 28.09.2010 18:41
od IvanV
dnes vyměněna váha vzduchu, auto už má výkon jede dobře ale stejně občas škube a dvakrát chcíplo tak já už nevím!!!!! :cry:

Napsal: stř 29.09.2010 21:12
od magorcondoria
Nejčastěji vynechává snímač klikovém hřídele.Na volnoběh se to projevuje i tak jako by si vypnul na vteřinu zapalování.čidlo vynechává tím víc, čím je vyšší teplota.Pokud je výpadek delší jednotka přepne na nouzový režim,pouze ze signálu vačkového hřídele.Auto potom jede max.30Km/h a klepe se jak čtyřválec.
Pokud to to dělá pouze v zátěži,bude problém v bohatosti nebo zapalování.Poslechni si pod autem zvuk palivového čerpadla,mělo by vrčet pořád stejně.
Tlak paliva není konstantní,do redukčního ventilu vede hadička ze sání.Tím se udržuje konstantní rozdíl tlakú mezi palivem a tlakem v sacím potrubí. Je třeba to projet s tím tlakoměrem ,čerpadlo se může přidírat, nebo za tepla protáčet hřídelka rotoru. Takle nadálku ti víc asi neporadím.

Napsal: pon 04.10.2010 20:35
od IvanV
I tak díky za radu. dnes jsem s tím jel konečně kousek dál tak to dost škube jakoby vynechává při akceleraci ale po výměně váhy to alespoň jde do otáček tak ted nevím jestli začít separátorem oleje nebo snímačem otáček jelikož jsem tam v dílech a prací už za 30klacků :twisted:

Napsal: pon 11.10.2010 15:24
od IvanV
Tak odstraněno!!! :wink: dělal to snímač kliky, prostě jak se to ohřálo tak nešlo do otáček a vynechávalo.