Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 09.09.2010 08:41
od sengir
Zdravim, níže uvádím výpis závad, zajímají mě ty chyby na lambdách. KS znamená zkratovaný okruh a je to u všech čtyřech lambda sond. Ty horní dvě lambdy jsem již vyměnil za nové, ale píše to pořád stejně, prakticky ihned po nastartování. Než vyměním ty spodní dvě, tak se raději zeptám na vaše zkušenosti. Má někdo zkušenost s tím, zda jedna vadná lambda zkratuje ve výpisech i ty ostatní? Nebo zda může být ten zkrat v okruhu před lambdama? U VANOSu to občasnou závadu, kdy se nedostane do konečné pozice. To asi spraví jeho lepší natočení nebo tak něco. Teď mě spíš zajímají ty lambdy. Díky za reakce


PROBLÉM VYŘEŠEN, NÍŽE V PŘÍSPĚVKU JSEM TO POPSAL JEN PRO INFORMACI OSTATNÍM



E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------

Date: 09/01/10 19:04:02
ECU: MS430DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS430DS0
-------------------------------------------------------------

RESULT: 6 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------

103 control-VANOS mecanical intake

Error frequency : 105
Logistic counter: 40

CAM_AV_IN_RAW 223.20 Grad CRK
CAM_REF_IN 223.20 Grad CRK
N_32 800.00 rpm
TOIL 94.48 Grad C
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h

---
---
---
Adaption value out off Tolera.
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error

Errorcode: 67 B8 69 28 C1 C1 19 B3 43 50
-------------------------------------------------------------

104 control-VANOS mecanical outlet

Error frequency : 105
Logistic counter: 40

CAM_AV_EX_RAW 65.15 Grad CRK
CAM_REF_EX 64.30 Grad CRK
N_32 800.00 rpm
TOIL 94.48 Grad C
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h

---
---
---
Adaption value out off Tolera.
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error

Errorcode: 68 B8 69 28 94 93 19 B3 43 50
-------------------------------------------------------------

25 Lambda probe heating Bank 1

Error frequency : 1
Logistic counter: 40

N_32 1216.00 rpm
MAF 119.84 mg/stk
VLS_UP_1 0.44 V
VB 13.77 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h

---
KS--> Ground
---
---
Error relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error

Errorcode: 19 72 01 28 26 16 57 87 43 50
-------------------------------------------------------------

55 Lambda probe heating Bank 2

Error frequency : 1
Logistic counter: 40

N_32 1216.00 rpm
MAF 119.84 mg/stk
VLS_UP_2 0.44 V
VB 13.77 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h

---
KS--> Ground
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error

Errorcode: 37 72 01 28 26 16 57 87 43 50
-------------------------------------------------------------

79 Lambda probe heating after cat. Bank 1

Error frequency : 1
Logistic counter: 40

N_32 800.00 rpm
MAF 185.20 mg/stk
VLS_DOWN_1 0.44 V
VB 13.67 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h

---
KS--> Ground
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error

Errorcode: 4F 72 01 28 19 22 57 86 43 50
-------------------------------------------------------------

61 Lambda probe heating after cat. Bank 2

Error frequency : 1
Logistic counter: 40

N_32 800.00 rpm
MAF 185.20 mg/stk
VLS_DOWN_2 0.44 V
VB 13.67 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 21.40 h

---
KS--> Ground
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error

Errorcode: 3D 72 01 28 19 22 57 86 43 50
=============================================================
___________________
E39 525ia 2002 141kW

Napsal: čtv 09.09.2010 16:13
od Brátn
zklamu tě, ale nejspíš nemáš problém v lambdách, není možnost aby se zničily všechny 4 najednou, ten problém je jinde, jak ti to jede kolik žere a začni hledat chybu v sání

Napsal: pát 10.09.2010 07:53
od sengir
Při normální jízdě, občas město občas delší trasa to žere průměrně 9,5 l/100km. Jede to normálně, nijak se to nedusí, neškube to, prostě normálně.
Taky nevěřím, že jsou poškozené všechny, proto se ptám, zda může jedna poškozená vyzkratovat celý okruh pro všechyn čtyři lambdy. Diagnostika vyloženě píše, že je zkratovaný okruh na kostru. Pojistky v motoru jsou v pořádku.

Napsal: pon 06.12.2010 17:22
od sengir
Tak bávaři, jen pro info. Zrada byla v tom, že mi "mechanik", který mi dělal hlavu a hydroštely, poté špatně zapojil lambdy. Ono se řekne, že to nejde špatně zapojit, přední nespleteš se zadní kvůli konektoru, no to nespleteš, ale můžeš být tak "zkušený", že zapojíš 4 konektory na autě do sebe, místo abys je propojil s lambdama. Čili jsem měl pěkně propojenou přední lambdu s tou zadní a druhé dvě taky tak. Auto pak hlásilo zkrat v okruhu.No mě to teda nenapadlo, až jiného mechanika.

ZDE JE POPSÁN DŮVOD PROBLÉMU

Čili pokud by někdo potřeboval dvě zadní lambdy, který jsem koupil nové, a ještě nenamontoval, neboť není třeba, tak se ozvěte, jsou to Bosh 0 258 005 109, déla skoro metr.

Napsal: pon 06.12.2010 18:03
od Snejk
nepíše to závady na lambdách ale jejich výhřevu... ten spina jednotka , a ma to společnej + na pojistce (30A) č. 4 v motorovem prostoru... tak to prověř jestli vyhřívaj...
je to v eboxu vevnitř jak je ten blok pojistek pro motor ( takova kostka asi s 5ti pojistkama s napisem engine fuses... )

Napsal: pon 06.12.2010 18:06
od sengir
Snejk píše:nepíše to závady na lambdách ale jejich výhřevu... ten spina jednotka , a ma to společnej + na pojistce (30A) č. 4 v motorovem prostoru... tak to prověř jestli vyhřívaj...
je to v eboxu vevnitř jak je ten blok pojistek pro motor ( takova kostka asi s 5ti pojistkama s napisem engine fuses... )


Problem je jiz vyresen, jak pisu v poslednim prispevku. napsal jsem to pro dalsi bavare, kdyby meli podobnej "trivialni" problem. Ale díky za radu.