Stránka 1 z 3

Napsal: stř 08.09.2010 21:42
od HIDEN
Zdravím , měl bych takovej laidskej dotaz. Vím že tds není žádnej sporták ale benzín prostě nechci-takže k věci, chtěl bych z mého TDS dostat co se dá ale nechci chiptuning.Poradte mi prosím co se dá velepšit, dokoupit nebo poštelovat.:) je mi jasný že mě ukamenujete ale uvidíme.

Napsal: pát 10.09.2010 09:52
od Martinéz
sport vlozku filtr (ne konus), kat ven... egr odpojit (nekdo rika ano, nekdo ne, nekdo zaslepit).. no ale stejne chip je cesta.

Napsal: pát 10.09.2010 10:06
od Kail
Jj,proč ne čip?Je to hromada kw navíc za pár šupů.A u TDSa bych se toho nebál,to má rezervy velký :wink: .Nejlepší je asi http://www.diesel-technik.cz - ještě jsem neslyšel stížnost...

Jinak EGR určitě odpojit a hlavně zaslepit - na výkonu to asi nikdy nikdo nepoznal,ale mně to třeba po zaslepení podstatně míň kouří.(A to jsem čekal že to bude spíš naopak :) )

Napsal: pát 10.09.2010 11:04
od Velvetek
Velká spokojenost s http://www.bmwpower.cz/, taky bych se toho nebál...

Napsal: sob 11.09.2010 10:56
od marfy
Zdarr, čip za cca1500,-kč, 20kw navíc bomba!!! akorát když ho vytočíš tak trochu kouří,doufám si říct že je zátah od 2000ot/min. stejnej jako u 530 d.

Napsal: sob 11.09.2010 14:07
od HIDEN
No ja nevím když je tds náchylný na praskání hlav tak bych se toho trochu bál.

Napsal: sob 11.09.2010 14:26
od passik
je to sice otřepaná fráze ,ale když tomu nebudeš davat za studena není problem...A já to své tdso opravdu nešetřím..

Napsal: sob 11.09.2010 22:52
od Levrone
ANO ANO muzu jen souhlasit! Kolega dela chiptunning ma i brzdu na ktere to zkouseji a vysledky jsou u 525 TDS opravdu perfektni!!! Udelal jich spousty a bez reklamace. Zatah je tam oproti seriovce opravdu znatelnejsi a lepsi. O hodne lepsi rozdil nez u 318 TDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 13.09.2010 21:05
od Machy
Levrone píše:ANO ANO muzu jen souhlasit! Kolega dela chiptunning ma i brzdu na ktere to zkouseji a vysledky jsou u 525 TDS opravdu perfektni!!! Udelal jich spousty a bez reklamace. Zatah je tam oproti seriovce opravdu znatelnejsi a lepsi. O hodne lepsi rozdil nez u 318 TDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Umí i 524TD?

Napsal: pon 13.09.2010 22:14
od Levrone
Machy píše:
Levrone píše:ANO ANO muzu jen souhlasit! Kolega dela chiptunning ma i brzdu na ktere to zkouseji a vysledky jsou u 525 TDS opravdu perfektni!!! Udelal jich spousty a bez reklamace. Zatah je tam oproti seriovce opravdu znatelnejsi a lepsi. O hodne lepsi rozdil nez u 318 TDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Umí i 524TD?
ANO umi i 524 TD. Ale u starsich vozu je treba vyndat ridici jednotku a vymenit pamet. Nejlepe mu to poslat. Pripadne dojet a pockat. Pokud je to v patici otazka tak do 2 hodin pokud nee tak pul den asi.

Napsal: pát 17.09.2010 17:08
od HIDEN
Ok a máte někdo zkušenosti (osobní) s těma chipama? Myslím spíš uživatelé chipovaných motorů.

Napsal: ned 19.09.2010 23:48
od iamone
marfy píše:Zdarr, čip za cca1500,-kč, 20kw navíc bomba!!! akorát když ho vytočíš tak trochu kouří,doufám si říct že je zátah od 2000ot/min. stejnej jako u 530 d.


Kdo a kde udělá chip za 1500?

Napsal: pon 20.09.2010 21:49
od Levrone
Dam kontak na CHIP za 1500. Opravdu 525 tds s CHIPEM jede jako OHEŇ skoro jak 530D v zakladu :o :o :o Ten co ti to udela ma i brzdu takze ti to poladi primo i na ni. Umi i CHIPOVAT na MAX coz pak treba jede i lip nez 530 D ale to uz negarantuje zivotnost motoru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: Osobne mam od nej zkusenost s NACHIPOVANIM 318 tds (E36) a luxus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naladil to na nejakych 80 kW (standart 66kW) ale umi na nejakych asi 88kW :!: Zkusenosti ma s tim docela velke dela CHIP jak na osobni auta tak nakladni (SCANIA) nebo traktory (JOHN DEERE) Jen pro zajimavost jen vybaveni na (JOHN DEERE) stalo asi 150 tis.

Napsal: úte 21.09.2010 06:57
od DirtyHarry
"Sport" vložku filtru,laděný výfukpotrubí (odvod plynů z válců postupně),vyhodit EGR (...k čemu rekuperace ?),katík ven,potom přeprogramovat řj (ev. nachipovat) a sundat váhu auta - takovejch 100-150 kg je hoodně znát 8) .
A přeji mnoho úspěchů a vynaložených peněz.

Napsal: úte 21.09.2010 20:28
od typhoonmk2
Jak zde někdo psal nějlepší chiptuning je čistá vložka vzduchového filtru :lol:

Napsal: stř 22.09.2010 18:08
od fik001
Ahoj měl jsem E34 525TDS v kombajnu.Original chiplou uz od nemeckých soudruhů a i v něm techničáku už bylo 125KW.Byl to masakr i se sportovní vložkou vzduch filtru.To auto jelo jako střelený.A motor držel ohne problém.Ale pozoor!!!!!Není dobré dlouhodobě zatěžovat na max výkon.Jezdilo mi to kolem 250km/hod ale nedržel jsem to NIKDY dlouho tak max 10-15km potom se to začínalo hřát.Při ubrání plynu šla dolů i teplota.Tahal jsem s tím i plato a opravdu žádný problém.

Napsal: ned 26.09.2010 11:27
od HIDEN
Ted jen tak mimo mísu abych nemusel zakládat nové téma.Zkusil jsem dat místo normálních přepadových hadiček průhlednou a zjistil jsem že hadičky nejsou plné že jsou naplněné jen tak po půlku, je to normální nebo je v něčem problém?

Napsal: ned 26.09.2010 22:41
od Alois
typhoonmk2 píše:Jak zde někdo psal nějlepší chiptuning je čistá vložka vzduchového filtru :lol:


To může mít tenhle povodník dva nicky? bmw4ever/typhoonmk2 ?

Kde jste MODI?

Napsal: úte 28.09.2010 21:33
od beny-maser
a v čem by měl být problém?jsou to přepadové hadičky ze kterých nafta volně přetýká do nádrže, takže naplnění naftou fakt neřeš

Napsal: stř 29.09.2010 08:01
od HIDEN
Ok radši se zeptám než aby se tam něco sralo.:)