Stránka 1 z 1
Napsal: stř 08.09.2010 18:10
od Soptiiik
Mám dotaz lze u 523i motor M52 nahradit dvouhmotový setrvačník jednohmotou? Popř.z jakého typu motoru.Díky
Napsal: stř 08.09.2010 20:11
od magorcondoria
Pokud to zjistíš napiš,ale dá se sehnat asi za 11T, to zas není tolik.
Při ohřátém motoru mi to nepravidelně poťukáva z pod auta,taky mě to čeká.
Napsal: sob 11.09.2010 13:53
od noname
Napsal: sob 11.09.2010 15:48
od DestinyE34
Nevíte prosím někdo,jestli má i E34 dvouhmotnostní setrvačník? Jde o 525i 141Kw r.v.91
Napsal: sob 11.09.2010 16:27
od Hanz
kdyz jsi nasel kde zmenit barvu pisma, najdes jiste i vlevo na liste ETK a tam se proste podivas na svuj motor dle VIN .-)
Napsal: sob 11.09.2010 22:25
od DestinyE34
Napsal: ned 12.09.2010 16:19
od Paavo
tak jako urcite jde..... mam pocit, ze rozmerove by tam mel sednout 240mm setrvak ze staricky M5 na to dat odpruzenou lamelu,sehnat kompatibilni starter k setrvaku a pak "pouze" prehodit.Sam mam na M50 lehkej setrvak z M20B20 L-jetronic (6,1kg) a muzu rict, ze zmena jen k lepsimu.Lepsi, takovej tvrdsi pocit ze spojky,je citlivejsi........tvrdsi.Auto jde znatelneji lepe do tocek........nevyhodu to ma snad "jen" v tom, ze mas otacky ve svejch rukach a je znat jakekoliv podtoceni rezonancemi v diferak(ktrer se kvuli dvojhmote neprenasely)u + se pri vyssich tockach ozivaji odvalujici se kolecka v prevodovce.