Stránka 1 z 1
Napsal: úte 31.08.2010 19:11
od Smet
nevím jak to vysvětlit mam tohle BMW asi 2 roky a ted mi začlo jako by drnčel nebo vybroval motor do kastle nad 3 tis otaček tak do 4,5 a nejhorší je když podřadím a motor mi v tomhle rozmezí otaček brzdí a vůz cítím to ve volantu a celkově v kastli je to slyšet......nevím napadlo mě ložiska na kladkách na řemenu nebo servo pumpa...ma někdo nějakou zkušenost?díky za cokoli....
Napsal: úte 31.08.2010 20:17
od all
uložení motoru !
Napsal: úte 31.08.2010 20:22
od Smet
to by musely ale byt urvané silenbloky a to nejsou:-(na víc jsou gumové a motor by tedy musel byt urvaný a hozený vedle....
Napsal: úte 31.08.2010 20:32
od fidzi
Gumové nejsou, jsou olejové a ten ti vytekl

To samé jsme měli u 530D. Bylo to docela peklo dojet s tím 300km domů.
Napsal: úte 31.08.2010 21:44
od Smet

fakt?ja měl tyhle motory ve starších modelech takže jsem vychazel z toho...dík hned se na to podívam

Napsal: stř 01.09.2010 00:17
od Smet
ted se dívam na ty silentbloky ty maš uplně jiné na 530d není možné že ja mam obyč?
Napsal: stř 01.09.2010 17:05
od Axel
- Vcera jsem vyzvedaval auto ze servisu, menili mi prave jeden ze silentbloku motoru (pravy). "Drnceni do kastle" jak rikas, se mi projevovalo po prudkem seslapnuti plynu, zaroven se vychylovala radici paka do prava.
- Otevri kapotu a zkus se prudce rozjet, pokud se motor abnormalne nadzvedne, tak se zamer na silentblok.
Napsal: stř 01.09.2010 19:40
od LLuKKi
Nejspíš mám ten sám problém,ale nejsem si jistý,motor se hejbe,ale ne nějak extrémně. Dělá mi to jen když se rozjiždím nebo couvám bez plynu. A když couvu do kopce tak i s plynem to šíleně vybruje do kastle,při vytočení a normálním ježdění vše ok.
Napsal: stř 01.09.2010 21:53
od all
tak to bude ten druhý silen, ten u turba....
Napsal: čtv 02.09.2010 07:00
od LLuKKi
No já asi projistotu udělám oba dva,celkem drahá záležitost

Napsal: stř 06.10.2010 19:45
od Smet
tak ja jen doplním oba sil.v pořádku a když jsem je měl v ruce..nevím nevím jestli je v nich kapalina bylo mi řečeno že jen v těch co znich vede hadička,nakonec to způsoboval šroub M8 který chyběl na upevnění servopumpy(do olej. vany)v určitých otáčkách pumpa vybrovala a přenašelo se to do řízení a dal do tyče od volant...děsnej bordel:-)
Napsal: stř 06.10.2010 19:56
od kott2
JA som nedavno menil silenblok na motore ale motor vybroval na volnobeh ked som pridal tak to bolo v pohode taky dunivy zvuk a v silenbloku nie je kvapalina je tam vzduch a tie hadicky co tam idu su podtlakove aspon podla etky vedu k nejakemu ventilu ale k comu to je nevedno mozno nietko bude vediet ...