Stránka 1 z 1

Napsal: úte 10.08.2010 13:27
od Dan td
Dělal to někdo ? Potřeboval bych nějakou tu konzultaci :-)

Napsal: stř 11.08.2010 14:19
od detrhomer
Chystám se také řešit,měl jsem ho v pežotu a teď když jsem přesedlal,tak bych to chtěl namontovat sem,snad to půjde,já byl max spokojen. Mám magicar 9000

Napsal: stř 11.08.2010 14:24
od Dan td
Jen pro upřesnění, alarm už mám v autě a funguje, právě kromě dálkového startu. V transpondéru chyba není, tzn. jde mi zejména o zapojení těch pár drátů pro dálkový start a ještě radu, kde vzít signál pro "běžící motor" - podmínky jsou do 5V při neběžícím motoru, 9-14V při běžícím, což se mi v autě nalézt nepodařilo :cry:

Napsal: čtv 12.08.2010 13:58
od Elektro
Dan td píše:Jen pro upřesnění, alarm už mám v autě a funguje, právě kromě dálkového startu. V transpondéru chyba není, tzn. jde mi zejména o zapojení těch pár drátů pro dálkový start a ještě radu, kde vzít signál pro "běžící motor" - podmínky jsou do 5V při neběžícím motoru, 9-14V při běžícím, což se mi v autě nalézt nepodařilo :cry:

Běžící motor bych řešil napojením na olejové čidlo(asi by se schematem šlo najít i u tachometru).U většiny motorů je v klidu ukostřený a při běžícím motoru se rozpojí a žárovka oleje zhasne.Bude tam podle mého názoru jednoduchý stav 1 nebo 0.Dělal jsem tak třeba i motohodiny u jednotek pro kontrolu takových veličin.

Napsal: čtv 12.08.2010 15:26
od Alp
bezici motor se resi sumovym filtrem. Funguje to korektne. Zbytek normalne napojit na spinacku, akorat je potreba checknout spinane obvody. e39ka jich ma spinanych vice, neb ma rozdelene okruhy

Napsal: čtv 12.08.2010 17:16
od Dan td
alp píše: e39ka jich ma spinanych vice, neb ma rozdelene okruhy
S tím šumem jsem si nebyl jistý, pokud to funguje, tak super.

V tomhle bude asi zakopanej pes, alarm cvaká, jakoby se pokoušel startovat ale nic se neděje - co si mám představit pod více spínanými obvody ? Jakože když startuju, spínačka spíná jednak okruh startéru a jednak něco jiného - odděleného ? Pokud je to tak, zřejmě to mám na ten druhý okruh, to by mohla být chyba...

Napsal: pát 03.09.2010 22:18
od Dan td
Už nikdo žádnou radu jak zapojit start ? :cry:

Napsal: stř 22.09.2010 15:30
od Dan td
Tak jsem na to přišel sám, nejvíc mě nakopl alp s těmi oddělenými okruhy :-)

Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu :( , otázka zní:

Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není :cry:

Napsal: stř 22.09.2010 16:41
od jerrykx
Dan td píše:Tak jsem na to přišel sám, nejvíc mě nakopl alp s těmi oddělenými okruhy :-)

Teď už mám jen jeden problém - startuje mi to dálkou jen ve chvíli, kdy je ve spínačce klíč. I pokud mám klíč těsně u spínačky, ale ne v ní, tak to nefunguje.
Protože chci použít bypass a dálkový start s klíčem ve spínačce je k ničemu :( , otázka zní:

Jak auto "pozná", že je ve spínačce zasunutý klíč ? Předpokládám, že něco mechanického ve spínačce něco spojí po zasunutí klíče, ale kde hledat patřičný drát ? V hlavním svazku od spínačky není :cry:
možná ptákovina, ale nepozná to podle toho, že snímací kroužek, přečte čip na klíči(imobilizér)??

Napsal: stř 22.09.2010 16:43
od Don
me to maka normalne... klic je zalozen v te prilozene krabicce se spulkou na imo. ale fakt se me neptej jak to bylo zapojeno :) to uz je moc davno

Napsal: stř 22.09.2010 17:31
od Dan td
Je tam spínání od klíčku, díky Snejkovi za rady. Je to proto, aby nešel vytáhnout klíč při jiném zařazeném režimu než P. ještě ho najít a je to. Ale jsem na stopě :P