Stránka 1 z 1
Napsal: stř 04.08.2010 20:50
od marcocz78
ZDRAVÍM pánové. mám takový dost podst. detail, natankuju naftu cca 20L,a palivoměr ukazuje ručičkou těsně za půlku,vynuluju počítadlo a s autem najedu víc jak 200km,ručička se dostane těsně pod čtvrtku-tedy 15L,a auto chcípne, a je na suchu tedy PROBLÉM JE V TOM,ŽE PALIVOMĚR SE NEDOSTANE ANI DO REZERVY,co to je???,levý plovák vyměněn,pravý nevím,podávací čerpadlo novéSTALO SE TO UŽ NĚKOMU???
Napsal: stř 04.08.2010 23:01
od StepanMatl
Pravděpodobně uhnilé dráty u některé nádrže, oddělej zadní sedačku, pak jsou tam takový dvě gumový krytky, pak ještě plech na třech šroubkách a pod ním je konektor. Měl jsem tam totálně spečený dráty, ustřiženo, přes čokoládu nastaveno a OK

.
Napsal: pát 06.08.2010 13:36
od marcocz78
dráty jsou O.K. zdá se,vyměněny oba plováky+čerpadla,a nic.
Napsal: ned 08.08.2010 12:31
od StepanMatl
Co test budíků, zkoušels?
Napsal: úte 10.08.2010 10:03
od marcocz78
Jestli myslíš že se vše rozsvítí tak ano,i když zapneš klíček tak rezerva na chvíli se rozsvítí.
Napsal: úte 10.08.2010 11:15
od StepanMatl
Vyjedou ti ručičky 2x do konce a zpátky?
Napsal: úte 10.08.2010 13:05
od Levrone
Taky bych se priklonil k nejakym privodum k plovakum. Resili jsme podobny problem na 3er. Zeptam se jeste nesviti ti porucha ABS/ASC???

Napsal: úte 10.08.2010 16:18
od marcocz78
Nic jiného pánové nesvítí,ale kde jsi měl ty přívodní drátky uhnilé,vše se zdá zdravé,bylo to hned někde u konektoru?
Napsal: úte 10.08.2010 17:55
od Ritchey
e39 530dA 2002/05
Mam presne tento isty problem, popisem to trocha:
idem veselo domov dojazd ukazuje 170km, do ciela som to mal ale 25km ukazovatel paliva ale 13L a zrazu bum injectionsystem fail... hned som videl kolka bije kukol som na hadicku prazdna, dosiel kamarat dal som 5L nafty tam... skusal odvzdusnit, neuspesne stale plne vzduchu hadicky, doniesol dalsich 5L stale nic.... nedalo sa nastartovat, odtiahol ma na pumpu, natankoval som 45,8L nafty, stale sa nedalo odvzdusnit, posunul som auto o 2m dalej kde stalo mierne z kopca a po minute dvoch sa system odvzdusnil a ja som nastartoval...
ked si to zratam tak potom ako mi "dosla nafta" natankoval 5+5+46 = 56L a kedze 530D ma 70L nadrz mal som tam este 14L takze vsetky pocty zatial sedia.... auto mi skapalo na nedostatok nafty aj ked v nadrzi bolo este cca 14L, ja to vidim na cerpadlo ale ktore?

Napsal: úte 10.08.2010 21:03
od marcocz78
to co jsi napsal ty,to mi dělalo předtím - výměna podávacího čerpadla, je pod řidičem. ale proč ten sk.......ý plovák neukazuje SPRÁÁÁÁVNĚ!!! kolikrát bych to nakopl.
Napsal: úte 10.08.2010 22:25
od Levrone
Tak tedy nesviti nic. V tom pripade draty nemuseji byt hned spatne u konektoru na plovacich ale po ceste dale. U te 3er byl jeden plovak s dopravnim cerpadlem a ten druhy jen plovak. Mezi sebou navzajem propojene. Procistily se vsechny konektory,k tem konektorum ty dratky co vedly byly jakoby pri samotnem vstupu do konektoru preruseny ale stale visely na par vlascich medeneho kabliku. Procistilo se to kabliky se sletovaly cinem a zavada zmizela. Ale po case se zase objevila a po opetovnem procisteni zmizela. Od te doby bez problemu. Otazka je zdali z tech snimacu hladiny jde signal primo do budiku nebo prvni do ridici jednotky jak napr. u dobijeni kde kontrolku poruchy dobijeni rozsvecuje ne rele dobijeni v alternatoru ale ridici jednotka motoru. Nastesti jsem to dale nemusel hledat ale diag by to asi pry neodhalila.

Napsal: stř 11.08.2010 18:18
od Ritchey
marcocz78 píše:to co jsi napsal ty,to mi dělalo předtím - výměna podávacího čerpadla, je pod řidičem. ale proč ten sk.......ý plovák neukazuje SPRÁÁÁÁVNĚ!!! kolikrát bych to nakopl.
a mozem sa spytat kolko ta stalo to cerpadlo?
Napsal: čtv 12.08.2010 16:16
od marcocz78
podávací čerpadlo 2,5t
Napsal: sob 14.08.2010 21:14
od brumlae34
Signal od plovaku jde primo do budiku, ale muze byt chyba primo v budikach, uz jsem se s tim setkal.
Napsal: ned 15.08.2010 13:57
od marcocz78
jo, to je posl. možnost co se dá dělat.Budíky náhr. už mám,ale když je napojíš tak stejně nefungujou,takže je budu muset zprovoznit.