Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.08.2010 15:46
od vojta_vojtu
cau chci se zepta jesli bmw 530d 2005r.k.v automat ma nejaky sportovní automatický režim nebo jesli ne ???
dekuju
Napsal: ned 01.08.2010 16:25
od libovka
má
Napsal: ned 01.08.2010 17:36
od vojta_vojtu
diky ale řazeni na volantu asi nema co ??
Napsal: ned 01.08.2010 22:57
od Kubatt
tak 30d určítě řazení pod volantem nemá. to má tuším jen m5. sportovní režim ale ano
Napsal: ned 01.08.2010 23:22
od vojta_vojtu
diky
Napsal: čtv 05.08.2010 10:01
od Marda
Může mít pádla pod volantem, ale moc jsem jich neviděl

Napsal: čtv 05.08.2010 13:22
od tomasmedek
Ano E60 má sportovní režim - páku přesuneš doprava (k sobě) a z "D" se stane "DS". Ale moc od toho nečekej. Spíš to jen drží motor ve vyšších otáčkách (řadí později). Nic jiného se neděje (mluvím o E60, 530d).
Napsal: ned 08.08.2010 15:42
od vojta_vojtu
diky ja si to prave tedka jedu kupovat tak sem zvedavej
ale docela to jede ne ???
Napsal: ned 08.08.2010 23:56
od Filozof
vojta_vojtu píše:diky ja si to prave tedka jedu kupovat tak sem zvedavej
ale docela to jede ne ???
Co to je jede ? AUDI A8 4,2 TDI ti dá naprdel ani necekneš. Zbalíš kufry a jedeš dom.
Včera jsem to zkoušel a nikdo se nechytal. Jen nová X6ka mi ujela měla tam nějakou bestii motor v benzínu
A pak porsche 911 ale to jsem nepokoušel ... nebyl na to prostor.
Takže ano jede to slušně, ale zase takové porno to není, ale na našich cestách to bude více než dobrý.
Pokud chceš raketu tak 535d tam to letí pekelně. Dvě turba stím pěkně cvičí

Napsal: pon 09.08.2010 12:17
od vojta_vojtu
diky sem na to zvedavej
Napsal: pon 09.08.2010 16:42
od Mrzak
Filozof píše:vojta_vojtu píše:diky ja si to prave tedka jedu kupovat tak sem zvedavej
ale docela to jede ne ???
Co to je jede ? AUDI A8 4,2 TDI ti dá naprdel ani necekneš. Zbalíš kufry a jedeš dom.
Včera jsem to zkoušel a nikdo se nechytal. Jen nová X6ka mi ujela měla tam nějakou bestii motor v benzínu
A pak porsche 911 ale to jsem nepokoušel ... nebyl na to prostor.
Takže ano jede to slušně, ale zase takové porno to není, ale na našich cestách to bude více než dobrý.
Pokud chceš raketu tak 535d tam to letí pekelně. Dvě turba stím pěkně cvičí

Porsche 911 Turbo jsem nedávno zkoušel, vcelku jsem vydržel (neujížděl mi) do 230, ale pak už jsem musel dávat 6tku a v tý chvíli jsem byl druhej. Pak nás zbrzdil provoz a zase nanovo. s 535d jsem na plichtu. A8 4,2TDI jsem zatim nepotkal s řidičem podobného ražení, takže nevim, ale asi by mě dal.
Napsal: pon 09.08.2010 23:34
od Filozof
Mrzak píše:Filozof píše:vojta_vojtu píše:diky ja si to prave tedka jedu kupovat tak sem zvedavej
ale docela to jede ne ???
Co to je jede ? AUDI A8 4,2 TDI ti dá naprdel ani necekneš. Zbalíš kufry a jedeš dom.
Včera jsem to zkoušel a nikdo se nechytal. Jen nová X6ka mi ujela měla tam nějakou bestii motor v benzínu
A pak porsche 911 ale to jsem nepokoušel ... nebyl na to prostor.
Takže ano jede to slušně, ale zase takové porno to není, ale na našich cestách to bude více než dobrý.
Pokud chceš raketu tak 535d tam to letí pekelně. Dvě turba stím pěkně cvičí

Porsche 911 Turbo jsem nedávno zkoušel, vcelku jsem vydržel (neujížděl mi) do 230, ale pak už jsem musel dávat 6tku a v tý chvíli jsem byl druhej. Pak nás zbrzdil provoz a zase nanovo. s 535d jsem na plichtu. A8 4,2TDI jsem zatim nepotkal s řidičem podobného ražení, takže nevim, ale asi by mě dal.
No zase A8 4,2TDI má 326kobyl ale je to těžké auto ve srovnání s 535d a pokud to trošku upravíš jsi na stejném výkonu neli více. Tam tech 330-360koní bude v pohodě po přemapování.
A váha dělá taky svoje. Mam pocit že A8 bude aspon o 100-200kg těžší. Navíc U toho V8 4,2TDI je prodleva při sešlápnutí alespon 2s. což je děsný a na předjíždění a rychlé reakce se nedá použít. Takže takovej motor bych nechtěl.
Ty máš 535d ?

Napsal: úte 10.08.2010 00:13
od Mrzak
Ne, jen 530d, ale 195kw změřený na brzdě a 560Nm krouťák. Auto je vycvičený na rychlou jízdu a papá jen prémiovou naftu. S 535d , která má mít 200Kw (starší verze) jsme úpně nastejno. Hlavně nemám omezovač na 250, takže ty auta co ho maj, tak končej. Jen jezdim o dva litry levnějc ale čekám, kdy se mi co rozsype. Turbo už se loučí.
Napsal: úte 10.08.2010 00:30
od Mrzak
Audi A8 má prametry : 258kw, 800Nm 1995kg, BMW 530D má 1670Kg. To je 325kg k dobru a ještě je Audi 4kolka, takže to je taky ztráta výkonu.
Na Passatu 2.0tdi 103KW odhaduju z vlastní zkušenosti, že 4kolka je o cca 15% pomalejší se stejným motorem. Na rychlosti : 225km/h - 200Km/h.
Napsal: úte 10.08.2010 10:35
od Filozof
Mrzak píše:Audi A8 má prametry : 258kw, 800Nm 1995kg, BMW 530D má 1670Kg. To je 325kg k dobru a ještě je Audi 4kolka, takže to je taky ztráta výkonu.
Na Passatu 2.0tdi 103KW odhaduju z vlastní zkušenosti, že 4kolka je o cca 15% pomalejší se stejným motorem. Na rychlosti : 225km/h - 200Km/h.
Tak to koukám že máš takovej výkon z 530d. To je asi hodně turbo namáhané. Ale jsou tady v čr borci co ti turbo na 5ku udelaj prej za 10K takže by to mohlo zase 2-3roky foukat.
U 535d je výhoda že má turba dvě. A pokud se poladí, tak to má parametry co jsem se díval na netu jako stará E39ka M5 což mě dostalo.
Jinak audi by jsi asi dal, jak vidím ten výkon a váha. minus ztráty u audi (4x4).
Kolik ti to bere tvoje auto pri normální jizdě a při ostré venku a město ?
Máš tam prodlevu při sešlápnutí plynu nebo to hned jede jak se dotkneš plynu ?
Napsal: úte 10.08.2010 11:11
od Mrzak
To je chip. Turbo mi prej neudělaj, mám ohlé lopatky, tak píská ale táhne jako čert. Čekám až se úplně odporoučí, neboť nemám 40k na nový teď. Minulý rok jsem už zkoušel jakoby repas, vydrželo to 30tkm a teď jsem zase lokomotiva.
Pokud chipneš a upravíš 535d, tak je to fakt peklo, ale jezdíš za 12l.
Spotřebu mám jak kdy. Při průměrce +200km/h to vyleze až na 9-9,5, jinak dlouhodobě 8-8,5, totéž město. Ale to jezdim s plnym využitím potenciálu. Když mě někdo veze, tak 600km ze Slovenska ve 3 lidech za 6,9l. A když mě vezou modrý andělé trasu Praha-Kralupy -30km jedou i za 5,9.
Takže normální jízda se vejde do 7mi l/100km.
Prodlevu nemám, neboť to je dobře seřízeno při chipování.
Tady je graf.
http://www.mereni-vykonu.cz/graf.html?g ... png&h1=BMW 5 E60 530D
podívej se i na úpravu 535d, měla původně 191kw a 560Nm, dneska je z ní brutální zbraň. Ale ta nebyla moje.
http://www.mereni-vykonu.cz/reference/b ... 35d-1.html
Napsal: sob 14.08.2010 00:09
od Filozof
Pěkné skoro benzínový průběh koukám u tvé 530d
Jinak zase takovej velkej rozdíl od té 535d nevidím až tedy na ten spodek tam to musí hodně tlačit do sedaček.
Chtělo by to změřit na silnici. Pokud to tvoje auto jezdí za tak pěknou spotřebu tak by mě zajimalo za kolik jezdí 535d po upravě.
Napsal: ned 15.08.2010 00:01
od Mrzak
Myslim, že pokud bez úpravy pojede za cca 2,5 litru navíc, že úpravou se to nijak měnit nebude. Dneska jsem jel trasu Bruntál -Praha , pekelnou jízdu za 8,2l a 2,5 hod. Nááádhera.
Napsal: ned 15.08.2010 22:22
od Filozof
Mrzak píše:Myslim, že pokud bez úpravy pojede za cca 2,5 litru navíc, že úpravou se to nijak měnit nebude. Dneska jsem jel trasu Bruntál -Praha , pekelnou jízdu za 8,2l a 2,5 hod. Nááádhera.
Ono se ani moc dlouho jet nedá nad 200km/h protože všude zavazí ti co jedou 100kou na spotřebu a nejlepe pokud začnou ve 110km/h předjíždět auto co jede kilem. Třeba dva kamiony. To je radost.
Není to často ale občas se to objeví.
Pokud nadávám za volantem tak je to bud ženská v nejkém cinto cento či polák. A prominte mi pražáci ale vy taky jezdíte jak s hnojem.
110- 120km/h se ploužit po silnici v levém sakra to si delate prdel.
Za tento týden asi 10 pražáku a několik blondýn. A to jsem si myslel že rychle jezdí jen Praha.
Pokud jedu sem tam výletně 140km/h, tak vždy pouštím kolem sebe rychlíky, jen jak to jde. Méně nejedu jinak bych usnul to je strašná nuda.
