Stránka 1 z 2

Napsal: pon 26.07.2010 18:23
od bavorak
V sobotu jsem přijel s Chorvatska a už tam začaly u mé 528i haprovat otáčky.Auto se třese a chce jako by chcípnout.Někdy se jako hádá,prdí do výfuku.Do tahu se jí moc taky nechce.Hledal jsem tady na foru,ale nikdo nenapsal jestli to vyřešil vyčištěnou klapkou,volnoběžným ventylem,nebo nějakým čidlem(na klice,na vačce,teplotním).Pěkně mě to sere.......Dík za postřehy

Napsal: pon 26.07.2010 18:48
od hrosiksparta
nenatankoval jsi nejake spatne palivo ?

Napsal: pon 26.07.2010 19:08
od bavorak
Taky jsem na to pomyslel,ale když jsme jeli domů dal jsem 98 a dělá to pořád.Dnes jsem koukal na svíčky,zdají dobré.Na počítači se neukázala žádná chyba motoru,nic.Tak nevím

Napsal: pon 26.07.2010 19:56
od schade
haprovani otacek muze behjt vaha vzduchu mel sem to u e46

Napsal: pon 26.07.2010 20:12
od hrosiksparta
jj ale ono muzes natankovat cokoliv podle nazvu ale pumpari jsou s.... takze to muzou s nicim mixnout zkus ten zbytek treba nejak odsat a nalj tam neco kde to mas provereny

Napsal: pon 26.07.2010 21:30
od Brátn
pokud ti diagnostika nic neukazuje a motor nejde vytočit ani na neutrál, tak zkus zkouknout katalyzátor, při té dlouhé cestě se mohl přicpat a motor se dusí, měl jsem to samý, jednoduše jde povolit před katem výfuk a pokud pude v pohodě tak víš kde je chyba

Napsal: pon 26.07.2010 21:36
od bavorak
Na neutrál jde vytočit,ale pak když otáčky padají dolů tak spadnou moc a nevrátí se jako výš a tím se začně třást celé auto.Když jsem pak vypnul auto a znovu nahodil tak se to zdálo lepší.

Napsal: pon 26.07.2010 21:39
od bavorak
Koukal jsem i na vodu v chladiči ta neubyla,motor nekouří,na palubním počítači se nic neukazuje.

Napsal: pon 26.07.2010 21:41
od bavorak
Olej v motoru neubyl ani o milimetr.

Napsal: pon 26.07.2010 21:56
od zyx66
vyfuk mas cisty? nemas v nom baban ako vo filme policajt v beverlyhills?

Napsal: pon 26.07.2010 21:59
od bavorak
Tak to nevím,ale kouknu se jestli ho tam nemám.

Napsal: pon 26.07.2010 23:53
od Brátn
to by nevytočil ani na neutrál, stejný příznaky jako ucpaný kat,

tohle spíš vypadá na volnoběžný ventil pokud diagnostika nic nehlásila, takže vytáhnout a vyčistit

Napsal: úte 27.07.2010 06:33
od bavorak
Kouknu na něj.Ale má volnoběžný ventil něco společného s tím ,že do určitých otáček to auto nechtělo jed,netahlo.Až po překročení 3000ot jelo lépe.

Napsal: stř 28.07.2010 20:57
od Studna
No nevim, ale mě příznaky spíš připadají na lambda sondu.

Napsal: stř 28.07.2010 21:13
od bavorak
Zajedu na diagnostiku.Ta by to měla snad ukázat nebo ne?

Napsal: stř 28.07.2010 23:57
od Brátn
lambdu ti vypíše jen pokud je výhřev v háji, ale pokud s tím borec umí, tak si na live datech vyčíst hodnoty kyslíku (nebo V) a zjistí jestli je ok

Napsal: sob 28.08.2010 09:52
od bavorak
Tak to dělala prasklá membrána v nějakém regulátoru(je to pod sánim).Přisávalo to falešný vzduch a zblblo to váhu a celý motor.Ted jde jak hodinky.

Napsal: sob 28.08.2010 10:36
od bavorak

Napsal: sob 28.08.2010 15:37
od aristoloser
takže si vyměnil celej separátor a bylo to,nebo jenom to pryžový hrdlo?

Napsal: sob 28.08.2010 18:12
od bavorak
Koupil jsem celý separátor.