Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 18:23
				od bavorak
				V sobotu jsem přijel s Chorvatska a už tam začaly u mé 528i haprovat otáčky.Auto se třese a chce jako by chcípnout.Někdy se jako hádá,prdí do výfuku.Do tahu se jí moc taky nechce.Hledal jsem tady na foru,ale nikdo nenapsal jestli to vyřešil vyčištěnou klapkou,volnoběžným ventylem,nebo nějakým čidlem(na klice,na vačce,teplotním).Pěkně mě to sere.......Dík za postřehy
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 18:48
				od hrosiksparta
				nenatankoval jsi nejake spatne palivo ?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 19:08
				od bavorak
				Taky jsem na to pomyslel,ale když jsme jeli domů dal jsem 98 a dělá to pořád.Dnes jsem koukal na svíčky,zdají dobré.Na počítači se neukázala žádná  chyba motoru,nic.Tak nevím
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 19:56
				od schade
				haprovani otacek muze behjt vaha vzduchu mel sem to u e46
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 20:12
				od hrosiksparta
				jj ale ono muzes natankovat cokoliv podle nazvu ale pumpari jsou s.... takze to muzou s nicim mixnout zkus ten zbytek treba nejak odsat a nalj tam neco kde to mas provereny
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 21:30
				od Brátn
				pokud ti diagnostika nic neukazuje a motor nejde vytočit ani na neutrál, tak zkus zkouknout katalyzátor, při té dlouhé cestě se mohl přicpat a motor se dusí, měl jsem to samý, jednoduše jde povolit před katem výfuk a pokud pude v pohodě tak víš kde je chyba
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 21:36
				od bavorak
				Na neutrál jde vytočit,ale pak když otáčky padají dolů tak spadnou moc a nevrátí se jako výš a tím se začně třást celé auto.Když jsem pak vypnul auto a znovu nahodil tak se to zdálo lepší.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 21:39
				od bavorak
				Koukal jsem i na vodu v chladiči ta neubyla,motor nekouří,na palubním počítači se nic neukazuje.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 21:41
				od bavorak
				Olej v motoru neubyl ani o milimetr.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 21:56
				od zyx66
				vyfuk mas cisty? nemas v nom baban ako vo filme policajt v beverlyhills?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 21:59
				od bavorak
				Tak to nevím,ale kouknu se jestli ho tam nemám.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 23:53
				od Brátn
				to by nevytočil ani na neutrál, stejný příznaky jako ucpaný kat, 
tohle spíš vypadá na volnoběžný ventil pokud diagnostika nic nehlásila, takže vytáhnout a vyčistit
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 06:33
				od bavorak
				Kouknu na něj.Ale má volnoběžný ventil něco společného s tím ,že do určitých otáček to auto nechtělo jed,netahlo.Až po překročení 3000ot jelo lépe.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.07.2010 20:57
				od Studna
				No nevim, ale mě příznaky spíš připadají na lambda sondu.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.07.2010 21:13
				od bavorak
				Zajedu na diagnostiku.Ta by to měla snad ukázat nebo ne?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.07.2010 23:57
				od Brátn
				lambdu ti vypíše jen pokud je výhřev v háji, ale pokud s tím borec umí, tak si na live datech vyčíst hodnoty kyslíku (nebo V) a zjistí jestli je ok
			 
			
					
				
				Napsal: sob 28.08.2010 09:52
				od bavorak
				Tak to dělala prasklá membrána v nějakém regulátoru(je to pod sánim).Přisávalo to falešný vzduch a zblblo to váhu a celý motor.Ted jde jak hodinky.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 28.08.2010 10:36
				od bavorak
				
			 
			
					
				
				Napsal: sob 28.08.2010 15:37
				od aristoloser
				takže si vyměnil celej separátor a bylo to,nebo jenom to pryžový hrdlo?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 28.08.2010 18:12
				od bavorak
				Koupil jsem celý separátor.