Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.07.2010 14:21
od isacek
Co byste doporučovali a co by kdo nabídl??

Napsal: úte 20.07.2010 14:29
od pepino5xx
Prodat a koupit alespoň 540i.

Napsal: úte 20.07.2010 14:39
od jakdojinej
v zasade ma pravdu tady kolega, prekopavat to by bylo nepomerne drazsi nez koupit jiny auto, nevyplatilo by se... si ymslim

Napsal: úte 20.07.2010 14:41
od pepino5xx
Přesně, nemá to cenu...

Napsal: čtv 22.07.2010 19:39
od pragdejf
pokud zrovna nemas zavidenihodnou kastli a supr vybavu, tak to fakt nema smysl. o kdubys tam nakrasne prohodil M50B20 za M50B25, tak tam de i jina prevodovka, jinej kardan, jina zadni napravnice, jinej diferak, jinej airbox, hadice sani, vaha vzduchu, ridici jednotka..... mam pokracovat? asi stacilo co?

Napsal: čtv 22.07.2010 19:50
od noname
pragdejf píše:pokud zrovna nemas zavidenihodnou kastli a supr vybavu, tak to fakt nema smysl. o kdubys tam nakrasne prohodil M50B20 za M50B25, tak tam de i jina prevodovka, jinej kardan, jina zadni napravnice, jinej diferak, jinej airbox, hadice sani, vaha vzduchu, ridici jednotka..... mam pokracovat? asi stacilo co?


e34 sice není můj šálek kávy, ale co se týče převodovky, tak ta je stejná skoro ve všech modelech "bmw" (té doby) takže kardan dif a jiné blbosti ke kolům nemá cenu řešit a navíc se jedná o výměnu vrámci R6 stejného tipu M50 ? tak pak bych se toho nebal a jen prohodil samotný motor s elekrikou...pokud teda máš možnost sehnat slušný motor a samotná operace by nebyla někde v nooobl servise :)

Napsal: pát 23.07.2010 04:06
od T613
prevodovky jsou jine jak pro M60 tak pro M30 tak pro M50 tak nevim co mas stejne :-) a pokud chce neco silnejsiho tak minimalne M30, coz by musel prekopat uplne vsechno vcetne elektriky, v pripade M60 by musel v podstate vymenit uplne celou elektriku v aute

= jak pisou vsichni nema to smysl