Stránka 1 z 1
Napsal: úte 06.07.2010 08:11
od dvori
Ahoj, jsem novým majitelem 525 E60 (130kw), 2004, manuální převodovka, najeto 110 000km. Jelikož nechci nic zanedbat, zajímalo by mě na co vše si mám dávat pozor v hlavně v motorové části, co je potřeba vyměnit a kdy? Prostě vše na co si mám dát pozor, abych předešel případným problémům (mimo intervalů hlídaných pomocí i-drive)
Jeden lajk mi řekl, že u jeho E60 mu řekli v servisu, že při 100k až 150k km je potřeba vyměnit něco u turba, ale už nevěděl přesně co... co je na tom pravdy?
Díky a všem přeju hodně najetých km
Napsal: úte 06.07.2010 09:33
od tomasmedek
Automat nebo manuál?
Napsal: úte 06.07.2010 13:53
od milo
To u turba bude asi odlucovac oleje, co se ma menit snad kazdou druhou vymenu oleje. Stoji cca litr. Ja to menil tento rok a po vymontovani jsem se zhrozil, kdyz jsem tam nasel jeste puvodni

Napsal: úte 06.07.2010 18:33
od dvori
manuální převodovka
Napsal: stř 07.07.2010 16:47
od JaraX
hlavně měnit olej jak je předepsáno,
tankovat jen kvalitní naftu, CR vstřiky jsou celkem choulostivy
nedavat motoru za studena (max 2500ot),
dochlazovat turbo pokud jel motor ve vyšších otáčkách, tzn nechat chvilku bežet na volnoběh, nebo dojet v nizkych otáčkcáh
nenechavat studenej motor bežet na volnoběh delší dobu
vypinat klimu cca 2-3 km před dojezdem do cíle
kupovat jen kvalitní díly, at už origo nebo kvalitni nahradu
víc toho asi ovlivnit nemužeš.
Napsal: stř 07.07.2010 20:15
od dvori
mám čtvrté BMW, takže tyhle věci tak nějak vím, spíše mě zajímalo, jestli je tam tak nějak něco specifického, na co si dát bacha, ale jinak díky...
Napsal: stř 07.07.2010 20:19
od JaraX
dvori píše:mám čtvrté BMW, takže tyhle věci tak nějak vím, spíše mě zajímalo, jestli je tam tak nějak něco specifického, na co si dát bacha, ale jinak díky...
no ten odlučovač oleje bude asi duležitej, vím že tím některy 3.0d motory trpěli, nevyměnils odlučovač, olej šel do IC a pak jednoho krasneho dne ......