Stránka 1 z 1
Napsal: pon 14.06.2010 17:45
od milo
pred tydnem mi prasknul klinovy remen, zastavil jsem defacto hned, ale stejne se namotal vsude kde se dalo. po vymene zdanlive vse v poradku, ale vypada to, ze se namotal i za remenici a narusilo se gufero klikovky

za par stovek km vytekl cca. litr oleje.
co vsechno se musi pro vymenu gufera rozhodit?
Napsal: úte 15.06.2010 09:53
od milo
nikdo? sundam remenici (resp. tlumic kmitu) na M57 bez stahovaku? koukam, ze tam je jen na 4 torxech, ne na nejake velke matce.
Napsal: pát 18.06.2010 13:34
od milo
Vzhledem k tomu, ze v zadnem servisu se jim do toho nechtelo tento tyden, tak jsem se do opravy pustil sam.
Gufero stalo 270 bez dane.
Vymena byla jednoducha, sundat vrtuli, saharu, s nahozenymi remeny mirne povolit 4 imbusy na remenici, sundat remeny, shodit remenici (pozor, je tezsi, nez by clovek cekal

). Stare gufero jsem jemne vydlabnul sroubovakem, teklo to kolem nej solidne. Nove jsem nasadil a pomoci improvizovaneho lisu (novodurova trubka z hornbachu) jsem ho tam pres srouby citlive natlacil. Nasledne slozit a hotovo. Za 2 hodky i s kavou a svacinou opet jezdim a nenechavam za sebou olejovou stopu

Napsal: pát 18.06.2010 13:38
od milo
Potrebne naradi:
klic 32 na vrtuli (nezapomenout na obraceny zavit)
Torx 12 na srouby na remenici
Lis na usazeni gufera - novodurova trubka se stejnym prumerem, desticka (pouzil jsem preklizku), 2 srouby od remenice na zalisovani
+nejaka gola a sroubovak