Stránka 1 z 2
Napsal: sob 12.06.2010 18:28
od jerrykx
Zdravim,
chtěl sem se poradit jak na to: mam e34 (525iM20) a mam tam malý BC, chtěl bych předělat na velké BC a nevím co všechno k tomu potřebuji a jak to provést.
Dík

Napsal: sob 12.06.2010 20:50
od DirtyHarry
Já bych to nechal,jak to je. Měnil jsem celkem tři (na třech e-34) a když fachčily aspon hodiny a teploměr,tak to byl úspěch.
Napsal: ned 13.06.2010 15:02
od jerrykx
DirtyHarry píše:Já bych to nechal,jak to je. Měnil jsem celkem tři (na třech e-34) a když fachčily aspon hodiny a teploměr,tak to byl úspěch.
Ale tak za zkoužku nic nedam
Máš tedy popis jak na to?a co k tomu vše potřebuji?
dík
Napsal: ned 13.06.2010 18:10
od Kail
Obecně platí toto - vyndej malej BC a koukni kolik k němu vede drátů,pokud je konektor plně obsazený tak je to poměrně jednoduchý a většinou to funguje jen výměnou kus za kus.Pokud tam máš jen pár drátů a nějaký piny volný tak je to o tahání komplet kabeláže,sundání palubky atd. atd. atd.,prostě se na to víš co...
Kdybys hledal,našel by jsi to tu,řešilo se to 100x...
Napsal: ned 13.06.2010 21:31
od jerrykx
Kail píše:Obecně platí toto - vyndej malej BC a koukni kolik k němu vede drátů,pokud je konektor plně obsazený tak je to poměrně jednoduchý a většinou to funguje jen výměnou kus za kus.Pokud tam máš jen pár drátů a nějaký piny volný tak je to o tahání komplet kabeláže,sundání palubky atd. atd. atd.,prostě se na to víš co...
Kdybys hledal,našel by jsi to tu,řešilo se to 100x...
Čaues, koukal sem, konektor plně obsazen. Ohledně funkce hledat, omlouvam se, asi sem slepý , ale to co se chci dozvědět sem nenašel. Zajímalo by mě právě jestli potřebuji jen čistě velký BC? nebo musím mít i třeba páčku ovládání BC?
Napsal: ned 13.06.2010 23:25
od Author
zdar klatováku
páčku vcelku nepotřebuješ, přepínáš s ní jen základní funkce
akorát je tam celkem oprc s tima čipama, myslel sem, že m20 čip nepotřebujou, ale koukal sem do etk a tam sou dva tipy pro m20b25, tak nevim, já třeba rozchodil obc s čipem z nějaký m50 v TDSu
nejlepší to bude vyzkusit
ten konektor by měl mít cca 20 drátů, ty digi hodiny mají asi 7
pak ještě vyřízneš zadní stěnu v tý díře kam ho strčíš, je větší než hodiny
Napsal: pon 14.06.2010 08:35
od jerrykx
Author píše:zdar klatováku
páčku vcelku nepotřebuješ, přepínáš s ní jen základní funkce
akorát je tam celkem oprc s tima čipama, myslel sem, že m20 čip nepotřebujou, ale koukal sem do etk a tam sou dva tipy pro m20b25, tak nevim, já třeba rozchodil obc s čipem z nějaký m50 v TDSu
nejlepší to bude vyzkusit
ten konektor by měl mít cca 20 drátů, ty digi hodiny mají asi 7
pak ještě vyřízneš zadní stěnu v tý díře kam ho strčíš, je větší než hodiny
oukej, dík moc
Zkusim to jak to bude makat.
Napsal: úte 15.06.2010 22:42
od PavelP
Zdar , musí se propojit dva drátky aby to šlo všechno.Dělal jsem to na dvou autech,(bráchovo a moje ) a fungovalo to.Akorát já jsem měl velký BC ze sedmy a nějak se to nespojilo úplně a nezobrazovaly se mě údaje na palubku.Kdybys měl zájem,napiš.Někde to snad ještě najdu.
Jo a tu díru musíš zvětšit,jak píše kolega. ( jde o to pouze vyříznout vzadu tu přepážku )
PP
Napsal: pát 18.06.2010 11:43
od jerrykx
http://fzcars.webnode.cz/products/instalace-obc4/
tady to je to popsaný, ale jenom trochu nepobíram ty čipy, jak poznám jakej tam mam mít?Velké OBC4 budu teprve kupovat a nechci koupit něco co mi bude k hov* musim koupit ze stejné motorizace?
Napsal: pát 18.06.2010 15:19
od Author
na tich čipech je číslo, to si najdeš v etk a podle toho zjistíš z jaký je motorizace, ale jak už sem psal víše, mě v tds šlape nějakej z benzína, akorát sem si musel trochu zkorigovat spotřebu ale jinak bez problémů
nejlépe při koupi hned zkusit, nebo se ten čip pak nechá samozřejmě koupit novej
Napsal: pát 18.06.2010 19:10
od jerrykx
Author píše:na tich čipech je číslo, to si najdeš v etk a podle toho zjistíš z jaký je motorizace, ale jak už sem psal víše, mě v tds šlape nějakej z benzína, akorát sem si musel trochu zkorigovat spotřebu ale jinak bez problémů
nejlépe při koupi hned zkusit, nebo se ten čip pak nechá samozřejmě koupit novej
jestli budu mít tak z 540 iA , tak uvidíme jestli to pošlepe na čipík z automata. Zřejmě budu mít i páčku, tak snad bude kam zapojit a bude fachat
...zatim dík moc všem za rady, až to ukutim, tak dam vědět co schořelo

Napsal: ned 18.07.2010 00:17
od jerrykx
tak se povedlo, sehnal sem nakonec z úplně stejné motorizace a zatim(musim zaťukat

) maká vcajku.
Jenom ohledně té páčky, má dva konektory, jeden bílej a jeden černej. Bílej vpohodě, ale ten černej má o jeden pin navíc(tři piny oproti dvou pinům na obyč páčce)než protikus konektrou, takže prostě nelze spojit. Kdyby nikdo vyfotil foto jak to má zapojené, tak bych byl vděčnej.
Napsal: pon 19.07.2010 18:12
od jerrykx
Napsal: pát 23.07.2010 18:35
od jerrykx
jerrykx píše:tak se povedlo, sehnal sem nakonec z úplně stejné motorizace a zatim(musim zaťukat

) maká vcajku.
Jenom ohledně té páčky, má dva konektory, jeden bílej a jeden černej. Bílej vpohodě, ale ten černej má o jeden pin navíc(tři piny oproti dvou pinům na obyč páčce)než protikus konektrou, takže prostě nelze spojit. Kdyby nikdo vyfotil foto jak to má zapojené, tak bych byl vděčnej.
..nikdo neví?
Napsal: ned 25.07.2010 17:20
od jerrykx
fakt nikdo neví?, nebo nemá možnost vyfotit?
Napsal: pon 02.08.2010 00:28
od jerrykx
Napsal: pát 06.08.2010 19:54
od jerrykx
plosím

Napsal: ned 15.08.2010 22:57
od jerrykx
Prosím mrkněte na to nikdo, kdo má páčku ovládání BC
Dík

Napsal: stř 18.08.2010 13:09
od jerrykx
fňuk

Tak já sem večír dam foto v čem být problém

Napsal: ned 22.08.2010 00:13
od jerrykx
tu foto toho černého konektůrku co je na páčce s BC ovládání:
a tu konektro obyč. páčky
