Stránka 1 z 1

Napsal: úte 08.06.2010 15:28
od DirtyHarry
Zdravím,
jelikož nejsem sám,komu zlobí podávací čerpadlo v nádrži u tédéesa,podělím se o zkušenost z opravy. Taakže,co Helmuta mám,sem-tam zazlobilo,chcípal motor,nešel natočit,hadička u motoru suchá,většinou stačilo párkrát zapnout-vypnout motor a chytlo se a muselo být v nádrži minimal 20 litrů. Ve čtvrtek opět kolaps,sotva jsem dojel z práce,tak jsem ho objednal v APM (Siemens,3800,- bez DPH) s tím,že se na to svoje mrknu - co kdyby,když tak ho vyhodím. Tak jsem ho vytáhl,zklepal naohýbané hliníkové pouzdro a rozebral. Překvapilo mne,že nafta protéká zezpodu celým motorem,přes rotor+stator+uhlíky,celá elektrika se máchá v naftě 8O . Jeden uhlík byl sjetej,odletoval jsem ho a dal novej (použil jsem náhradní na flexu,co mám) a drátek ke šroubu byl přerušenej,tak jsem ho překlenul jiným a napájel. Vrátil všechno zpět,zkusil párkrát přes baterku ho roztočit - no a OK,šlape to zase jak nový. Zabralo mi to dvě hodinky i s kávou a ušetřil jsem pár táců. Měl jsem z toho trochu vítr,hrabat se v elektrice v nádrži,ale když jsem viděl tu jednoduchost (motor u pračky je složitější :wink: ) a fakt,že elektrika není nijak izolovaná od paliva a funguje to,tak proč ne.

Napsal: úte 08.06.2010 17:24
od Snejk
a kdybys věděl že tohle to same je i podavaci čerpadlo na benzín... a když si představíš v tý nádrži jak krz ten jiskřící motor teče benzín... no to by ti už uplně mrdlo.... ale funguje to tak už odjkaživa v bmw :)

Napsal: úte 08.06.2010 20:33
od libovka
Snejk píše:a kdybys věděl že tohle to same je i podavaci čerpadlo na benzín... a když si představíš v tý nádrži jak krz ten jiskřící motor teče benzín... no to by ti už uplně mrdlo.... ale funguje to tak už odjkaživa v bmw :)
To je pěkná blbost.Proč myslíš že to palivo protéká skrz???Aby se chladilo,mazalo a hlavně nejiskřilo. :wink:

Napsal: stř 09.06.2010 06:32
od DirtyHarry
To je pěkná blbost.Proč myslíš že to palivo protéká skrz???Aby se chladilo,mazalo a hlavně nejiskřilo.
Tak nebuď hned tak ostrej :? ,el. motory se většinou udržujou v suchu a normálně jsem neviděl,aby někdo olejoval stator či uhlíky... Nebo to rovnou celý hodil do kapaliny :blink: . Já to dělal prvně,čekal jsem zakrytovanej motor jak u ostřiků.