Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 02.06.2010 13:19
				od jakdojinej
				zdravim, po nastartovani je li studenej motor se cely auto klepe - vibruje, ne nejak zasadne ale citit to je. Otacky se drzej v norme (cca 900, nez se trosku zahreje pak padaj na 650-700 ). Jakmile se zahraje tak ty vibrace ustavaj a vse vypada v poho, otacky nekolisaj, tahne vcelku normalne. Diagnostika tvrdi ze zadne zavady. Nemamte nejaky tip po cem jit? dik
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 03.06.2010 14:05
				od jakdojinej
				nikdo nic prosim?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 10:23
				od jakdojinej
				up pls 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 10:44
				od capri
				podle mě jsou normální volnoběžný otáčky 800ot/min a zvýšený cca 1000 -1100 když je motor studenej ale jestli se pletu at mě někdo opraví jinak zkus vyčistit volnoběžnej ventyl 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 10:52
				od jakdojinej
				je li hodne studenej tak drzi 1100 vic obvykle ne a je fakt, ze volnobeh je volako nizko, je li zahratej jak rikam kolem 700 max, ale nekolisa. Prvne bylo taky podezreni na volnobezny ventil, ale ted je fungl novej a je to lepsi, ale stale to nejni ono. Pred tim to byklo vyrazne horsi. Diagnostika cista. Nemuze na to mit vliv treba nejaky cidlo teploty? 
Btw daj se nejak nastavit volnobezne otacky? Nebo cim vsim muze byt ze je mam tak nizko, kde je tabulkovy normal, rozmezi?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 10:59
				od jakdojinej
				jeste doplnim, ze je to fakt jen chvilku po nastartovani a fakt jen za uplnyho studena. Pred tou vymenou toho ventilu jsem volnobeh mel jen teste pres 550 a to uz se jakoby dusilo a pri dojezdu na krizovatku na volnobeh to sem tam zdechlo, ted je tam tech 700 za tepla, 900 - 1000 za studena a pri dojezdech nezdecha. Ale jakmile to studeny nakopnu, tak tak 3-5 vterin vibrace, pri podle me vcelku standartnich optackach pro danou teplotu motoru.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:00
				od capri
				až tahle ti neporadim ještě bych zkusil vyčistit klapku ale fakt netuším čím by to mohlo bejt musíš počkat na někoho moudřejšího 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:07
				od jakdojinej
				nechci vypadat jako vsude byl vsechno zna a napocital do nekonecna dvakrat 

  nicmene klapka uz dole byla, byla vycistena, nic moc efekt.
ale i tak diky za postrehy
zacinam si zoufat...
co teba nejaky podtlaky, cidlo na klapce, cidlo teploty jak uz jsem psal vys? Co treba silent block motoru cetls jsem ze je kapalinovej a ze se tlakuje spolus  necim ( nemam info jeto z dilny jedna pani povidala
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:13
				od capri
				o siláčích nic nevím ale jediny co mě ještě napada tak je odvětrání klikový skříně ucpany na M4x to mam pocit dělalo problemy a i na jinejch motorech tak bych ještě zkusil to ale jak říkám nemam s tim zkušenosti jen říkám co mě napada co by to mohlo bejt taky nechci dělat ferdu brablence že všechno vim a všechno umim
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:18
				od jakdojinej
				to me nenapadlo, dobrej podnet, kde najdu, jak vypada? Uz jsem o tom slysel, ale nejsem s tim moc kamarad...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:29
				od capri
				http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... separator/
tohle je jediny co ti můžu poskytnout 

 ale snad to podle toho najdeš 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:38
				od jakdojinej
				vic nez dostacujici 

  dik
kouknu na to. Da se tam ta vec nejako vycistit, nebo je to blbost?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 11:46
				od capri
				hele vubec nevim jestli to jde vyčistit v BMW to stojí cca 1000kč +- tak bych to zkusil a případně koupit nový kdyby to člověk nejak podělal ale jak říkám do tohohle nevidím třeba napíše někdo kdo ví 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 12:05
				od jakdojinej
				nez to prasit, to radsi rovnou novy, ikdyby nebylo co do huby tak auti musi byt v cajku 
 
moc nerad "opravy izolackou" obecne
 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 12:09
				od capri
				TAK ONO POKUD V TOM NEJSOU NEJAKY MEMBRANY NEBO TAK TAK JE ZBYTEČNY TO KUPOVAT NOVY ALE ASI BUDOU NO ALE TAK UVIDÍŠ JESTLI TI NENI LÍTO ZA TO DÁT TY PENÍZE TAK NENI CO ŘEŠIT ALE JEŠTĚ POČKEJ JESTLI NĚKDO NĚCO NEPORADÍ ABYS NEKOUPIL ZA 1000KČ NEJAKOU BLBOST KTEROU TO NENI 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 12:14
				od jakdojinej
				nebylo by to poprve ani naposled  

  Uz v tom aute je spousta novych veci, ktere reseny problem nevyresily, ale takhle se postupne dohrabu k novymu autu  
 
ale dík za napad, muze nekdo potvrdit/vyvratit, ci dopnit nejaky navrh pls
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 04.06.2010 17:00
				od matyson
				Odvetravanie klukovej (separator oleja)neries,to neni ono.
Ťahá dakde vzduch zrejme.Diagnostiku treba keď to bude trhať,nie keď sa nič nedeje.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 05.06.2010 00:16
				od Vasek70
				Já jsem měl podobný problém u manželčina subárka a byla v čudu lambda...
Motor šel po nastartování jakoby na tři, po zahřátí OK - ale nebylo to ono - přesně jak píšeš.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 05.06.2010 20:21
				od jakdojinej
				ktera z nich konkretne? Tady jsou tusim ctyri. kdesi na svodech, pred katem a dve za katem. Da se nejak poznat ze ja v haji ta ktera konkretni? dik
			 
			
					
				
				Napsal: ned 06.06.2010 07:35
				od Vasek70
				No tak to netuším. Já jsem to tehdy dal známému do servisu a tak znám jen typ závady, podrobnosti žádné. Každopádně vyměnil a byl pokoj.
Ale snad by pomohla diagnostika, ne?