Stránka 1 z 1
Napsal: úte 01.06.2010 18:36
od StepanMatl
Co přesně má dělat sportovní režim? Mě se totiž zdá, akcelerace 0-100 je se zapnutým S slabší než bez něj. Je to jen o tom, že trvale drží motor v otáčkách?
Napsal: úte 01.06.2010 20:10
od Don
me radi o trochu vice pozdeji

vic jsem nespozoroval a co jsem si vsiml, ze snad ani neradi petku

Napsal: úte 01.06.2010 22:03
od StepanMatl
Zajímavý, toho jsem si třeba vůbec nevšiml

Napsal: stř 02.06.2010 00:54
od euromen
pětku ti tam kope kolem 150-160..jinak k tématu, nikdy sem to nějak neřešil
Napsal: stř 02.06.2010 10:51
od pepino5xx
Sportovní režim drží motor ve vyšších otáčkách, později řadí (před červeným) a mnohem dřív podřazuje.
U novějších auto zrychlí reakci na plynový pedál, může ztuhnut volant a další věci, třeba podvozek apod..
Napsal: stř 02.06.2010 11:51
od Sweden
Mám taky E39 530 Da,v režimu S se zvýší otáčky cca.o 500ot.nahoru,můžeš řadit sekvenčně,motor se nechá více vytáčet a podřazuje dříve.
Takže mohu potvrdit to co psali kluci nademnou.
Jinak si vyskoušej jestli ti režim S funguje,za jízdy to přehoď do Eska a otáčky se musí zvýšit.

Napsal: stř 02.06.2010 12:29
od Marten
U E34 na S nezamyká měnič, ale pětku to normálně zařadí. Pokud se jede plynule tak to zařadí 5ku normálně třeba při 90 a ne až při 160 km/hod.
U E39 se nepamatuju jestli to zamyká, protože jsem tam ten režim nepoužíval.
Napsal: stř 02.06.2010 13:20
od StepanMatl
Esko funguje, ale auto je s ním línější než bez něj...
Napsal: stř 02.06.2010 14:24
od pepino5xx
U E34 sportovní režim zamyká měnič, to teda jo, auto okamžitě reaguje na plyn, je to poznat.