Stránka 1 z 1
Napsal: pát 21.05.2010 23:32
od preson
mam jen chvilku 520i touring 97 a nejak mi pripada ze se nejak lenive rozjizdi...ale jinak jede vyborne pokud je rozjetej a jede a dal zrychluje normalne.
Proste treba z krizovatky nejak zvlast rychle neodfrcim.
Nesouvisi to s ASC?
Mam zato ze funguje,kola neprotocim,ale tim knoflikem na palubce pod klima nic neovlivnim,na palubce se ASC nerozsviti a ani se asc nevypne...
Napsal: sob 22.05.2010 10:32
od Vasek70
No, pokud stiskneš tlačítko ASC pod klimou, tak se systém musí vypnout (rozsvítí se kontrolka). Pokud se nevypne, je něco špatně - pak bych raději rychle skočil na diagnostiku, aby se nedokur...o ještě něco dalšího.
Občas, na některé záhady pomůže stará dobrá klasika - odpojit na den baterku.
Napsal: sob 22.05.2010 12:01
od starML
Pokud Ti to jede ve vysokých otáčkách, tak ASC aktivní nebude. Podle mne bude pouze nefunční to tlačítko ASC.
Jinak 520i je v nízkých otáčkách trochu slabší a dost těžké auto na 2 litrový motor. Takže rozjezdem na křižovatce nepřekvapíš, pokud motor nevytočíš přes 3.000 rpm. Ale když to vytočíš 3.500-4.000, překlopí se VANOS a pak to má výkon i zvuk. Když jsem před lety s 520i jezdil, taky jsem říkal technikovi v BMW, že se dost neochotně sbírá z nízkých otáček. Diagnostika neukázala nic, tak jsme šli na zkušební jízdu a tam mi řekl, že to málo točím a moc brzo řadím - přesedlal jsem z Vectry. Když Ti motor po přeřazení spadne pod 2.500, tak to velké zrychlení nemá.
Jde o zvyk - bojíš se to vytočit, aby to moc nežralo, ale za 5litrů stejně nepojedeš. Když to budeš vytáčet do 3.500, tak se do 9l/100km vejdeš i při velmi svižné jízdě - viz obrázek níže. Ten druhý je spotřeba z 530dA, těch 6,6 na vzdálenosti 718 km se Ti nepovede. A pod 2.000 nejezdi, i když to motor ještě snese.
E39 520i
E39 530dA
