Stránka 1 z 2

Napsal: ned 02.05.2010 20:01
od fimima
Tak doufám že mě nikdo neukamenuje,ale já to tady nikde nenašel...
Jsou tady popsané podobné problémy ale ne tohle.Auto mám ani ne měsíc,je to E39 540 IA s montáži LPG.Za studena po nastartováni auto asi minutu jede divně,trhá se jako pitbul na vodítku,a cuká.Po chvilince jako by prasknul bičem a jede krásně,je jedno či na plyn či benzín,prostě jede bez problému.Ty starty jsou samozřejmě na benzín za studena.Nevím čím to může být.Ještě jsem vypozoroval že za studena trocha víc kouři,nevím jestli je to normální a jestli to má nějakou spojitost se sytičem,tedy pokud to nějaký sytič má.Pak otáčky klesají pomalu se zahřátím na normál a auto utichne,nekouří ani tuk a je úplně v pohodě.Občas za tepla vypnu motor a po chvilce na poprvé nenastartuji,až napodruhé,ale to už je v provozu LPG a myslím že tohle padá a jeho vrub.
Bývalý majitel koncem roka vyměnil váhu vzduchu,nějaký čidla,membránu na sání a prý svíčky.
Asi budu muset zajet na diagnostiku ale nevím tady v okolí MB o nikom,klidně tady někoho pisněte.
Díky za Vaše postřehy

Napsal: pon 03.05.2010 10:31
od 1300gsxr
Nazdar. Vecer ked odstavis auto,odpoj na noc baterku. Zapoj ju az rano,ked pojdes startovat....napis ci sa to zmeni :wink:

Napsal: pon 03.05.2010 14:36
od fimima
1300gsxr píše:Nazdar. Vecer ked odstavis auto,odpoj na noc baterku. Zapoj ju az rano,ked pojdes startovat....napis ci sa to zmeni :wink:
Myslíš že bude mít něco v paměti a odpojením se to ztratí?
Tak mám tam namontovaný magicar a doufám že ráno s tím odjedu do práce :wink: když to bude přes noc bez šťávy...

Napsal: pon 03.05.2010 16:23
od Holly
Lambdy tipuju, popřípadě přisává vzduch (za studena se díra rozevře a po zahřátí se zacelí). Nebo svíčky (bůh ví jestli je kdo měnil a mimoto u plynu je docela důležitý mít kvalitní svíčky a ne třeba nějaký starline) - už ses myslím koukal do tématu vše okolo LPG kde se baví o iridiových svíčkách :wink:

Napsal: pon 03.05.2010 17:59
od fimima
Holly píše:Lambdy tipuju, popřípadě přisává vzduch (za studena se díra rozevře a po zahřátí se zacelí). Nebo svíčky (bůh ví jestli je kdo měnil a mimoto u plynu je docela důležitý mít kvalitní svíčky a ne třeba nějaký starline) - už ses myslím koukal do tématu vše okolo LPG kde se baví o iridiových svíčkách :wink:
No právě že koukal,tam je toho tolik co vzápětí někdo vyvrátí že mi jde z toho hlava kolem.Minulý týden jsem vyměnil vzduchový filtr a auto znatelně zkulturnilo.Ten starý tam normálně plandal a nový jsem měl docela problém dostat do airboxu.nechám vyměnit olej a svíčky a uvidím co to udělá :?

Napsal: pon 03.05.2010 18:10
od Holly
Tam ani nejde o to co kdo vyvrátí, někomu danou závadu může způsobit to a jinýmu ono, já měl ale teď na mysli právě tu debatu o svíčkách. Jinak pak se dá postupovat dál, zástavba plynu do V8 je vždycky složitá věc a dá se toho dost pokazit, jak na benzinové části tak na plynové, prostě V8 potřebuje pečlivého mechanika... On sekvenční plyn sám osobě nemůže dělat každej ňouma... ale to je až na další zkoumání, určitě bych prvně zkusil ty iridiový svíčky, ten litr není taková pálka a nic tím rozhodně nezkazíš, měnil bys je tak jako tak :wink: No a pak bych rovnou pokračoval u lambd (diag.) a přisávání...

Napsal: pon 03.05.2010 18:17
od fimima
Holly píše:Tam ani nejde o to co kdo vyvrátí, někomu danou závadu může způsobit to a jinýmu ono, já měl ale teď na mysli právě tu debatu o svíčkách. Jinak pak se dá postupovat dál, zástavba plynu do V8 je vždycky složitá věc a dá se toho dost pokazit, jak na benzinové části tak na plynové, prostě V8 potřebuje pečlivého mechanika... On sekvenční plyn sám osobě nemůže dělat každej ňouma... ale to je až na další zkoumání, určitě bych prvně zkusil ty iridiový svíčky, ten litr není taková pálka a nic tím rozhodně nezkazíš, měnil bys je tak jako tak :wink: No a pak bych rovnou pokračoval u lambd (diag.) a přisávání...
To máš pravdu,to bez debat.Ale díky bohu plyn šlape jako hodinky teď co je nový filtr.Příští týden bude nový olej a taky vyměním svíčky,měl jsi na mysli nějaké konkrétní?

Napsal: pon 03.05.2010 18:46
od Holly
On plyn může mít přímou návaznost na benzín... Ovšem tady bych to tipoval na čistě benzínovou záležitost, tuším to přisávání, ale může to být další hromada prkotin, bohužel (hledat takový závady je naprd, nikomu to nepřeju). Jinak svíčky bych vzal asi tyto: http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... diumix.asp na ebayi se daj sehnat za pár :wink: A svíčkama to být může pže jakmmile se ohřeje motor, tak se zvýší výbušnost benzínu a tudíž nemusí být tak silná jiskra, mno a pokud jsou svíčky nekvalitní... :wink:

Popřípadě ještě bych se nebál DENSO svíček, pohledej po netu, kdo má, nemůže si to vynachválit :wink:

Napsal: pon 03.05.2010 19:13
od fimima
Holly píše:On plyn může mít přímou návaznost na benzín... Ovšem tady bych to tipoval na čistě benzínovou záležitost, tuším to přisávání, ale může to být další hromada prkotin, bohužel (hledat takový závady je naprd, nikomu to nepřeju). Jinak svíčky bych vzal asi tyto: http://www.ngksparkplugs.com/products/s ... diumix.asp na ebayi se daj sehnat za pár :wink: A svíčkama to být může pže jakmmile se ohřeje motor, tak se zvýší výbušnost benzínu a tudíž nemusí být tak silná jiskra, mno a pokud jsou svíčky nekvalitní... :wink:

Popřípadě ještě bych se nebál DENSO svíček, pohledej po netu, kdo má, nemůže si to vynachválit :wink:
Koukal jsem na ty densa i ngk,jsou dražší ale asi budou taky kvalitativně někde jinde.Musím se kouknout co to tam za svíčky já vlastně mám...
Díky

Napsal: pon 03.05.2010 20:03
od Vinc
Špatné svíčky kor u Véčkových motorů dokážou udělat pěknou paseku. Do tvého příjdou NGK BKR 6 EK

Napsal: pon 03.05.2010 20:41
od fimima
Vinc píše:Špatné svíčky kor u Véčkových motorů dokážou udělat pěknou paseku. Do tvého příjdou NGK BKR 6 EK
koukal jsem na ně,na jednom vyobrazení mají jednobodové na jiném dvojbodové zapalováni.Pokud je to dvou bod nebude to u plynu dělat potíž?Plyn by měl mít jednu silnější jiskru...klidně si to nechám vysvětlit :wink:

Napsal: pon 03.05.2010 20:52
od Holly
Ano plyn mámít jendu silnější, proto sem ti radil iridiový. Origo BMW maj dvě uzemnění=dvě jiskry, irid ee...

edit: ty bys měl mít tyto iridiový NGK BKR6EIX :wink: Náhrada za origo co psal vinc

http://www.ngk.com/results_cross.asp?pi ... &x=82&y=11

(Díky Bratnovi za pomoc s hledáním)

Napsal: pon 03.05.2010 21:21
od fimima
Holly píše:Ano plyn mámít jendu silnější, proto sem ti radil iridiový. Origo BMW maj dvě uzemnění=dvě jiskry, irid ee...

edit: ty bys měl mít tyto iridiový NGK BKR6EIX :wink: Náhrada za origo co psal vinc

http://www.ngk.com/results_cross.asp?pi ... &x=82&y=11

(Díky Bratnovi za pomoc s hledáním)
jojo taky děkuji :)

Napsal: pon 03.05.2010 22:36
od 540david
Mám 540iA na LPG a používám origo. dvoubod. Je to zcela bez problémů, ale je pravda, že jednobodová je vhodnější.
Můžu se zeptat co tě vedlo k namontování takovýho "shitu LPG" do "šlechtické" V8? Nic horšího snad neexistuje... :roll:

Napsal: pon 03.05.2010 22:45
od Holly
540david píše:Mám 540iA na LPG... ....co tě vedlo k namontování takovýho "shitu LPG" do "šlechtické" V8? Nic horšího snad neexistuje... :roll:
wtf??? 8O V čem je jeho LPG horší než tvoje?? :D

Napsal: pon 03.05.2010 23:26
od 540david
Nechci se tady rozepisovat jelikož je to OT, ale když jsem nechal dělat LPG, tak jsem se o to docela hodně zajímal. Nejdříve jsem si zjistil, že nejčastěji montovaní výrobci LPG v Německu do V8 jsou Holandské. U nás se dělají, co vím, jen AG-Autogas a Prins VSI (Porsche, BMW, Audi). Prins dělá pouze jedna firma v Dolních Břežanech a druhá někde u Brna. Bohužel ty Břežany je jen taková kůlna, nevím jak jsou šikovní, ale tohle mě odradilo. Byl jsem se osobně na přestavbu zeptat v LPG na Harfě v Praze a myslím, že AutoCoubal nebo nějak tak. A v obou mě na rovinu řekli, že pokud chci do V8 plyn tak jedině Holandský. Rozdíl je zásadní v kvalitě komponentů schopnosti systému sbírat data apod. Sami mě tam odradili od Tartarini, Landi-renzo a podobný Česko-Italsko-Polský slátaniny. Rozdíl téměř 20 tisíc je někde znát.

Je mě celkem u pr.... co má kdo za systém u svojí V8. Je to stejné jako s origo díly vs. druhovýroba. Stejně vypadají, ale kvalita jinde.
Nemám ani zájem debatovat o výhodách různých systémů LPG jen mě zajímalo co člověka vede k zástavbě takového systému do V8, nic víc.

Napsal: pon 03.05.2010 23:39
od Holly
Zaprvé se s tebou nikdo nepře, zadruhé to tak koupil jestli jsem to dobře pochopil a zatřetí nikde nepíše o tom co tam má za značku LPG :wink: Btw co sis tam nakonec nechal namontovat a kde, jen tak pro zajímavost, poslední dobou se pohybuju v "plynařské" společnosti tak sem se o to začal taky docela zajímat :wink:

Napsal: pon 03.05.2010 23:52
od 540david
Mám asi vidiny. :roll: Přísahám, že jsem viděl Magicar....
Hodně jsem chtěl ten Prins-VSI jelikož to jako jediný má(mělo) atest do Cayene Turbo. Bohužel Brno je daleko. Bavil jsem se přímo s majitelem té Brněnské firmy a ten mě řekl, že montují také Italské LPG a ještě takovej Česko-Polskej mix, ale mě to do V8 nedá, jelikož se bojí reklamací. Jediné zpětné šlehnutí do plastovýho sání u V8 a tu paseku si dokáže každej představit. Poradil mě ještě ty AG-autogas, je to prý stejný. Takže jsem si našel TC101 v Praze jelikož mají výhradní zastoupení pro ČR+SR a jezdí tam primárně LPG co jsou porouchaný a nikdo si s tím neví rady. Kamarádovi tam odstranili závadu na LPG.
Víš, dost mě štve, když někam přijedu a slyším jak je LPG na ho... a jak to dělalo lidem potíže. Každej hází všechny systémy do jednoho pytle.

Jinak mám sekvenci AG, 2 reduktory.

Napsal: úte 04.05.2010 01:29
od Holly
Magicar: http://www.magicar.cz/ :wink: Já sem si myslel že si myslíš, že magicar je LPG firma, ale co sranda musí bejt :wink:
Jinak LPG je fajn, když se to umí namontovat a je to kvalitní systém :wink:

Napsal: úte 04.05.2010 09:33
od 540david
Ono je LPG Magic. Bylo už pozdě... :lol: