Stránka 1 z 1
Napsal: úte 27.04.2010 18:46
od Artax
Rád bych vyměnil motor M40 ve své 518i za ieso z e36.
Nevíte někdo prosím co všechno je stejné a co je třeba vyměnit?
Dík
Napsal: pát 30.04.2010 19:46
od Soptiiik
Jen zběžně:
-svazek
-řídící jednotka
-sání+airbox
-výfuk
-převodovka
-kardan?
-chladič
Možná i něco víc 518 moc neznám
Napsal: pát 30.04.2010 21:45
od libovka
Soptiiik píše:Jen zběžně:
-svazek
-řídící jednotka
-sání+airbox
-výfuk
-převodovka
-kardan?
-chladič
Možná i něco víc 518 moc neznám
Tak třeba převodovka,kardan,výfuk kromě svodů a chladič může uplně v pohodě zůstat.Je to výměna čtyřválu na čtyřvál takže jediný co bude muset vyřešit je elektrika a napojení výfuku na svody.
Napsal: sob 01.05.2010 10:46
od Soptiiik
Převodovka je jiná má zesílený obal
výfuk má větší růměr ted si nejsem jistý o kolik
chladič je větší
kardan by měl být o kousek kratší ale u pětky si nejsem jistý
Napsal: sob 01.05.2010 11:43
od libovka
Soptiiik píše:Převodovka je jiná má zesílený obal
výfuk má větší růměr ted si nejsem jistý o kolik
chladič je větší
kardan by měl být o kousek kratší ale u pětky si nejsem jistý
Cladič je větší pouze když má auto klimu a pokud jí to nemá a je tam malej chladič tak se to v poho uchladí..Jinak tam může být i velkej i malej. Výfuk to uplně v pohodě zvládne.
Napsal: sob 01.05.2010 12:07
od Soptiiik
Napsal: ned 02.05.2010 17:30
od Artax
Díky za odpovědi, tak nějak přemýšlím, že je potřeba autu přidat na výkonu - no teda spíš na krouťáku. Mám docela zachovalej kousek 518i, před dvěma lety jsem tam dal nový LPG, všechno super, jen to byla socverze s nejslabším motorem

. Na běžný cesty úplně v pohodě, ale naložím (je to kombajn) a chci předjet na okresce a to není žádná hitparáda.
Přemýšlel jsem i o M50 (525i 141kW), ale nevím, papíry, STK atd.
Napsal: ned 02.05.2010 20:54
od libovka
No oni podle mě budou ty papíry problém i tak.Protože ISo se do E34 nikdy nedávalo.
Napsal: ned 02.05.2010 20:55
od Soptiiik
nejschdnějši bude přerazit kod motoru
Napsal: pon 03.05.2010 18:16
od Artax
Tak přeťafnout kód motoru bude asi nezbytné

, jde spíš o to, jestli nebude lepší koupit 525i touring a udělat třeba přestavbu, nebo jenom přehodit značky

Napsal: pon 03.05.2010 21:48
od aristoloser
přestavbu ti stehlík asi nenapíše,máš jinej počet válců u 525,někde se to už řešilo
Napsal: úte 04.05.2010 14:34
od Artax
To bude asi problém, ale koukal jsem do techničáku a normálně počet válců a prázdná kolonka

.
Napsal: úte 04.05.2010 18:40
od aristoloser
tak toto ....

Napsal: stř 05.05.2010 10:34
od DirtyHarry
e - 34 v kombajnu s motorem 1,8 a svítiplyn k tomu... A ono to netáhne ? Světe div se ...

Napsal: stř 05.05.2010 10:58
od DirtyHarry
Tak přeťafnout kód motoru bude asi nezbytné , jde spíš o to, jestli nebude lepší koupit 525i touring a udělat třeba přestavbu, nebo jenom přehodit značky
Také jsou v TP kolonky jako třeba typ motoru,výkon,váha vozu,zatížení náprav - to bude asi trochu jiné,že? Přehoď značky ála cikáni a každou STK+ME budeš uplácet,při silničních kontrolách se modlit,aby ten polda byl blb a nikdy neviděl šestiválec (v cizině ti káru rovnou zabaví) a nedejbože,abys způsobil dopravní nehodu. Tohle letělo v devadesátých letech,dneska je e-34 ek plná inzerce jak u nás,tak v cizině a ceny jsou na úrovni jetých felicií...
Napsal: stř 05.05.2010 19:07
od Artax
DirtyHarry píše:e - 34 v kombajnu s motorem 1,8 a svítiplyn k tomu... A ono to netáhne ? Světe div se ...

Neřekl jsem, že to netáhne a navíc LPG 2.generace od benzínu fakt nepoznáš, ledaže natankuješ nějakej drek od staré Weitingerové na pumpě ve vsi, jenom bych ocenil větší dynamiku a pružnost. Cestování dle předpisů naprosto v pohodě.
Napsal: čtv 06.05.2010 22:55
od DirtyHarry
No já nevím,dynamiku a pružnost od čtyřhrnce v tomhle autě bych nečekal i když tam napasuješ 16 V.
Napsal: pát 07.05.2010 17:23
od Artax
DirtyHarry píše:No já nevím,dynamiku a pružnost od čtyřhrnce v tomhle autě bych nečekal i když tam napasuješ 16 V.
Možná máš pravdu, holt každej máme jiný nároky

.
Od toho 16V spíš čekám zátah z nižších otáček a větší gradaci výkonu, ale nevím, jestli to vůbec zrealizuju. Proto jsem to koneckonců hodil na fórum.
Napsal: sob 08.05.2010 00:13
od DirtyHarry
No já už párkrát měnil motor za (stejnej) motor a převodovku za (stejnou) převodovku a snad pokaždý se něco vyblilo,nepasovalo,strhlo,muselo odvrtat atd. Z plánovaný práce na jedno odpoledne byl v tahu většinou celej víkend. A pustit se do něčeho takovýhleho,neozkoušenýho a s efektem "pár koní navíc" - to chce hodně kuráže a optimismu. Sice,viděl jsem třeba 735 e-32 s implantovanym M 51 tds,beru,že to je raritka a náklady jdou o půlku dolů,ale stejně je to suicide.
Napsal: sob 08.05.2010 16:09
od Artax
DirtyHarry píše:No já už párkrát měnil motor za (stejnej) motor a převodovku za (stejnou) převodovku a snad pokaždý se něco vyblilo,nepasovalo,strhlo,muselo odvrtat atd. Z plánovaný práce na jedno odpoledne byl v tahu většinou celej víkend. A pustit se do něčeho takovýhleho,neozkoušenýho a s efektem "pár koní navíc" - to chce hodně kuráže a optimismu. Sice,viděl jsem třeba 735 e-32 s implantovanym M 51 tds,beru,že to je raritka a náklady jdou o půlku dolů,ale stejně je to suicide.
Přesně takovýhle mám zkušenosti i já - běžná věc na 2 hodinky a vyvrbí se z toho celej den a ještě to není hotový

Takže se na to asi vykvajznu.
Musel bych koupit motor a spol., to taky není za kilo...Vypadá to tak na nějaký auto pro radost
