Stránka 1 z 1
Napsal: stř 21.04.2010 14:28
od viktos
Všechny vás zde zdravím.Stal jsem se poprvé majitelem BMW a nějak se mi nezdá kouřivost vozu.Vyměnil jsem vzduch filtr.Startuje ,neškube ani nechcípá.Při rozjezdu trošku zakouří ,vždy když se víc přidá zakouří.Při plném kouří víc jak tatrovka.Měl jsem Passata a toto neznám.Nechce se mi věřit ,že u BMW je to normální. Budu-li muset ,tak vyměním vstřiky nebo nechám třeba seštelovat čerpadlo,nebo kýho čerta.Ale kurňa BMW kouřit nebude.Děkuji všem za odpovědi.
Napsal: stř 21.04.2010 16:08
od Marda
Není ten motor čiplej? Jaké barvy je ten kouř? Pokud to dělá jen když tomu naložíš a předpokládám černej kouř, pak se jedná o nespálenou naftu. Důvodů může bý více, od špatně rozprášené nafty od vadného vstřikovače po příliš dlouhou dobu vstřiku danou nekvalitním čipem...., špatné plnění (málo vzduchu), atd... Chtělo by to v první řadě diagnostiku.
Jak je na tom auto výkonově?
Napsal: stř 21.04.2010 18:12
od viktos
Marda píše:Není ten motor čiplej? Jaké barvy je ten kouř? Pokud to dělá jen když tomu naložíš a předpokládám černej kouř, pak se jedná o nespálenou naftu. Důvodů může bý více, od špatně rozprášené nafty od vadného vstřikovače po příliš dlouhou dobu vstřiku danou nekvalitním čipem...., špatné plnění (málo vzduchu), atd... Chtělo by to v první řadě diagnostiku.
Jak je na tom auto výkonově?
Kouř je černý.Výkonově nevím ,ale passat takto nezrychloval

,Nechám udělat diagnostiku.Jenom mne to zmátlo,páč v jiných sekcí fora se píše,že je to normální.Původ má v Itálii a já ho koupil od strýce a ten zase v bazaru.Jestli je čiplej taky nevím a ze svejma zkušenostma to beztak nepoznám.
Napsal: stř 21.04.2010 20:03
od kott2
Tipoval by som na EGR ventil mal som to iste na rv 97 Da sa to odskusat ked prepojis tie hadicky medzi sebou.Koli tej dymovnici mozes odrovnat katalyzator tak si to vymen
Napsal: stř 21.04.2010 21:26
od viktos
kott2 píše:Tipoval by som na EGR ventil mal som to iste na rv 97 Da sa to odskusat ked prepojis tie hadicky medzi sebou.Koli tej dymovnici mozes odrovnat katalyzator tak si to vymen
A to by kouřilo stabilně při vysokých otáčkách a nebo jenom když je v záběru?
Napsal: stř 21.04.2010 22:09
od kott2
pri vyssich otackach v zabere aj na volnobech .Ked tie hadicky prepojis a dalsi pomocnik bude pridavat plyn pri volnobehu a nebude to dymit je zly EGR jednoduche a nedas zato nic
Napsal: stř 21.04.2010 23:41
od TOPCAR
Plnící tlak turbodmychadla a hodnotu nasávaného vzduchu máš na diagnostice OK? Myslím porovnání dle požadovaných a skutečných hodnot. Z těchto dvou hodnot se dá vyčíst opravdu hodně informací a pak lze i jednoduše závadu lokalizovat. Moderní BMW Common-Rail motor by kouřit neměl.

Napsal: čtv 22.04.2010 09:48
od Marda
EGR to dělat nebude, recirkulace funguje jen v nízkých otáčkách a nemá vliv na kouř z výfuku, nebo jen minimálně (pokud by byl zaslepenej).
Pokud je černej kouř po naložení, jde o nespálenou naftu jak jsem psal výše. Takže moc nafty, málo kyslíku, nebo obojí. Taky jsem měl kdysi Passata TDi

Napsal: čtv 22.04.2010 15:22
od Don
j cipnuty pasici a ochcavky umi slusne sypat brikety kdyz jim das napit, je mozne, ze ro bmw dela taky, ale nikdy jsem to nevidel

Napsal: čtv 22.04.2010 16:13
od wilicim
Ona se 525 .2002 delala v naftě?
Napsal: čtv 22.04.2010 18:05
od viktos
wilicim píše:Ona se 525 .2002 delala v naftě?
ano. 525d 120kw
Napsal: čtv 22.04.2010 20:57
od Filozof
Nevim jak vy ale když vidim jakoukoliv AUDI TDI když tomu šlape tak se hulí jak z čerta.
Oktávky nové jsem neviděl. Možná starší čipované ty taky hulily.
jinak BMW jsem snad viděl párkrát hulit u starého TDS jinak novější CR motory zatim ne.
Něco tam bude rozbitý určitě

Napsal: pát 23.04.2010 12:30
od wilicim
viktos píše:wilicim píše:Ona se 525 .2002 delala v naftě?
ano. 525d 120kw
Facelift se dělal v 3.0 nebo se pletu?
Napsal: čtv 17.06.2010 13:46
od Lukke
Já kouřivost při sešlápnutím plynu vyřešil výměnou odlučovačem oleje (jakýsi filtr na vaně nebo co). Vím, že tohle dělalo před pár lety kámošovi u 530d, prý to nechal vyměnit. Zajel jsem do Inveltu, řekl jim, ať udělají i tohle, stálo to kolem 2500,- Kč a je po kouření... Sám nevím co to je a k čemu to tam je, ale pomohlo to.

Napsal: čtv 17.06.2010 13:55
od Wocky
viktos napsal:
wilicim napsal:
Ona se 525 .2002 delala v naftě?
ano. 525d 120kw
Facelift se dělal v 3.0 nebo se pletu?
Předfacelift i facelift se vyráběl v 3.0d, jen byl rozdílný výkon. 525d se dělal tuším od nějakého měsíce roku 2000. A pak se taky dával do e39 2.0d
Napsal: pát 18.06.2010 13:26
od milo
Me 530d zakouri, kdyz jedu delsi dobu klobouka a potom prudce pridam napr na 2ce. Kdyz za chvili pridam znovu, uz to nekouri. Pouze pri delsi jizde na klobouka. Asi to taky nebude v poradku, ale vykonove vse v ok
Napsal: úte 22.06.2010 20:23
od StepanMatl
Dneska jsem si taky všiml, že při sešlápnutí na podlahu je za mnou trochu kouř. Je hnědé barvy. Ještě tak před týdnem to nekouřilo vůbec. Nevíte, co se mohlo stát?
Napsal: čtv 24.06.2010 09:37
od Lukke
StepanMatl: Už jsi někdy měnil ten odlučovač oleje? Viz můj poslední příspěvek.
Napsal: pon 02.08.2010 22:21
od StepanMatl
Neměnil, mám auto půl roku... Nevíš o někom kdo by to vyměnil? Do Inveltu se mi nechce
