Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.04.2010 01:17
od jardapek
Zdravim Vás zde na foru. Zrovna jsem se nově zaregistroval a to z dúvodu jako vy ostatní díky modelu BMW. Zajímám se více o japonce, ale rádi jsme zkusili i tuto značku. E39 touring 530 D rok 1999 auto bylo bourané, tak se objevují různé drobnosti. Ted mam novinku přestal ukazovat tachometr, spotřeba a svítí ABS a SRS. Ale to už jsem si přečetl v diskuzi. Trochu mě překvapilo zrychlení. Při pozvolném nebo plném plynu se velmi pomalu auto rozjíždí. Na to že je to šesti válec, tak je to zvláštní. Palivový i vzduchový filtr jsem vyměnil a pořád stejná odezva. A také při jízdě s malým karavanem do kopce se dost courá. Najeto máme 150 000, vejfuk si při startování i v akceleraci ani nekouřne. Připadá mi že se snad ani turbo nespíná. V motoru na straně řidiče je hadička s červeným proužkem, ve které je strčený šroubek. Nenašel jsem však místo kam patří. A to že se nám v zimě občas vybíjí baterie, až tak že jsme nemohli nastartovat, to jsem vyřešil občasným dobytím. Baterie je přitom nová 100AH. Připadá mi že je tam velká klidový odběr, nebo je slabé dobíjení. Při měření jsem se přes 13V se nedostal. Ale i přes to všechno jsme spokojeni :wink: budu rád za každé info... Díky a zdravim Jarda

Napsal: úte 20.04.2010 08:36
od Hotomo
K tomu vybíjení baterie. Bude to nejspíš tzv. JEŽEK taky jsem s tímto měl problém, vyměnil jsem ho a je klid :-). Zadej si vyhledat JEŽEK a pročti si diskuze...

Napsal: úte 20.04.2010 10:12
od libovka
No ona ta baterka už může bejt v háji a neumí si udržet kapacitu.
Co se týče té hadičky se šrobkam tak ta by určitě měla mít své místo.

Napsal: úte 20.04.2010 10:24
od pragdejf
ta hadička má svý místo ucpaná šroubkem. je to buďto odpojeny EGR ventil, pro motor jenom dobre, nebo odpojeny ovladani ted presne nevim ale nakejch sekundarnich klapek v sani, ktery se moc rady rozpadnou a napadaj do motoru. poradne hledej, mozna se v tom hrabal nekdo zkusenej a najdes i druhou ucpanou hadicku;-)

Napsal: úte 20.04.2010 11:17
od fubutomas
kdyz meril dobijeni 13V,tak to asi baterkou nebude,ja jsem mel v haji jakousi kostru,mezi motorem a karoserii,baterie mi vydrzela tyden,dal jsem to k elektrikarum a stalo me to 800kc. :wink:

Napsal: úte 20.04.2010 22:15
od jardapek
Diky za info. Ježka znám to je regulace klimy a topení. Ten už je novej. Budu hledat dál. Existuje přístup ke schematum pro tento model?

Napsal: čtv 22.04.2010 21:28
od kraken
Dělá to pořád nebo jen někdy? Myslím tu odezvu na plyn.

Napsal: úte 27.04.2010 22:36
od jardapek
Ahoj, dělá to pořád. Teplé nebo studené to je jedno. Šlápnu na plyn a do pěti vteřin se teprve rozjedu. Je to skoro nebezpečné při nájezdu do křižovatky.

Napsal: stř 28.04.2010 21:31
od jardapek
jardapek píše:Ahoj, dělá to pořád. Teplé nebo studené to je jedno. Šlápnu na plyn a do pěti vteřin se teprve rozjedu. Je to skoro nebezpečné při nájezdu do křižovatky.

Na motoru je udajně filtr pro odvzdušnění motoru, tak se po něm podívám.

Napsal: čtv 29.04.2010 16:22
od xSAFA
jardapek píše:Ahoj, dělá to pořád. Teplé nebo studené to je jedno. Šlápnu na plyn a do pěti vteřin se teprve rozjedu. Je to skoro nebezpečné při nájezdu do křižovatky.


Jen plácnu, diesel sem nikdy neměl... Ale co třeba potenciometr plyn. pedálu?

Napsal: ned 02.05.2010 21:26
od brumlae34
Priznaky vahy vzduchu, zkusit vicistit. Jednou jsem to delal na tds e39 a auto bylo jak znovu zrozene. :wink: