Stránka 1 z 1

Napsal: sob 17.04.2010 21:05
od DirtyHarry
Zdar,
na mé e-34 tds jsem vyměnil servočerpadlo,to mé mělo ulomené držáky a strhlé závity,mělo tři vývody - do převodky,nádržky a pod auto,směrem pod převodovku dozadu. Předpokládám,že ta třetí je na regulaci nivo a někde cestou zaslepená (nivo nemám). Také původní servo je dvoukomorové,dlouhé. Vyměnil jsem komplet a dal tam standard na dvě hadice,tu třetí,co mi zbyla jsem zaslepil. S tím jsem měnil i nádržku (malá plast za velkou,plechovou). Skompletoval,nalil olej a servo nějak neservuje... Točím volantem,jako by posilovač nebyl,když přidám otáčky tak trochu zabere,ale žádná sláva. Než dám auto na rampu a začnu rozdělávat - pohnojil jsem to výměnou? Může ten třetí vývod nějak ovlivňovat funkci posilovače řízení? Je rozdíl v podávacím tlaku těhle dvou čerpadel? Nebo je obyčejná chyba v tom novém čerpadle? Olej tam samozřejmě mám a řemenice točí :D .
Dík.

Napsal: ned 18.04.2010 08:18
od libovka
No tak to jsi tu pumpu rovnou pohřbil.Vývod na NIVO nelze zaslepit protože tlak směrem do NIVA nemá kam jít a pumpa as ve vnitř roztrhne.Musíš prostě koupit pumpu bez NIVA.

Napsal: ned 18.04.2010 09:05
od DirtyHarry
Ale né,já tu původní vyměnil,teď je tam krátká pumpa na dvě hadice. Zaslepil jsem tu třetí trubku.

Napsal: ned 18.04.2010 09:41
od Warrior_Jouda
Můj postřeh je že to měnil po bouračce známej na e34 525 a měl vypáraný nivo. prostě to měl u tlumičů střihlý. Dal tam pumpu bez niva z e34 518 a běhalo to všechno v poho. nademnou byla zmínka že to nemůžeš zaslepit na pumpě, toho názoru jsem taky ale když to zaslepíš vzadu u tlumičů tak tim nic nepokazíš. Ale k věci ... prostě mu to servuje z 518 na 525.