Napsal: sob 17.04.2010 21:05
Zdar,
na mé e-34 tds jsem vyměnil servočerpadlo,to mé mělo ulomené držáky a strhlé závity,mělo tři vývody - do převodky,nádržky a pod auto,směrem pod převodovku dozadu. Předpokládám,že ta třetí je na regulaci nivo a někde cestou zaslepená (nivo nemám). Také původní servo je dvoukomorové,dlouhé. Vyměnil jsem komplet a dal tam standard na dvě hadice,tu třetí,co mi zbyla jsem zaslepil. S tím jsem měnil i nádržku (malá plast za velkou,plechovou). Skompletoval,nalil olej a servo nějak neservuje... Točím volantem,jako by posilovač nebyl,když přidám otáčky tak trochu zabere,ale žádná sláva. Než dám auto na rampu a začnu rozdělávat - pohnojil jsem to výměnou? Může ten třetí vývod nějak ovlivňovat funkci posilovače řízení? Je rozdíl v podávacím tlaku těhle dvou čerpadel? Nebo je obyčejná chyba v tom novém čerpadle? Olej tam samozřejmě mám a řemenice točí
.
Dík.
na mé e-34 tds jsem vyměnil servočerpadlo,to mé mělo ulomené držáky a strhlé závity,mělo tři vývody - do převodky,nádržky a pod auto,směrem pod převodovku dozadu. Předpokládám,že ta třetí je na regulaci nivo a někde cestou zaslepená (nivo nemám). Také původní servo je dvoukomorové,dlouhé. Vyměnil jsem komplet a dal tam standard na dvě hadice,tu třetí,co mi zbyla jsem zaslepil. S tím jsem měnil i nádržku (malá plast za velkou,plechovou). Skompletoval,nalil olej a servo nějak neservuje... Točím volantem,jako by posilovač nebyl,když přidám otáčky tak trochu zabere,ale žádná sláva. Než dám auto na rampu a začnu rozdělávat - pohnojil jsem to výměnou? Může ten třetí vývod nějak ovlivňovat funkci posilovače řízení? Je rozdíl v podávacím tlaku těhle dvou čerpadel? Nebo je obyčejná chyba v tom novém čerpadle? Olej tam samozřejmě mám a řemenice točí

Dík.