Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 15.04.2010 22:01
od matyson
Pani menim komplet odvetranie kľukovky a ani po dlhom hľadaní pod kapotou som nenašiel diel č.1
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... separator/
ani kam ide diel č.16
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... _system-2/
kam to ide prosím čoho je to tesnenie?
Ďakujem moc
Napsal: pát 16.04.2010 21:59
od matyson
Nič,malo kto to mení tak budem musieť asi zavolať do Bmw,že kde to nájdem pod kapotou.
Napsal: sob 17.04.2010 08:25
od Hanis
Díl č.1 najdeš pod krytem rozvodů na levé straně motoru. Vyměnit se dá až po rozebrání ventilových vík a celých prsou motoru viz obrázek
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ng_case-2/
Díl č.16 je kovový váleček s gumovou podložkou těsnící šrouby sání.
Napsal: sob 17.04.2010 16:45
od bas2
Niesom si uplne isty, ale zda sa mi ze ten separator (diel c.1) sa da vybrat iba ak zhodis retaz s jeho voditkom...
Napsal: sob 17.04.2010 16:58
od matyson
Tak super, jebne ma.Robota na kokot!!!!!
Myslel som že to bude lahučko vymeniteľne.
Napsal: sob 17.04.2010 17:36
od bas2
no a nutne ho potrebujes menit? Vacsinou sa meni len ta membrana vzadu na sani, diel c. 2
Napsal: úte 27.03.2012 02:25
od tomas50
Trochu to tady ozivim. Poradite nekdo, jak je to s tim separatorem na V8? Menil jsem membranu vzadu na sani a zjistil jsem, ze je v sani dost oleje. Kdyz budu menit ten separator, musim sundat rozvody?
Napsal: čtv 12.04.2012 01:59
od tuneerr
mán rozhozený motor v8 vyndal jsem ten separátor a rozebral ho a není v něm vubec nic žádný filtr je to průchozí.Vyměn vzadu to plastové víčko s membránou a tod vše
Napsal: čtv 12.04.2012 09:39
od Meda
V separatoru je takova derovana latka, pokud je prazdny, asi to z toho nekdo vypreparoval..
Napsal: čtv 12.04.2012 09:45
od Snejk
kuci dohodnete se na cem ten separator menite... a co vlastne menite..
diesely maji separatory i s filtrem, a jsou nahore na ventilovym viku...
benziny a v8 obzlast maji jen membranu a zadnej filtr.. a pro vsechny plati ze ten hruskovitej kram co je vetsinou uprostred motoru a musi dolu kde co se nikdy nemeni protoze v nem nic neni.. proste je to jen plastova hruska.. duta. nic vic ...
Napsal: čtv 12.04.2012 14:34
od JaneCk
tak vyplatí se třeba na E39 523i to vůbec měnit? Nebo jak to poznat, že je ko?