Stránka 1 z 1
Napsal: úte 13.04.2010 21:48
od Warrior_Jouda
Pánové, jak seřídit ventily ?? Nějakej grif na to nebo se to dělá podle nějaký dokumentace.... občas mi to střelí do sání a dočetl sem se tu že by to mohlo bejt těma ventilama nebo vačkou... prostě to seřídit. e34 525i M50 Dík za postřehy.
Napsal: úte 13.04.2010 22:26
od Pivson
U M50 si toho moc nepoštěluješ - zdvihátka je hudraulika a tam neco co nastavovat
Napsal: pát 16.04.2010 16:10
od Camaro_85
a nebo taky spis ucpany vstriky nebo vadny palivovy cerpadlo v nadrzi = chuda smes = strileni do sani..

Napsal: pát 16.04.2010 16:11
od Camaro_85
a nebo me jeste napadlo jestli nekdo na tom aute nekdy menil palivovy filtr..

Napsal: ned 18.04.2010 09:24
od Warrior_Jouda
No měl sem to včera celý odstrojený (sání + víko ventilů) sání sem umejval a víko ventilů přetěsnil + výměna svíček NGK za NGK. Při tý příležitosti když byly svíčky venku a konzole se vstřikama taky, tak sem s tim zatočil. Ze vstřiků to lítalo jak sviň ale nejsem si nějak jistej jestli to tak mělo bejt. Spíš jakoby neprášili ale tlakem to z nich lítalo. (možná to bylo normální) koukal sem na vše, i na to nejhorší co může bejt, jestli nejsou sjety mandle na vačce, vůle na ventilech, dříky atp. ale pořád mi hlava nebere proč mi to tam střílí. Pal. fitr měněn cca 3 mesíce
Napsal: ned 18.04.2010 09:44
od DirtyHarry
Jestli není napálenej ventil,tak bych hledal na vstřikování. Klasicky od začátku - výměna svíček,kabelů,filtru (což jsi dělal) a zkusil bych nějakej srágor na pročištění do benzínu,občas to pomůže. U Fiesty mi to dělal uhlík. kabel - rozsype se uvnitř,pohledem nepoznáš a u 318i jsem měnil značku svíček,také jsem dával nový a nic,tak stačilo místo Beru dát Bosche a byl klid.
Napsal: ned 18.04.2010 21:21
od Warrior_Jouda
VYŘEŠENO... v hajzlu motronic/jednotka zkratuje mi ventil volnoběhu a pak se to hádí se vzuchem neboli směs je na hovno. Jen tak můj postřeh jak to vlastně funguje pro ty kteří nevědí. Ventil volnoběhu nebo servo vlnoběhu nebo krokáč je ventil který zavírá a otevírá přívod vzduchu do sání takže: kdž motor běží na volnoběh,"plynová"klapka vzduchu je totálně zavřená,tak ventil je otevřen a krmí sání vzduchem hadicí,která je přivedená před klapku. Pokud je motor v otáčkách... jako při normální jízdě.. tak je ventil zavřenej a do sání se sere vzduch puštěný jen přes klapku.Zavřenej logicky aby neojebával váhu vzduchu. Tak na to sem přišel po totálnim rozmotání svazku co vede do motronicu a zjistil sem že kabely jsou naprosto v pořádku a že se jebe něco v jednotce. TO VŠE bylo příčinou střílením do sání,nerovnováhou volnoběhu a spotřebou. Děkuji za pozornost a du se oddělat .

;););)

:D:D:D
Napsal: ned 18.04.2010 21:23
od Warrior_Jouda
VYŘEŠENO... v hajzlu motronic/jednotka zkratuje mi ventil volnoběhu a pak se to hádí se vzuchem neboli směs je na hovno. Jen tak můj postřeh jak to vlastně funguje pro ty kteří nevědí. Ventil volnoběhu nebo servo vlnoběhu nebo krokáč je ventil který zavírá a otevírá přívod vzduchu do sání takže: kdž motor běží na volnoběh,"plynová"klapka vzduchu je totálně zavřená,tak ventil je otevřen a krmí sání vzduchem hadicí,která je přivedená před klapku. Pokud je motor v otáčkách... jako při normální jízdě.. tak je ventil zavřenej a do sání se sere vzduch puštěný jen přes klapku.Zavřenej logicky aby neojebával váhu vzduchu. Tak na to sem přišel po totálnim rozmotání svazku co vede do motronicu a zjistil sem že kabely jsou naprosto v pořádku a že se jebe něco v jednotce. TO VŠE bylo příčinou střílením do sání,nerovnováhou volnoběhu a spotřebou. Děkuji za pozornost a du se oddělat .

;););)

:D:D:D