Stránka 1 z 1
Napsal: úte 13.04.2010 21:44
od barnys
....
Napsal: stř 14.04.2010 08:38
od libovka
Mám za to že jsou jiná.
Napsal: stř 14.04.2010 11:29
od barnys
a nevis v cem?
Napsal: stř 14.04.2010 13:46
od keegan
když jsem u toho TZ, je možné legálně přihlásit starší tažné zařízení

?
Napsal: stř 14.04.2010 15:33
od Vlasta
Pokud máš k němu typový list, tak bez problému
Napsal: stř 14.04.2010 15:46
od Kuaja
tak já jsem prošel opačnou cestu - tj. TZ z touru na sedana. Bylo to nějaký tažný zastavěný origo v BMW, ale nebyla ta Vestfalia - nicméně je to taky bajonet.
Zastavoval jsem u před FL e39.
tour má o něco větší vzdálenost od zadní hrany té vzpěry, co se nastrkuje do nosníku v kufru, ke středu děr (nevím, jestli to úplně dobře popisuju) - cca o 4 mm - vzhledem k tomu, že e39 má už předvrtaný díry, tak je musíš převrtávat a vychází "díra do díry" posunutá o 4 mm (zhruba) - takže to je trochu protivný - ale převrtal jsem to a utáhnul to velmi poctivě a tahám za tím 2t hengr s koněma a v pohodě.
Jinak díl v nárazníku je úplně stejnej a všechno jde na pohodu popř. snadno upravit.
Kombík a sedan mají jinou elektriku (a ta se zase ještě může hodně lišit zapojením do svorkovnice v kufru atd.), ale kabeláž je možno zakoupit samostatně a nebo já jsem to normálně postaru zapojil na kabely světel (check nesvítí).
K tažnému je třeba mít typový list a nebo stačí starý techničák původního auta, kde je to zapsaný a nějaký potvrzení o montáži nebo tak něco a v pohodě to zapíšou.
Napsal: stř 14.04.2010 19:30
od barnys
diky tohle jsem potreboval slyset takze ted se jen rozhodnout jestli to mam vrtat .

Napsal: čtv 15.04.2010 01:16
od Kuaja
no, zalezi na tom, jaky TZ muzes koupit a za kolik..
koukni na ceny novych a potom zvazit - pevny (nebajonetovy) tazny bych si asi koupil novy, ale jestli mas treba bajonet za dobrou cenu, tak to tam juplne v pohode das.
Vrta se o kousek.
Mel jsem k tomu nekde navod EBA - o vikendu muzu pohledat.