Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 08.04.2010 17:30
od gamers
Dnes asi v 150 nahle ztrata výkonů auto od té chvíle přidušené jak když táhnu zasebou 3tuny na co se zaměřit váha vzduchu? Nebo něco jiného dík
Napsal: pát 09.04.2010 07:30
od Marda
Namám sice 530d, ale měl jsem před tím několik TDi. Váha vzduchu se nejčastěji projevuje postupným snižováním výkonu, nebo menšími výpadky, nezažil jsem náhlou smrt (jedině snad vypadený konektor). Toto bych viděl na problém v plnění - buď regulace turba (motor přešel do nouzáku), nebo netěsnost potrubí. Nepraskla ti, nebo se neuvolnila hadice sání? Neslišíš za jízdy sičení? Nebo pak k.o. turbo. Diagnostika ti přesně řekne, jestli plnící tlak, nebo váha, nebo...
Napsal: pát 09.04.2010 10:51
od Hanz
praskla hadici, dira v IC, praskle sani, vypadla hadice k regulaci turba, KO turbo-praskla osa a pod...
Napsal: pát 09.04.2010 16:32
od gamers
Dneska jsem byl u známého v servise dignostika vypisuje jedinou chybu a to / generátor/ jinak nic
Napsal: sob 10.04.2010 21:52
od DanielM
DPF, filtr pevných částic? Pokud se z nějakého důvodu sám nečistí, padá motor do nouzového režimu, pro vysoký tlak. Nebo lambda? Mnoho zdaru.
Napsal: stř 14.04.2010 17:12
od gamers
Takže už je jasno KO turbo

Napsal: čtv 15.04.2010 00:58
od TOPCAR
Na turbo bych to zrovna moc netipoval. Né že by u těchto motorů neodcházely, ale když jsou KO, tak se projevují trochu odlišněji.

Napsal: čtv 15.04.2010 17:53
od gamers
tak mam asi smulu

Napsal: ned 18.04.2010 12:31
od Dragonny530d
Dneska se mi stalo to same - E60 530d. Jedu, vse v pohode, najednou ztrata vykonu, auto od te chvile jede jako pridusene, presne tak jak popisujes ... vubec se mu nechce do otacek, nad 2tis otacek pomalinku, nad 3tis jsem se snad ani nedostal...Pritom motor bezi normalne, necuka, nic. Pokud by to nebylo takhle line, ani bych to nepoznal ... jsem zvedavej jestli to bude turbo jako u tebe....
Napsal: ned 18.04.2010 18:43
od gamers
kolik maš najeto ?
Napsal: ned 18.04.2010 18:45
od Dragonny530d
135tis ... 100%, protoze jsem to mel novy ... co ty? prijde mi to docela brzy ...
Napsal: ned 18.04.2010 19:01
od gamers
165 000
Napsal: ned 18.04.2010 19:04
od Vlasta
Mně kdysi zhruba při 130k km u E39 530d odešlo naftový čerpadlo a projevovalo se to stejně, jak popisuješ
Napsal: ned 18.04.2010 20:12
od Dragonny530d
Vlasta píše:Mně kdysi zhruba při 130k km u E39 530d odešlo naftový čerpadlo a projevovalo se to stejně, jak popisuješ
Taky jsem zvedavej co to bude, protoze turbo mi prislo naprosto v pohode, zadnou postupnou zkazu jsem nepozoroval:-)
Co stoji cerpadlo?
Napsal: ned 18.04.2010 20:19
od Vlasta
Okolo šestky s opravou v BMW
Napsal: ned 18.04.2010 20:22
od Dragonny530d
Vlasta píše:Mně kdysi zhruba při 130k km u E39 530d odešlo naftový čerpadlo a projevovalo se to stejně, jak popisuješ
Mimochodem, psoledni dobou se mi trochu houpal volnobeh .. nic velkyho, trosku to zaclo delat, ze rucicka nedrzela jako pribyta jak bylo zvykem, ale trosku se pohupovala, nekdy min, nekdy malinko vic ... nejdriv jsem myslel jestli to nebude vstrikem nejakym, ale komplet diagnostika vstriku, vse ok ... myslis, ze to muze nejak souviset?
Napsal: ned 18.04.2010 20:51
od Vlasta
Souviset by to mohlo.
Napsal: čtv 29.04.2010 17:17
od gamers
no konečně zase pojizdné

Napsal: čtv 29.04.2010 17:47
od martinko8888
No a co to bolo fakt to turbo? Kolko ta cca stala oprava ?
Napsal: pát 30.04.2010 17:20
od gamers
ano turbo -repas oprava celkem 17000kč s DPH