Stránka 1 z 1
Napsal: stř 31.03.2010 21:50
od zvedavec
Zdravím všechny BMWáky jsem zde nový . Původně Volvák ale po prodeji Volva číňanům/ už toho Forda jsem těžce rozdejchával/ . No každopádně se ohlížím po 530d a jako zcela neznalý člověk mám potřebu spousty rad. Na scoutu je dostatek nabídek a všechno to má najetý cca 300 000km. U volva to znamená že je to akorát slušně zajetý / myslím volva před prodejem fordovi/. Jak je to u BMW ? Mám se těch kilometrů bát? Nerad bych po koupi musel dělat kompletní GO. Díky moc za všechny rady
Napsal: stř 31.03.2010 22:07
od Marten
Hodně záleží na tom co je to za motorizaci, kdo s tím autem dřív jezdil a jak se o to staral. Pokud to auto dostává to co má tak 300k km nic není.
U 530D je mnohem více věcí co se opotřebovávají (turbo, vstřiky, čerpadla, žhaviče...) než u atmosférickýho benzínu. Osobně bych už 530D nechtěl, ale někomu třeba slouží dobře. Ovšem kamarád co má taky 3,0D se serviskou najeto 120K km měl problémy se vstřiky a to tankuje jen u Shell a OMV....
Hele a co jsi měl za Volvo?? Já myslím, že zase tak uplně špatnej tah s tím prodejem číňanům to nebyl. Přivede to nový kapitál a může se tak značka lépe rozvíjet. Stejně vše nakonec ukáže až čas.
Napsal: stř 31.03.2010 23:15
od zvedavec
No to Volvo ještě mám 850 TDi a samozřejmě spokojenost. Jenže pokud Volvo patřilo Volvu tak to byla maximální kvalita jak dílenská tak materiálová. Samozřejmě se to netýká výrobní linky v Belgii. Prostě Viking ,ale jak to koupil Ford tak se začalo šetřit. Takže ještě mám možnost V70tku do rv.2003 nebo Bávo.
Napsal: stř 31.03.2010 23:22
od Marten
No měl jsem taky Volvo V70 2,5T rv 97 a spokojenost. Co jsem pročítal Volvo fórum, přišlo mi že V70 2,5D bylo míň poruchové jak 330D/530D co so motoru týče. Ale osobně s tím naftovým Volvem nemám zkušenosti takže ti tu zbytečně nechci psát nesmysly.
Co se týká podvozku a jízdních vlastností je na tom BMW lépe... To bohužel potvrdí i objektivní volvisti, ale jezdit se s tím taky dá.

Napsal: čtv 01.04.2010 09:47
od Marda
Ahoj, já teď koupil E60 s origo nájezdem 220tis. km. Každý kdo do auta sedl, myslel že mám "nové" auto. Kůže jako nová, nic nepoškozeno - paráda. Asi půl roku jsem jezdil a hledal auto ke koupi a ty co měly na tachecu 120tis. 160tis., atd, vypadali o moc hůř než to moje (ošoupanej volant, kůže nic moc,..). Hlavně to totiž byly 530d. Takže ve skutečnosti asi měly najeto třeba 300-400tis. Pokud chceš ojetou 530d, počítej že bude mít hodně nalítáno, tedy pokud nekupuješ roční auto...
Napsal: čtv 01.04.2010 23:36
od zvedavec
E60? to je která? abych se přiznal tak v těch Ečkách mám trochu guláš

možná budu tady trochu vypadat jako blbec, tak se předem omlouvám. Ale nebyla by nějaká tabulka co je který Ečko? Něco jako u potravin, doufám že v tomto případě to nebude nic škodlivého

Se přiznávám že asi zůstanu věrnej Vikingům samozřejmě do rv 2003 pak už to s Vikingama má společné jen málo ale uznávám že Bávo je slušnej konkurent alespoň co se srdíčka týká
Napsal: pát 02.04.2010 11:41
od Zdenal
E60 se začaly vyrábět někdy 2004/2005, ale kdybys hledal tak si to určitě najdeš.
Hlavně si uvědom, že srovnáváš jablka s hruškama.
Ano oboje jsou auta a dá se s nima dostat z bodu A do B, ale:
- naprosto odlišné jízdní vlastnosti, podvozky, naladění vozu i design.
Volvo si koupí člověk co chce víc než cokoliv jiného pohodlí a nebude jezdit razantněji, nevadí mu náklony v zatáčkách, atd.
BMW si koupí člověk aktivní, který chce mít radost z jízdy a má rád sportovní jízdu a nevadí mu tvrdý podvozek na našich silnicích.
Člověk, který tvrdí že po 300tis. km je auto teprve zajeté je blázen.
Prosimtě BMW si nekupuj, protože koupíš plečku a budeš značku jen pomlouvat.
Napsal: pát 02.04.2010 20:30
od zvedavec
Hm asi tě poslechnu, jestli jsem to správně pochopil tak pro bávo je 300 000 km už moc. Smůla nicméně máš pravdu s tím podvozkem Volvo opravdu není moc stavěný na nějakou extrémě rychlou jízdu zatáčkama.
Napsal: pát 02.04.2010 20:59
od Marten
Měl jsem možnost posoudit a jezdit jak v BMW tak ve Volvu a řekl bych že míra opotřebení je u těchto značek téže třídy přibližně stejně velká. Takže se nemusíš strachovat že by BMW nevydrželo nájezd třeba 500k km.
Jednou jsem se setkal s E38 740i rv 95 manuál, co měla najeto 480k km a absolutně to na ní nebylo poznat. Pak jsem ji viděl v jednom bazaru se stočenýma kilometrama na 180k km a za pár dní bylo auto prodané. Nechci tady teď rozvádět debatu o stáčení jen jsem chtěl říct, že pokud je o auto postaráno tak opravdu vydrží velké porce dalších kilometrů.
U Volva mi ten náklon při prudší jizdě dost vadil a taky se celkem dost přenášely rázy při přejezu příčných nerovností (koleje a pod.).
Takže nenech se zbytečně ovlivnit neobjektivními informacemi.

Napsal: sob 03.04.2010 23:09
od Zdenal
Jen tvrdím, že Volvo je jinak naladěné než BMW a každá značka útočí na zákazníka jinými hodnotami. To není nic co by někdo nevěděl a neříkám to jako klišé. Jezdil jsem ve Volvu V70 a XC70, takže můžu posoudit objektivně.
A BMW i Volvo samozřejmě vydrží nájezd 300tis km, ale kdo tvrdí, že po takové porci je auto teprv zajeté, tak je blázen.
Svez se v 5er a jestli jsi zvyklej na Volvo, tak se ti to líbit asi moc nebude.
E38 je jiné pohodlíčko, taky soudím dle zkušeností, vlastnil jsem jí (740i).
Prostě to chce myslet hlavou a neskákat do pastí s půl milionem a myslet si, že je to teprv zajeté

Napsal: pon 05.04.2010 23:55
od hayney
jsem na tom podobně jako zvedavec a prodej Čínanům mě taky znepokojuje. jen mám volvo z roku 2001 a pokukuju po E60 v naftě, kde asi budou ty samý rizika jako u každýho novýho naftáku
v E60 jsem nejel a tak jsem zvědavej, jakej to je rozdíl oproti volvu, který je laděný hodně na pohodlí
Napsal: úte 06.04.2010 19:32
od Zdenal
Já bych to taky neviděl tak negativně s tou Čínou.
Jsou už stejně všude. Nikdo jinej už prachy ani nemá

Značce to jedině pomůže. Horší byl spíš ten napůl zkrachovalej Ford. To byl krok zpět.
Jinak e60 jsem neřídil ani nejel, tak nevim, ale myslim že to bude hodně podobný jako e39 a Touring je prý tvrdší díky nivu.
Napsal: úte 06.04.2010 19:38
od Marten
Slyšel jsem že si tam číňani začínají budovat svou fabriku a budou si vyrábět Volva , které by měli být skoro o polovinu levnější než u nás. Nebudou mít však homologaci pro evropu.
Napsal: úte 06.04.2010 22:50
od zvedavec
No víš já bych z těch číňanů toho tolik neočekával například tahle podivně zkopírovaná X5tka se starým motorem od Mitsubishi
http://www.martinmotors.cz/ myslím že za ty prachy bych radši koupil slušně vojetou X5tku v originálu
Pro hayney ahoj my se známe z volvoklubu

že tě prásknu že chceš zběhnout

Napsal: úte 06.04.2010 23:08
od hayney
ještě jsem neřekl. že je to moje definitivní rozhodnutí. neskrývám se. jen to neventiluju na domácí půdě. zatím jen sonduju, čas ukáže
a kerej ty seš?
Napsal: úte 06.04.2010 23:15
od zvedavec
si mě najdi

jinak vono to vypadá že za cca měsíc uvíznu v teplicích pracovně na delší dobu tak můžem zajít na pivo
Napsal: úte 06.04.2010 23:24
od hayney
z brna tam pár frajerů aktivně funguje.
bohužel, hledáni dle města není možné
jestli zakotvíš v Teplicích, ukážu ti místní pověstné lokály, seš vítán