Stránka 1 z 1

Napsal: úte 23.03.2010 20:14
od sefca
do motoroveho prostoru my spadl sroubovak a u v.cerpadla do zajiskrilo
(skratovalo)a uz to nemuzu nastartovat co by tam mohlo odejit dekuju uz mam toho auta plne zuby a jeste baterka je nabita ale pri startovani jen cvaka

Napsal: úte 23.03.2010 20:27
od libovka
U v.čerpadla není ostrý proud.Nezajiskřilo se ti náhodou od alternátoru.Pokud ano tak si odpálil pojistku toho tvrdého plusu co vede od baterky.

Napsal: úte 23.03.2010 20:32
od sefca
vsechny pojistky i relatka sou v pohode mohl sem odbouchnout to cerpadlo nebo neco nam a nebo pocitac?

Napsal: úte 23.03.2010 21:45
od libovka
A startér točí nebo je to hluchý?

Napsal: úte 23.03.2010 21:55
od sefca
toci ale pocitac my hlasi chybu vstrikovaciho zarizeni ale to snad nemuzu skratovat nebo jo

Napsal: úte 23.03.2010 22:13
od libovka
No jak vidíš tak asi můžeš.Tak to nevím co si stím provedl. :(

Napsal: úte 23.03.2010 22:15
od sefca
ale co na nem muzu odpalit

Napsal: úte 23.03.2010 22:57
od libovka
Třeba to čerpadlo nebo i ten počítač.Prostě si udělal skrat.

Napsal: stř 24.03.2010 20:05
od VlastikS
Nevím jestli to jde odpálit, ale napadá mě vypínací ventil nebo jak se to jmenuje na vstřikovacím čerpadle z vrchu. Matka, ke kterému jde kablík(správně má být chráněný), je to na druhé straně čerpadla od rozvodů, matka shora. Zkusit jestli dotyčný káblík na matce dává šťávu. Jestli ti to fachá, tak po zapnutí klíčku do polohy žhavení musí čerpadlo cvaknout.

Napsal: stř 24.03.2010 21:05
od sefca
myslis Magnetický spínač ten co je na 8 matku

Napsal: čtv 25.03.2010 17:39
od VlastikS
jj

Napsal: pát 26.03.2010 11:49
od sefca
tak rele je v pohode magneticky spinac taky dava stavu a ta kostka na boku cerpadla take a co ted sem stoho druhej a na diagnostiku se nemam jak dostat

Napsal: sob 27.03.2010 11:05
od sefca
a jde odpalit ta el.hla cerpadla?

Napsal: sob 27.03.2010 11:11
od Marten
Nechci být cynik, ale odpálit jde všecko pokud je v tom elektronika.

Napsal: sob 27.03.2010 12:07
od starML
Motor M51(tds) má stejně jako ostatní motory ještě další pojistky, které ale nejsou ve schránce spolujezdce nebo lehce přístupné v motorovém prostoru. Jedná se o pojistky Motoelektroniky, taková krabička s 5 pojistkami, označení A8680. Takže pokud se Ti povedlo zkratovat něco okolo vstřikovacího čerpadla, pod napětím tam je Y2009 Elektrischer Absteller, +12 Voltů tam jde zeleným drátem (GN) na kabelové oko na schématu označené X2009.

Obrázek

Přívod je z pinu 3-X2019 ŘJ motoru A2019 a to všechno je napájeno právě z bloku těch pojistek A8680, tohle právě přes pojistku F1 (30A) - viz ten obráze úplně dole (jako příloha). Pokud nastal na tom Y2009 zkrat na kostru, proud šel přes ŘJ motoru. S tím by výrobce mohl počítat a je jistá šance, že by to ŘJ motoru mohla přežít a pouze odešla některá z pojistek v A8680. Je to ta černá krabička viz- obrázek schránky řídících jednotek hned níže.

Obrázek

Dá se to vycvaknout a na nožových kontaktech proměřit průchod přes jednotlivé pojistky. Pokud bude jen jedna špatná, musíš vyměnit celý blok pojistek. Rozebrat bez poškození se to nedá.

Napsal: sob 27.03.2010 12:18
od sefca
na pohled vypada neporusene ale to neznamena ze jsou v poho ze tak du nato konecne rozumna rada dikes

Napsal: sob 27.03.2010 13:02
od sefca
tak taky nic

Napsal: pon 29.03.2010 14:17
od sefca
Einspritzanlage to nema s vstrikovacim cerpadlem prece nis spolecneho nebo jo

Napsal: stř 07.04.2010 20:52
od sefca
takze nakonec my nejde stava do rele zhaveni