Stránka 1 z 1

Napsal: stř 10.03.2010 17:37
od gizi
Mam mensi otazku..co je lepsi ? automat nebo manual ? ..Nebo co mi spise doporucujete, :-)

Napsal: stř 10.03.2010 17:38
od MattyX
to je jen na tobe co preferujes , jaky pohodli se ti libi , a na co to auto vyuzivas :)

Napsal: stř 10.03.2010 18:31
od Johnny_M
to je jako kdyby ses ptal jestli jsou hezci brunetky nebo blondynky :-)

Napsal: stř 10.03.2010 18:45
od EnolaG
Ahoj, já mám E60 v manuálu a můžu ti říct, že si často kladu otázku proč jsem nekoupil automata. :wink: Prostě automat je podle mého názoru v takovém autě pohodlnější.

Napsal: stř 10.03.2010 18:52
od Mrzak
Mam e60 v manuálu a nekladu si otázku, proč jsem si nekoupil automata. Pokud jsi klidnej jezdec, kup automat, pokud potřebuješ trochu sportovní vyžití i s řazením , kup manuál. Myslim, že v tomhle autě není chyba ani jedno.

Napsal: stř 10.03.2010 19:15
od edgar_23
Mam E60 530d manual a nemuzu si stezovat... jeste k tomu ve svy dobe kdyz byla E60 nova tak jsem cetl nemecky test od poradnych profiku kde srovnavaly snad vsechny motorizace E60 s AT nebo manualem a zrovna 530d je pry lepsi s manualem...ze automat si s 530d az tak uplne nerozumi...

Napsal: stř 10.03.2010 20:40
od Zdenal
Neni to jen o pocitech a jízdních vlastnostech.
Když koupíš automat, vyhneš se problémům se setrvačníkem, ale budeš mít vyšší spotřebu (ne na dálnici).
A pozor automat ti pěkně podrží motor a TURBO v otáčkách a nenechá při akceleraci spadnout a cítíš ten krouťák stále.
Svez se v obou verzích.
Samozřejmě je ryziko poruchy automatu, ale spíš je to strašák, protože stejně tak se ti může vysypat i manuál.

Napsal: čtv 11.03.2010 14:23
od prase007
Já mám sice 530i, ale na automat si nemůžu stěžovat. Auto je pro mě kancelář na kolech a strávim v něm mrtě času, dost mě obtěžovalo, když jsem musel při vyjetí jednoho klikatýho kopečku, nebo vystátí jedný dopravní zácpy 50x přeřadit a proto jsem se pro automat rozhodl. Stačí si zvyknout a automat řadí přesně tak jak chci já, jde o to, se naučit správně dávat impulzy do plynovýho pedálu a automat udělá přesně to, co potřebuješ (podřadí, podřadí o dvě rychlosti, chvíli podrží otáčky před předjetim) prostě dá se s tim pro praktický ježdění udělat to samý, co s manuálem. Na semaforech můžeš zahvízdat stejně, jak s manuálem, akorát to neni použitelný na vyložený blbnutí někde na parkovišti. Na blbnutí si ale lidi nekupujou 5er ....

Další výhoda je, že když se ti podaří sbalit nějakou pěknou paštiku, tak z ní nemusíš dávat ruce, když potřebuješ zařadit a za to jsou taky body !

Napsal: čtv 11.03.2010 14:39
od Mrzak
Některý lidi maj i 5 er na blbnutí ( i závody do vrchu, prohánění STIčka po okreskách) , i když uznávám , že jsou na to vhodnější typy BMW. Ale kdo to další auto bude živit a šatit ?
S tou rukou na spolujezdkyni - na to se nedá nic říct. Taky zkus zároveň kouřit , psát sms a řadit a bejt levák a máš hoňku. :lol:

Napsal: čtv 11.03.2010 14:58
od prase007
No jo, však fakt na tohle se nemá smysl ptát, buď chceš automat, nebo manuál. Já už se s autem vyblbnul a je jedno, že ta zatáčka je nááádherná, nebo že ta roštěnka na chodníku je naprosto neodolatelná, když ti vzadu v autosedačce brečí malej špunt a doma čeká stará.

Napsal: čtv 11.03.2010 15:17
od Mrzak
Je pravda , že lidi co maj automat , říkaj, že příště chtěji zase automat . Teď jsem jezdil na dovolený s poslední Sonatou 2.0D z půjčovny v automatu a nebylo to špatný (až na ten výkon). Taky začímám bejt nahlodanej na příští auto v automatu . Poposkakování po Praze s manuálem je fakt opruz. Taky silný a velký auta (od 6v vejš) se za chvíli budou dělat už jen v automatu. No ale eště si trochu zablbnu, dokud nemám špunta v sedačce a starou (v autě se tomu říká ruční brzda) vedle sebe.