Stránka 1 z 1

Napsal: stř 10.03.2010 14:49
od JED55CZ
Ahoj,

další dotaz se týká ceny řízení a jeho případnou repas. Budu ho muset měnit a zatím jsem zjistil jen, že repas dělá TRW a jinak vůbec nemám tucha. Nějaký doporučení na kvalitní repas a zkušenosti?

Potom mi ETK vyhazuje podle VINu, že by tam měl být servotronic, ale v reálu to nepoznám :oops: poví někdo jak to v reálu poznat? Řízení mi přijde furt stejný....ne, že by tuhlo..

Díky

Napsal: stř 10.03.2010 15:30
od pepino5xx
Nevím jak moc to je poznat u e39, ale u mého servotronicu to teda poznám hned že ztuhlo, hlavně mezi vesnicama těch 120-140kmh do zatáček 8)

Napsal: stř 10.03.2010 16:20
od JED55CZ
Tak je to na 99% bez, aspon tak se vyjadrili v Renocaru...nicmene, nejaky zkusenosti se znackou repase?? Pripadne menil nekdo?

Napsal: stř 10.03.2010 17:12
od MattyX
co tam mas spatne ? chcije z neho olej ? pretesnit znova ? nebo samotny rizeni je vadny ? :)

Napsal: stř 10.03.2010 17:16
od JED55CZ
:) Tak na levym kole - te tycce ke kolu je vule jak prase, tak 1-2cm to vyleze.... :roll:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... _tie_rods/

Napsal: stř 10.03.2010 17:23
od MattyX
a není ta vůle jen na čepu ? :D

Napsal: stř 10.03.2010 17:39
od Zdenal
Tak vyměň axiální táhla i s čepama a uvidíš

Napsal: stř 10.03.2010 18:12
od JED55CZ
Ve 3 servisech (nezavislych) mi rekli, ze to je rizeni, tak to tak necham :wink:

Btw. uz to obcas v rejdu i zaskrehota :cry:

Napsal: čtv 11.03.2010 21:55
od mario42
JED55CZ píše:Ahoj,

další dotaz se týká ceny řízení a jeho případnou repas. Budu ho muset měnit a zatím jsem zjistil jen, že repas dělá TRW a jinak vůbec nemám tucha. Nějaký doporučení na kvalitní repas a zkušenosti?

Potom mi ETK vyhazuje podle VINu, že by tam měl být servotronic, ale v reálu to nepoznám :oops: poví někdo jak to v reálu poznat? Řízení mi přijde furt stejný....ne, že by tuhlo..

Díky


S repasí mám docela nedávné- ale buhužel špatné zkušenosti. Řízení mě teklo a protože na E39 žádná oficiální přetěsňovací sada není, tak sem to musel řešit víceméně improvizací u jednoho neofiko majstra na BMW. Asi nemá smysl popisovat detaily, důležitější je závěr ve kterém po půl roku řízení kleklo znova a tentokrát už z něj chcalo jak z Landovskýho v havlově Audienci..

Vyhodil jsem přes deset litrů za složitou repas abych pak za půl roku pozdějc kupoval druhé, tentokrát v MJ Auto oficiální repas z fabriky TRW (konkrétně na to BMW to dělají u nás ve Frýdantu). To stálo asi sedmnáct litrů (v mém případě dalších sedmnáct litrů...) s tím že pak následně dodám staré řízení, bohužel na skladě nebyl typ se servotronicem který jsem měl konkrétně já, ale jen obyč, takže jsem to vzal. Rozdíl mezi servotronicem a obyč je mechanicky pouze v jediném zasraném škrtícím ventilu velikosti sotva 2x2 cm, na který je napojen jeden dvoupolový konektor.

Fyzická záměna řízení proběha už v ofiko servisu, kde se k řízení nedostávali tak jako v prvním servisu složitým nadzvedáváním motoru a jeho páčením od převodovky (ani na to dodnes nesmím myslet), ale naopak zaaretováním motoru ve stejné poloze a spuštěním přední nápravnice níž. Přebývající konektor od ventilu servotronicu se páskou přichytil k jinému kabelu, a pomocí diagnostiky se (údajně) umlčel.

řízení jde na rozdíl od dřívějška trochu tíž při manévrování na místě, ve vyšších rychlostech resp otáčkách v podstatě rozdíl ani nepozoruju. Ale i kdybych jezdil úplně bez posilovače tak by to nevadilo, protože poté co sem si dvakrát prožil (a co mě to stálo) už ten servoolej nenávidím a dodnes se staženým krkem kontroluju jeho hladinu v nádobce. Zatím se to drží, ale fakt bych to nerad zakřikl. E39 je na toto velká kurva, tam kde ti třeba na e30 (a vlastně na 99% NORMÁLNÍCH AUT) stačí přetěsňovací sada za suché z nosu, musíš tady vyměnit skoro půl auta protože nic na tom řízení nejde rozebrat. Velká škoda, že tehdá u mě nebyli ti inženýrští kokoti z mnichova, protože bych jim ten jejich zázrak narazil na dyňu :mad:

Napsal: pát 12.03.2010 10:55
od pindak1
Je to tak opravná sada na přetěsnění bohužel prej neni. Já sem to samé řešil minulí rok a to se mi podařilo sehnat origo nové řízení za 8000k :D

Napsal: pát 12.03.2010 17:52
od JED55CZ
mario42 píše:
JED55CZ píše:Ahoj,

další dotaz se týká ceny řízení a jeho případnou repas. Budu ho muset měnit a zatím jsem zjistil jen, že repas dělá TRW a jinak vůbec nemám tucha. Nějaký doporučení na kvalitní repas a zkušenosti?

Potom mi ETK vyhazuje podle VINu, že by tam měl být servotronic, ale v reálu to nepoznám :oops: poví někdo jak to v reálu poznat? Řízení mi přijde furt stejný....ne, že by tuhlo..

Díky


S repasí mám docela nedávné- ale buhužel špatné zkušenosti. Řízení mě teklo a protože na E39 žádná oficiální přetěsňovací sada není, tak sem to musel řešit víceméně improvizací u jednoho neofiko majstra na BMW. Asi nemá smysl popisovat detaily, důležitější je závěr ve kterém po půl roku řízení kleklo znova a tentokrát už z něj chcalo jak z Landovskýho v havlově Audienci..

Vyhodil jsem přes deset litrů za složitou repas abych pak za půl roku pozdějc kupoval druhé, tentokrát v MJ Auto oficiální repas z fabriky TRW (konkrétně na to BMW to dělají u nás ve Frýdantu). To stálo asi sedmnáct litrů (v mém případě dalších sedmnáct litrů...) s tím že pak následně dodám staré řízení, bohužel na skladě nebyl typ se servotronicem který jsem měl konkrétně já, ale jen obyč, takže jsem to vzal. Rozdíl mezi servotronicem a obyč je mechanicky pouze v jediném zasraném škrtícím ventilu velikosti sotva 2x2 cm, na který je napojen jeden dvoupolový konektor.

Fyzická záměna řízení proběha už v ofiko servisu, kde se k řízení nedostávali tak jako v prvním servisu složitým nadzvedáváním motoru a jeho páčením od převodovky (ani na to dodnes nesmím myslet), ale naopak zaaretováním motoru ve stejné poloze a spuštěním přední nápravnice níž. Přebývající konektor od ventilu servotronicu se páskou přichytil k jinému kabelu, a pomocí diagnostiky se (údajně) umlčel.

řízení jde na rozdíl od dřívějška trochu tíž při manévrování na místě, ve vyšších rychlostech resp otáčkách v podstatě rozdíl ani nepozoruju. Ale i kdybych jezdil úplně bez posilovače tak by to nevadilo, protože poté co sem si dvakrát prožil (a co mě to stálo) už ten servoolej nenávidím a dodnes se staženým krkem kontroluju jeho hladinu v nádobce. Zatím se to drží, ale fakt bych to nerad zakřikl. E39 je na toto velká kurva, tam kde ti třeba na e30 (a vlastně na 99% NORMÁLNÍCH AUT) stačí přetěsňovací sada za suché z nosu, musíš tady vyměnit skoro půl auta protože nic na tom řízení nejde rozebrat. Velká škoda, že tehdá u mě nebyli ti inženýrští kokoti z mnichova, protože bych jim ten jejich zázrak narazil na dyňu :mad:


Hmm, tak to soucitim... Ja resil ted za kolik a jaky se delaj. TRW, ZF, ORIGO z Renocaru...Paradox je, ze z Renocaru se servotronicem to vyjde levneji nez repas od TRW...otazka je, co tam davaj za repas v BMW, jelikoz to funguje stejnym vymenym systemem.

Mam to bez servotronicu a nakonec jsem zaplakal taky 17TKC, tak doufam, ze to nejakou chvilku vydrzi :idea:

Napsal: sob 13.03.2010 19:58
od crave007
Tak to ja sem mel ten problem stejnej chcal me z rizeni olej a koupil sem tady na klubu z bouracky za cenu ze me budete nenavide :D 2500,- a prehodil si to sam 8) a jezdi to ttakze spokojenost

Napsal: pát 16.04.2010 07:38
od kovarek
Zdr

Napsal: stř 22.08.2012 22:09
od meric
Zdravim,mam problém při brždění mě to cvaká jak kdyby byl volnej brzdič.Trochu to ťuká do pedálu i trochu to cejtím ve volantu.Vypadá to,že je to řízení,měnil jsem všechny ramena a ted zase tohle.Sundal jsem manžetu,a jak je tam to hřebenový řízení je osekaný a docela vůlea aod toho jde to ťukání,olej mě naštěstí neteče.
Co s tím sehnat repas?nebo z vrakáče jiný.
Díky za radu a odpověď.
Měřič

Napsal: ned 27.04.2014 21:28
od ruza2
Ahoj.Taky mě to čeká,na mé E39,u manžet řízení si mi začali oběvovat kapky servo oleje.Tady jsem něco našel,má někdo nějakou zkušenos s touhle firmou,nebo můžete doporučit jinou.Díky.

http://www.pmnd.wbs.cz/-HREBENOVE-RIZEN ... de=&list=2

Napsal: pon 28.04.2014 08:30
od WizarDEAD
Hodne zajimava cena 8O

Napsal: pon 28.04.2014 19:36
od Ji-rka
Řešili jsme to samé,tekoucí servotronic.Ve finále se sehnalo klasické řízení s týdenní zárukou od montáže za 2500kč :-) A dva roky drží.

edit: repasované či nové se vzhledem ke stáří vozu zavrhlo.Někde na netu jsme četl,že to někdo dělal i doma,ale moc dlouho nevydrželo.

Napsal: stř 30.04.2014 11:20
od Totic
WizarDEAD píše:Hodne zajimava cena 8O
To je opravdu docela pěkný. Každopádně všechny neduhy s řízením lze řešit tady: http://www.klimacar.cz/kontakt/full-ser ... acar-s-r-o
Už to vkládám po několikáté, kdybyste na foru trochu hledali tak by jste třeba i ušetřili. Je pravda, že na E39 jsem tam nic neřešil.