Stránka 1 z 2

Napsal: sob 06.03.2010 10:51
od jemhadar
Dá se sehnat e60 z roku 2005 - 06 kolem 350.000 Kč? Resp. z mobile.de vím, že dá, jde mi o to, jestli to nejsou vesměs pastičky? U benzínových motorů jde o nájezd kolem 150.000 km, těm by to snad vadit nemuselo, ale nafta kolem 200.000 km je už sázka do loterie, že? (bral bych klidně benzín i naftu)

Jde mi o to, jestli se o to mám vůbec zajímat, anebo by byl spíš zázrak narazit na kousek, co mě nebude stát dalších 100.000 na opravách, nechtěl bych do toho hned po koupi investovat víc než tak 30-40 tisíc.

Napsal: sob 06.03.2010 11:28
od prochySBK
Čau, až prodam svého golfa, budu řešit podobný problém. Už teď se koukám po ročnících 03 - 05. Dám dohromady totiž jen něco okolo 300tis. Na mobile.de, jsem prohlížel všechny auta model e60 a jsou tam auta se serviskou s 300tis. a to jak benzín tak nafta. Majitel v inzerátu hlásá že je to Top stav atd. A jak už někdo poznamenal, bůh ví kolik maji najeto naše auta, která jsme koupili tady u nás a stále jezdí. Takže koukej spíš na celkový stav a výbavu - ne každou prkotinu ale budeš potřebovat, a už v základu je 5ka dobře vybavená. Já budu volit benzín, 520,525. Spotřeba je oproti naftě o 2-3 litry víc, ale míň věcí které můžou odejít...

Napsal: sob 06.03.2010 11:37
od pavelk
není to tak dlouho co jsem řešil stejnou věc jako vy dva, nakonec jsem pořídil 530i manuál a s motorem jsem bez starostí, najeto kolem 130. tis a je vymlácený předek takže na jaře bude muset frčet na opravu, jinak auto solidní, spotřeba ujde taktéž a hlavně jede

Napsal: sob 06.03.2010 17:28
od The_big_deal
pro dieselove motory 200tis neni. Navic v nemecku se k tomu chovaji prece jen lip nez v CR :) ja jsem kupoval E61cku najeto 175 a pohodicka. Vsechno v motoru jak nove. Vubec bych se nebal vysokeho najezdu, ba naopak kdyz ma hodne najeto tak se stim jezdilo jen po dalnici a to auto moc nekazi :)

Napsal: sob 06.03.2010 17:54
od Zdenal
Určitě bych se vyhnul turkům, kteří hojně s ojetinama v Německu obchodujou :!: Bral bych jedině se serviskou, což nebude problém a ještě dle vin bych si zjistil u bmw více, než bych se tam rozjel. A samozřejmě, že benzín je (relativně) sázka na jistotu a nafta je vždycky risk, ale vzhledem k německé kultuře a úrovni a kvalitě nafty je to o hooodně menší risk než v ČR. Ale nezapomeň - zmrdi jsou všude :!:
Mám jednu radu nad zlato:
nepřistupuj ke koupi jako nadšenec, fanda a obdivovatel značky a názory že BMW v naftě vydrží pul mil. km bez závad a že BMW zraje jako víno a že po 200tis. je teprv zajetej motor, atd. atd. prosimtě neposlouchej. Jen si pak naběhneš a koupíš past.
Vše v klidu prohlédni, pěkně v klídku a jeď do Němec s tim, že možná klidně přijedeš domů s prázdnou a né za každou cenu koupit !
Čus a hodně štěstí :wink:
Jinak za tu cenu určitě koupíš a zkus samozřejmě zasmlouvat a dostaneš slevu.

Napsal: sob 06.03.2010 18:45
od jemhadar
Má vůbec při nájezdu do 20.000 km ročně cenu uvažovat o naftě? Anebo je zlatým grálem (a peklem u pumpy :) ) 530i?

Chtěl bych zkrátka auto vyšší střední třídy za uvedenou částku a z případných konkurentů se mi líbí už jen Saab 9-5, ale hádám, že toho mi tu nikdo doporučovat nebude.

Napsal: sob 06.03.2010 19:00
od Zdenal
Jestli se ti to vyplatí nebo ne je na tobě. Záleží jak a kde jezdíš atd. Mě se to vyplatí. Na stylu jízdy hodně záleží. Myslím že při nájezdu 20tis se už nafta vyplatí.

A na motory Saab jak benzín tak nafta mám svůj názor. Nekoupil bych si to. Přečti si nějakou profesionální recenzi a udělej si názor. To sem ale moc nepatří.

Napsal: sob 06.03.2010 19:04
od youwee
Zdenal píše:Určitě bych se vyhnul turkům, kteří hojně s ojetinama v Německu obchodujou
Tak to nevim od koho by to mel koupit kdyz skoro vsichni bazarnici jsou turci. A ja je rozhodne do jednoho pytlel nehazel.... Ja mam s tureckym bazarnikem velice dobrou osobni zkusenost. Podelat te muze kdokoliv a je jedno jestli je to turek nebo "arijec"

Napsal: sob 06.03.2010 19:04
od prochySBK
A pořád jsme na tom stejně, ty i já :). Já najezdím cca 15tis ročně ale to mi vychází lepší benzín. Ale třeba koupit naftu 530d po servisu a za dva roky ji prodat může bejt taky dobrej kšeft. Menší riziko že budeš měnit neco v motoru a se spotřebou si to taky vyhrál. Newim noo :). Je to boj.

Napsal: sob 06.03.2010 19:13
od jemhadar
Ohledně nákupu je ještě variantou m3maniac, ten tu má dobrou pověst, jen ten způsob obchodování mi připadá maličko divoký. Ale očividně to funguje.

Auto se bude pohybovat převážně po okreskách, kratší trasy do 100 km, dálnice tu nemáme (tedy, máme kousíček D3). Delší štreky tak 2x týdně.

P.S.: U Saabu jsem o naftě vůbec neuvažoval, pokud vím, ani to nejsou původní motory.

Napsal: sob 06.03.2010 19:26
od pavelk
530i není na benzínce takový peklo, jezdíl normálně po dálnici do 160 sem tam nějaký město a poskakování po okolí, průměrná spotřeba je 9,5 litříků

Napsal: sob 06.03.2010 19:33
od jemhadar
Myslel jsem to samozřejmě žertem, myslím, že tahle spotřeba je vzhledem k motoru samotnému OK.

Napsal: sob 06.03.2010 20:18
od Zdenal
youwee píše:
Zdenal píše:Určitě bych se vyhnul turkům, kteří hojně s ojetinama v Německu obchodujou
Tak to nevim od koho by to mel koupit kdyz skoro vsichni bazarnici jsou turci. A ja je rozhodne do jednoho pytlel nehazel.... Ja mam s tureckym bazarnikem velice dobrou osobni zkusenost. Podelat te muze kdokoliv a je jedno jestli je to turek nebo "arijec"


Co takhle autorizovaný dealer a ne jen BMW ?

Vím že nejsou všichni stejní, ale já mám zkušenost, že ty auta od nich nejsou úplně to ono. Obchoduje jich tam fakt moc. Nebo může zkusit jako bonus autokino.


K tý spotřebě: jak říkám vyplatí se pro každýho jinej motor a to ne jen dle toho kde jezdíš. Někdo na 530D jezdí za 12l a jezdil by s 530i za 18l, tak každej musí zvážit. Nemá moc cenu se o tom bavit. 530i může jezdit dlouhodobě za 9l a 530D dlouhodobě za 11l.

Napsal: sob 06.03.2010 21:06
od The_big_deal
ja to kupovat primo z pobocky BMW v Berline a jeste na to mam zaruku kterou jsem hned vyuzil na opravu podvozku. Zkusil bych treba autohus.de
Nebo se obratit na nekoho kdo auta dovazi a zna to tam

Napsal: sob 06.03.2010 22:29
od Hanz

Napsal: sob 06.03.2010 23:44
od jemhadar
Díky, návod proštuduju!

Napsal: ned 07.03.2010 10:58
od jemhadar
Dá se nějak přibližně říct, kolik v 530d vydrží ty vstřiky? Že by třeba vyšší nájezd mohl znamenat, že už to někdo musel řešit a jsou vyměněné.

Napsal: ned 07.03.2010 13:15
od Zdenal
Dle mého názoru to nelze dle nájezdu KM vůbec určit jestli už jsou vyměněné. Záleží totiž na dosti faktorech. Nejen kvalita nafty, ale údržba, tzn. hlavně výměna pal. filtru, motor. oleje. Každému vydrží jinak.
Psal sem maník, že má najeto přes 300tis a má původní turbo ve skvělém stavu. Jinej ho mění třeba při 150tis. Podobný to může být i se vstřikovačema. :wink:

Napsal: úte 22.06.2010 13:21
od JanHavlicek
Zkusím tady oprášit tohle starší téma, abych nezakládal nový.

Chtěl bych se zeptat na váš názor ohledně E60tky v motoru 535d. Jestli jste třeba měl někdo možnost srovnání, jak je na tom oproti 530d?

Uvažujeme o E61 právě v 530d/535d, něco jsem o nich přečetl a údajně zkrátka 535d jede daleko líp, hlavně ten lineární zátah díky dvěma turbům, ovšem za cenu klidně o 3 litry vyšší spotřeby (při podobné jízdě) - je to možné? Má cenu vůbec uvažovat nad 535d, nebo je 530d až kam...? (pozn. přechod z OII RS TSI, tak aby to bylo zase o kapánek výš po té výkonové stránce, nemyslím podvozek, náhon atd., tam je to jasný). Ukáže se asi taky častěji v Praze, proto zřejmě automat i u té 530d

Jak je na tom po stránce spolehlivosti obecně 530d i 535d? Asi se nedá říct, že od takových a takových kilometrů něco odchází, je to individuální, ale vidím, že se E60tky často prodávají s nájezdem kolem 150 000km, tak jestli právě tam nezačíná první vlna oprav - DPF, turba atd..,

A teď jedna stupidnější otázka - jak je to s faceliftama? Nějaký facelift proběhl až na rok 07 (nový světla, výkonnější motory, nárazník, nová navi atd.), ale třeba jsem si všiml, že už E60 z r.v.06 mají ten novější klíček, který u r.v.05 vypadá jak z E46.

Díky

Napsal: stř 23.06.2010 09:17
od janzat
Zdravím kolegové,
letos po prázdninách budu prodávat svoji E60 530D, takže pokud ještě někdo budete chtít kupovat, rád se domluvím.
Jenom orientačně, jedná se o:
BMW 530d, 160 Kw, 6/2004, 178 000 km, manuál, velká NAVI, 2-zónová klima-AUTO, světelný paket, světlá kůže v top stavu

Cena si myslím že okolo těch 360 000 bude reálná...
Mohu pak k tomu i nabídnout možnost vzít nové ALU – „M“ 18“+pneu, letos nové, bez škrábance za 15 000,-

Každopádně nějak se dá domluvit…
Je to jenom dálniční auto, dovoz, serviska pouze v BMW atd.