Stránka 1 z 1
Napsal: sob 13.02.2010 13:30
od KOKO
Prosím o radu...prasklo mi u páčky otevírání kapoty lanko...musím sundat nárazník abych se k tomu postupně dostal? díky
Napsal: sob 13.02.2010 13:43
od Vlasta
Většinou to praskne hned u té páčky, takže sundat ten plast okolo a zatáhnout kombinačkama
Napsal: sob 13.02.2010 13:46
od uda
Vlasta píše:Většinou to praskne hned u té páčky, takže sundat ten plast okolo a zatáhnout kombinačkama
jj presne jak rikas Vlasto...3tydny zpet sem to takhle resil na me 5er..

Napsal: sob 13.02.2010 16:39
od KOKO
špatně jsem se vyjádřil, todle mě napadlo, ale chtěl jsem poradit při výměně toho lanka... jestli se dá nějakým způsobem nahradit prasklé lanko za nové bez toho, abych shazoval předek...ale pochybuju
Napsal: sob 13.02.2010 17:01
od uda
zalezi ktere ti prasklo.ponevadz to lanko se sklada ze 2ks..me zrovna prasklo to hned u palubovky tak slo v poho vymenit.rozdelanim mista pod volantem na prilozenem obrazku jsou lanka č.11 a 22..
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ing_parts/
Napsal: sob 13.02.2010 18:45
od KOKO
Jojo, to je přesně ono, přesně u tý páčky to prasklo... takže to lanko je po celý délce ze dvou kusů... jestli koukám správně tak ta spojka je někde pod kapotou blíž ke sklu? vím že vede po straně...nebo to je hned jakoby pod volantem?
Napsal: ned 14.02.2010 22:35
od brumlae34
Lanko je spojeny mezi levym svetlem kloboukem tlumice perovani. Je to takova cerna kostka nacvakla do kastle hned nahore u blatniku.
Napsal: ned 14.02.2010 22:47
od Brátn
nic v motoru nesundáváš, ta spojka je normálně přístupná, mě se podařilo nové lanko protáhnou tím stejným otvorem i bez sundání filtru ventilace a vevnitř sundáš jeden plast dole na A sloupku

Napsal: ned 14.02.2010 22:52
od KOKO
díky moc za pomoc

Napsal: čtv 09.02.2012 19:51
od Dan td
Mám k tomuto tématu dva dotazy - ta spojka je součástí toho předního lanka (v ETK č. 22)? V tom případě je v ETK to lanko namalované obráceně?
A druhý dotaz - kudy vyndat zámky kapoty? Šrouby jsou jasné, ale nějak nevím, kudy je potom z auta vydoluju aniž bych musel sundavat chladič...
Celkem to hoří

Napsal: pát 10.02.2012 00:21
od Brátn
ad1 lanko co vede z interiéru je bez té spojky
ad2 buď to musí jít když bys povolil tu plastvou masku ve tvaru ledvin a nebo povol 2 šroubky na chladiči a vykloň celou soustavu směrem k visce
Napsal: pát 10.02.2012 12:20
od Dan td
Tak poznatky - když vykloním chladiče, stejně to vyndat nejde, je tam chladič klimy a ten nejde tolik vypáčit, abych se tam dostal.
Ten dekl ve tvaru ledvin - kdybych ho vydoloval, asi by to šlo, ale jak ho vytáhnout? Má tři takové plastové čudlíky zeshora, ty nejsou problém, potom je vidět jeden šroub zhruba za nárazníkem, ten bych asi taky vydoloval. Ale celej ten kus plastu se tváří, že vede až kdovíkam. Nějaká rada, jak ten plast vyndat? To mi neříkejte, že je to celé udělané tak, že když chci vyndat zámky haubny musím buď vyndat chladiče (tzn. vypustit klimu a vodu) nebo sundavat nárazník a odstrojit půl předku auta?

Napsal: pon 13.02.2012 14:11
od korado
niečo podobné som riešil aj ja, treba vybrať vodičovu ľadvinku, ide to ťažko ale dá sa to, hlavne opatrne, je to spojené s takým čiernym plastovým kusom, ale ide to celé von, je to iba "zacvaknuté". Potom sa dá dostať šrobovákom ku zámku kapoty
Napsal: úte 14.02.2012 01:29
od Pavelkac
Já jsem koupil v prodejně na jízdní kola lanko na brzdy,cca 2m s kuličkou na jedné straně,za 10kc,provlikl jsem to směrem od paky u řidiče,(prasklo hned za ní) kuličku zacvakl do páky,přesně tam padla,v té spojce na podbehu jsem nacinoval druhou,bowdeny jsem prolil olejem,(rozdelal jsem to cele,včetně demontaze obou zamku v masce a i tam vše promazal) a kapota teď jde otevírat a zavírat jedna báseň. A náklady...10 Kč +hodina prace.
Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Napsal: úte 14.02.2012 13:39
od Dan td
Pavelkac píše:Ty zámky jsem vyndal tak, že jsem povolil ten středovej plech na kterým zámky drží nahoře i zepředu,potom jsem odšrouboval vlastní zámky, ten plech na kterým držely jsem trochu nadzvedl (je dole vzadu přibodovany) a oba zámky lehce vytáhl. Pak jsem je pořádně promazal,i to lanko mezi nimi,tam se jinak nedá vůbec dostat a chodí to teď úplně lehce.
Díky moc za radu, kterou jsem hledal, takhle to opravdu funguje :palec:
Napsal: čtv 16.02.2012 22:19
od Pavelkac
Není zač,jsem rád,že to pomohlo

Dalo mi to trochu laborování,než jsem na to kápl,jak to udělat,abych něco nerozebíral zbytečně. Já tady radu nenašel...
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau