Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.02.2010 13:23
od ACDC
Panové,neměl jste někdo tento problém?(hledal jsem to zde,ale..).U BMW 535i E39. Motor při chodu na volnoběh občas cukne-cca 5 až 20sec,jako by vynechal zážeh.Nové svíčky, dvě různé diagnostiky nic nehlásí(za dva měsíce zpět ani jedna závada).V tahu vše OK.Takhle se to chová na benzin, po montáží na sekvenční LPG je tento problém na plyn ještě horší, volnoběh kolísá až div motor nechcípne a poté vyletí až k 1000ot/min. Nevíte co s tim? Díky

Napsal: ned 14.02.2010 08:17
od DirtyHarry
Netěsnost v sání? Nepřisává si někde luft za váhou vzduchu? Já měl prasklinu před kolenama sání,byla tam klapka-ventil pro ev. zpětnej zášleh LPG a kdesi v tom to bylo,motor jakoby se občas zhoupnul,když se mi přepnul na plyn tak to znělo jako by se hádali válce. Když se tohle vyměnilo,bylo to nějakou dobu OK,pak to začlo znova,znova stejný důvod,nakonec šel celej plyn do riti a byl svatej pokoj... (ale to už je jiná píseň,sorry)

Napsal: ned 14.02.2010 08:22
od DirtyHarry
Jo ještě,na béňo u mne nikdo nic nezjistil. Až při revizi a seřízení LPG.

Napsal: pon 15.02.2010 13:40
od milo
to je taky napad, davat plyn do auta, kteremu blbne motor :roll:

lambda, vaha vzduchu, civky, kabely ...

Napsal: úte 16.02.2010 12:50
od DirtyHarry
to je taky napad, davat plyn do auta, kteremu blbne motor
No já po těch zkušenostech - dávat plyn do auta vůbec je nápad... I když chápu myšlenku : motor jak z Iveca,spotřeba jak Clio :D .

Napsal: sob 20.02.2010 17:23
od ACDC
Vše OK.Závada byla v ohřevu redukčáku(pako plynař,ale ono vyznat se v chlazení/topení s nezáv.topením je trochu horší).Auto jede jak brus-tacho 250,krásně zatahuje,volnoběh super.Možná dělá své i to,že je říd.jednotka motoru přeprogrovaná na provoz s plynem.Vůbec žádná ztráta výkonu(BMW POWER).Takže spokojenost.