Stránka 1 z 1

Napsal: pát 25.12.2009 13:30
od voTon
Omlouvam se ze to vecne tema, ale podobnej problem jsem tu nenasel a z tech tds mi asi zacnou vyapdavat posledni vlasy.
E39 TDS rv 96, byla praskal hlava dal jsem jinou (opravovanou , vyzkousenou) motor pak bezel ok lehce klepal a(asi pist ve valci) ale nic straslivyho, rekneme po par set kilometrech se motor zacal klepat, jako krava, jeden jen na 5, kouri a vyapda to ze se co chvili rozpadne, po povolovani vstriku jsem nezistil rozdil v chodu u 2hyho valce, kdyz jsem shodil sani tak za behu se ze saciho kanalu toho druhyho valce kouri,, vymena vstriku nepomohla, rozvody jsou nastaveny ok, auto startuje relativne v pohode, da se vytocit. kompresi jsem nemeril. olej to nevyhazuje, motr se neprehriva, do vody netlakuje, ted je otazka, hlava, pist nebo cerpadlo? auto ma origo 300tis

Napsal: pát 25.12.2009 15:56
od bmw4ever
Ahoj no z toho co píšeš to bude na 99% ventil kterej by mohl být propálený nebo jinak poškozený. jakmile to funí do sání tak mě nic jiného nenapadá. Tudíž hlavu dolů a udělat ventily.

Napsal: pát 25.12.2009 18:52
od DC
tohle jsme měli na servisu a byl to píst total KO - zákazník chtěl ušetřit, tak se dal jen jinej dobrej píst s kroužkama a kupodivu motor jede opět na 6 a celkem v poho už asi půl roku

Napsal: pát 25.12.2009 22:08
od voTon
taky me napadlo ze to muze byt vlivem spatnyho vstriku poskozenej pist pak tam jsou maly tlaky a spatne to spaluje proto to pak kouri tak ze to jde az do sani, kdyby to tiz bylo treba uvoleny sedlo ventilu tak by to muselo mlatit, co jsem koukal na saci ventil tak vypada ze se zavira ok, akorat drik je nejak cistejsi (lesklejsi) nez osatni

Napsal: sob 26.12.2009 15:05
od bmw4ever
Hele tak prostá a jednoduchá rada proměř tlaky na všech válcích. uvidíš kde je chyba. Ale stejně pochybuju že to zjistíš bez sundání hlavy.

Napsal: sob 26.12.2009 21:50
od brumlae34
Nech si zmerit tlaky a hned vis na cem ses, takhle budes jen badat a ztracet cas...