Napsal: pát 25.12.2009 13:30
Omlouvam se ze to vecne tema, ale podobnej problem jsem tu nenasel a z tech tds mi asi zacnou vyapdavat posledni vlasy.
E39 TDS rv 96, byla praskal hlava dal jsem jinou (opravovanou , vyzkousenou) motor pak bezel ok lehce klepal a(asi pist ve valci) ale nic straslivyho, rekneme po par set kilometrech se motor zacal klepat, jako krava, jeden jen na 5, kouri a vyapda to ze se co chvili rozpadne, po povolovani vstriku jsem nezistil rozdil v chodu u 2hyho valce, kdyz jsem shodil sani tak za behu se ze saciho kanalu toho druhyho valce kouri,, vymena vstriku nepomohla, rozvody jsou nastaveny ok, auto startuje relativne v pohode, da se vytocit. kompresi jsem nemeril. olej to nevyhazuje, motr se neprehriva, do vody netlakuje, ted je otazka, hlava, pist nebo cerpadlo? auto ma origo 300tis
E39 TDS rv 96, byla praskal hlava dal jsem jinou (opravovanou , vyzkousenou) motor pak bezel ok lehce klepal a(asi pist ve valci) ale nic straslivyho, rekneme po par set kilometrech se motor zacal klepat, jako krava, jeden jen na 5, kouri a vyapda to ze se co chvili rozpadne, po povolovani vstriku jsem nezistil rozdil v chodu u 2hyho valce, kdyz jsem shodil sani tak za behu se ze saciho kanalu toho druhyho valce kouri,, vymena vstriku nepomohla, rozvody jsou nastaveny ok, auto startuje relativne v pohode, da se vytocit. kompresi jsem nemeril. olej to nevyhazuje, motr se neprehriva, do vody netlakuje, ted je otazka, hlava, pist nebo cerpadlo? auto ma origo 300tis