Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.11.2009 21:57
od Don
stal se mi ted dost podivny problem a auto je momentalne nepojizdne. pri bezne ceste mi najednou jakoby auto prestalo tahnout, jakoby se dusilo. pak najednou bylo zase vse ok.ovsem prijel jsem na semafory a auto postupne kleslo az k 500ot. a pak zdechlo. chtel jsem dojet aspon par kilometru do servisu, ale problem byl horsi a horsi az uz jsem nenastartoval. znamy me odtahl kousek k sobe a zacalo se laborovat. zjistil spatne relatko u cerpadla v nadrzi a vymenil mi svicky, ktere uz nebyly moc pekne a zkousel odpojit vahu vzduchu, bez vysledku. diagnostika ukazala snad vse co muze ukazat. vstriky na 2, 4 a 6 valci, lambdu, vahu, klikovku atd.
nyni auto po nastartovani drzi nepravidelne otacky okolo 500ot.
ma nekdo nejaky napad?
Napsal: ned 01.11.2009 22:05
od Player1
Napsala diagnostika i čidlo polohy kliky nebo vačky? Příznaky by seděly. Ale stejně tak i na milion jiných věcí

Napsal: ned 01.11.2009 22:39
od Don
ano napsala... bylo tam cca 10 veci a vsechny uz si nepamatuju

Napsal: ned 01.11.2009 22:51
od Player1
Než jsem já vyměnil čidlo polohy vačky, tak jsem si taky užil... Čekal jsem na něj 2 týdny a během té doby se to zhoršovalo jak prase.
Zezačátku to vypadalo neškodně, auto občas trochu dýl točilo při startování, občas se při zrychlování trochu zaškublo, ale jinak nic jinýho. No a za chvilu začaly brutálně kolísat otáčky, motor občas chcípl a šel špatně startovat atd. Pak jsem si vyzvedlo nový čidlo v BMW, doma hned vyměnil a najednou klid. Všechno tohle bylo díky tomu čidlu. Na můj motor stálo cca 2900kč.
Napsal: ned 01.11.2009 22:59
od Don
kdyz jsem jel vypadalo to asi tak, ze pri konstantni rychlosti aniz bych pridaval se chovalo najednou jakobych sundal nohu z plynu a po cca vterine ji tam zase dal. jezdil jsem ted dost a zadne jine problemy jsem nepozoroval. celkove se to zhorsilo na cca 2km. nedojel jsem ani do toho servisu. vypadky vykonu byly vetsi a vetsi az to proste dojelo na volnobeh a chciplo a ty zvuky z motoru byly taky hodne zvlastni.
Napsal: úte 03.11.2009 17:31
od Don
tak zahada vyresena... sice mi neni vubec jasne jak je to mozne, ale proste dosel benzin. takze mi ted povyrostli usi a zacal jsem delat íá. vubec by me to nenapadlo, protoze jsem na plnou nadrz najezdil 450km. to je podle me hovadina, protoze na krk jsem tomu vubec neslapal. z nejakeho duvodu se zasekl plovak v nadrzi nebo se unavil potak, takze zustal ukazovat cca 15l. stejne si ale myslim, ze je to blbost, protoze rucicka normalne plynule klesala a i tak jsem si rikal, ze mi to zere nejak moc. takhle je to skoro 16l a bezne jezdim okolo 10l/100. aspon se ale odhalily spatne svicky (3 ze 6ti, nechal jsem je samozrejme vymenit vsechny) a nespinajici relatko na palivove cerpadlo v nadrzi. predpokladam, ze by ted auto melo jezdit trochu lepe a za min.
diky vsem za rady a priste si koupim kanystr
Napsal: stř 04.11.2009 02:58
od qeuin
A natankoval si pak skutecne tolik, jako by byla nadrz prazdna?
Protoze me nefunguje precerpavani z jedne pulky do druhe a pak je to schopny chcipnout i se ctvrtkou nadrze.
Napsal: stř 04.11.2009 08:41
od Don
5l na zkousku
Napsal: stř 04.11.2009 13:00
od qeuin
a kolik litru ti to tedka pise v servisnim menu boardu?
Napsal: stř 04.11.2009 15:59
od Don
nekoukal jsem... je zatim v servisu
Napsal: čtv 05.11.2009 02:37
od Jawak
qeuin píše:a kolik litru to pise v servisnim menu boardu?
Za předpokladu, že má alfanumerický Check-control..
Napsal: čtv 05.11.2009 03:22
od Don
Jawak píše:qeuin píše:a kolik litru to pise v servisnim menu boardu?
Za předpokladu, že má alfanumerický Check-control..
nejsem odbornik ani mechanik takze... ja nerozumet co ty rikat

Napsal: čtv 05.11.2009 12:01
od Jawak
Tohle je kombiinstrument s alfanumerickým Check-controlem
Pokud Ti to píše závady elektroniky písmeny a nebo číslicemi pod ukazateli najetých kilometrů

Napsal: čtv 05.11.2009 12:13
od Don
diky... presne ten mam akorat s krouzky a jak to pak na nem zjistim co psal qeuin?
jeste se zeptam mimo hru... da se nejak jednoduse prehodit jazyk z DE na EN? ty nemecky blaboly fakt nedavam. anglicky bych se dorozumel.
Napsal: čtv 05.11.2009 15:52
od qeuin
Don píše:diky... presne ten mam akorat s krouzky a jak to pak na nem zjistim co psal qeuin?
:
doufam, ze umis anglicky
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... -menu.html
http://www.ideaphile.com/bmw/540-obc.html
mel sem na mysli test nr.06
EDIT: mam za to, ze druhe cislo (z tech tri) jsou litry v prave pulce (u hlavniho cerpadla), kazdopadne kdyz mam chvili nulu, tak mam pak vetsinou i nula ot.

Napsal: čtv 05.11.2009 16:29
od Don
diky pekny navod. anglictina problem neni... nemcina jo. podivam se co tam vsechno pise

doufam, ze ten sraz dneska stihnu.
Napsal: čtv 05.11.2009 16:41
od qeuin
Don píše:diky pekny navod. anglictina problem neni... nemcina jo. podivam se co tam vsechno pise

doufam, ze ten sraz dneska stihnu.
nemcina ti staci asi natolik, ze si zapamatujes, ze napr VBR je zkratka Verbrauch (spotreba)

Napsal: čtv 05.11.2009 16:43
od Don
nemcina mi vadi hlavne kdyz mi prestane sviti nejake svetlo... nejlepe osvetleni spz. to je fakt spanelska vesnice

Napsal: čtv 05.11.2009 16:45
od qeuin
Don píše:nemcina mi vadi hlavne kdyz mi prestane sviti nejake svetlo... nejlepe osvetleni spz. to je fakt spanelska vesnice

no to mas pravdu, hlavne kdyz ja tak kazdy druhy pismeno neprectu

, ale tak pochopis aspon licht a obejdes auto a koukas

Napsal: čtv 05.11.2009 16:53
od Don
nj jenze ja treba mel lehce zoxidovane kontakty prave u osvetleni spz a ta chyba tam chvili byla a chvili ne. jinak ja rozsypany caj nemam takze prectu vse, ale nektera ta slova se tam vubec nevejdou. nemcinu bych zrusil
