Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.11.2009 21:57
od Don
stal se mi ted dost podivny problem a auto je momentalne nepojizdne. pri bezne ceste mi najednou jakoby auto prestalo tahnout, jakoby se dusilo. pak najednou bylo zase vse ok.ovsem prijel jsem na semafory a auto postupne kleslo az k 500ot. a pak zdechlo. chtel jsem dojet aspon par kilometru do servisu, ale problem byl horsi a horsi az uz jsem nenastartoval. znamy me odtahl kousek k sobe a zacalo se laborovat. zjistil spatne relatko u cerpadla v nadrzi a vymenil mi svicky, ktere uz nebyly moc pekne a zkousel odpojit vahu vzduchu, bez vysledku. diagnostika ukazala snad vse co muze ukazat. vstriky na 2, 4 a 6 valci, lambdu, vahu, klikovku atd.
nyni auto po nastartovani drzi nepravidelne otacky okolo 500ot.
ma nekdo nejaky napad?

Napsal: ned 01.11.2009 22:05
od Player1
Napsala diagnostika i čidlo polohy kliky nebo vačky? Příznaky by seděly. Ale stejně tak i na milion jiných věcí :roll:

Napsal: ned 01.11.2009 22:39
od Don
ano napsala... bylo tam cca 10 veci a vsechny uz si nepamatuju :oops:

Napsal: ned 01.11.2009 22:51
od Player1
Než jsem já vyměnil čidlo polohy vačky, tak jsem si taky užil... Čekal jsem na něj 2 týdny a během té doby se to zhoršovalo jak prase.

Zezačátku to vypadalo neškodně, auto občas trochu dýl točilo při startování, občas se při zrychlování trochu zaškublo, ale jinak nic jinýho. No a za chvilu začaly brutálně kolísat otáčky, motor občas chcípl a šel špatně startovat atd. Pak jsem si vyzvedlo nový čidlo v BMW, doma hned vyměnil a najednou klid. Všechno tohle bylo díky tomu čidlu. Na můj motor stálo cca 2900kč.

Napsal: ned 01.11.2009 22:59
od Don
kdyz jsem jel vypadalo to asi tak, ze pri konstantni rychlosti aniz bych pridaval se chovalo najednou jakobych sundal nohu z plynu a po cca vterine ji tam zase dal. jezdil jsem ted dost a zadne jine problemy jsem nepozoroval. celkove se to zhorsilo na cca 2km. nedojel jsem ani do toho servisu. vypadky vykonu byly vetsi a vetsi az to proste dojelo na volnobeh a chciplo a ty zvuky z motoru byly taky hodne zvlastni.

Napsal: úte 03.11.2009 17:31
od Don
tak zahada vyresena... sice mi neni vubec jasne jak je to mozne, ale proste dosel benzin. takze mi ted povyrostli usi a zacal jsem delat íá. vubec by me to nenapadlo, protoze jsem na plnou nadrz najezdil 450km. to je podle me hovadina, protoze na krk jsem tomu vubec neslapal. z nejakeho duvodu se zasekl plovak v nadrzi nebo se unavil potak, takze zustal ukazovat cca 15l. stejne si ale myslim, ze je to blbost, protoze rucicka normalne plynule klesala a i tak jsem si rikal, ze mi to zere nejak moc. takhle je to skoro 16l a bezne jezdim okolo 10l/100. aspon se ale odhalily spatne svicky (3 ze 6ti, nechal jsem je samozrejme vymenit vsechny) a nespinajici relatko na palivove cerpadlo v nadrzi. predpokladam, ze by ted auto melo jezdit trochu lepe a za min.

diky vsem za rady a priste si koupim kanystr

Napsal: stř 04.11.2009 02:58
od qeuin
A natankoval si pak skutecne tolik, jako by byla nadrz prazdna?
Protoze me nefunguje precerpavani z jedne pulky do druhe a pak je to schopny chcipnout i se ctvrtkou nadrze.

Napsal: stř 04.11.2009 08:41
od Don
5l na zkousku

Napsal: stř 04.11.2009 13:00
od qeuin
a kolik litru ti to tedka pise v servisnim menu boardu?

Napsal: stř 04.11.2009 15:59
od Don
nekoukal jsem... je zatim v servisu

Napsal: čtv 05.11.2009 02:37
od Jawak
qeuin píše:a kolik litru to pise v servisnim menu boardu?
Za předpokladu, že má alfanumerický Check-control..

Napsal: čtv 05.11.2009 03:22
od Don
Jawak píše:
qeuin píše:a kolik litru to pise v servisnim menu boardu?
Za předpokladu, že má alfanumerický Check-control..
nejsem odbornik ani mechanik takze... ja nerozumet co ty rikat :?

Napsal: čtv 05.11.2009 12:01
od Jawak
Tohle je kombiinstrument s alfanumerickým Check-controlem
Pokud Ti to píše závady elektroniky písmeny a nebo číslicemi pod ukazateli najetých kilometrů

Obrázek

Napsal: čtv 05.11.2009 12:13
od Don
diky... presne ten mam akorat s krouzky a jak to pak na nem zjistim co psal qeuin?
jeste se zeptam mimo hru... da se nejak jednoduse prehodit jazyk z DE na EN? ty nemecky blaboly fakt nedavam. anglicky bych se dorozumel.

Napsal: čtv 05.11.2009 15:52
od qeuin
Don píše:diky... presne ten mam akorat s krouzky a jak to pak na nem zjistim co psal qeuin?
:
doufam, ze umis anglicky :sly:
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... -menu.html
http://www.ideaphile.com/bmw/540-obc.html

mel sem na mysli test nr.06

EDIT: mam za to, ze druhe cislo (z tech tri) jsou litry v prave pulce (u hlavniho cerpadla), kazdopadne kdyz mam chvili nulu, tak mam pak vetsinou i nula ot. :twisted:

Napsal: čtv 05.11.2009 16:29
od Don
diky pekny navod. anglictina problem neni... nemcina jo. podivam se co tam vsechno pise :)
doufam, ze ten sraz dneska stihnu.

Napsal: čtv 05.11.2009 16:41
od qeuin
Don píše:diky pekny navod. anglictina problem neni... nemcina jo. podivam se co tam vsechno pise :)
doufam, ze ten sraz dneska stihnu.
nemcina ti staci asi natolik, ze si zapamatujes, ze napr VBR je zkratka Verbrauch (spotreba) 8)

Napsal: čtv 05.11.2009 16:43
od Don
nemcina mi vadi hlavne kdyz mi prestane sviti nejake svetlo... nejlepe osvetleni spz. to je fakt spanelska vesnice :?

Napsal: čtv 05.11.2009 16:45
od qeuin
Don píše:nemcina mi vadi hlavne kdyz mi prestane sviti nejake svetlo... nejlepe osvetleni spz. to je fakt spanelska vesnice :?
no to mas pravdu, hlavne kdyz ja tak kazdy druhy pismeno neprectu :(, ale tak pochopis aspon licht a obejdes auto a koukas :D

Napsal: čtv 05.11.2009 16:53
od Don
nj jenze ja treba mel lehce zoxidovane kontakty prave u osvetleni spz a ta chyba tam chvili byla a chvili ne. jinak ja rozsypany caj nemam takze prectu vse, ale nektera ta slova se tam vubec nevejdou. nemcinu bych zrusil :)