Stránka 1 z 1

Napsal: pon 28.09.2009 17:14
od detrhomer
Lidičky nevíte někdo náhodou co to znamená?
Teď přijíždím k baráku a zničeho nic se mi to rozsvítí a píše mi to na display SELF LEVELING SUSPENSION INACTIVE a já nevím co to znamená :(
Jinak mám E39 530Da r.v 10/98 touring.

Napsal: pon 28.09.2009 18:37
od libovka
snad není problém si to napsat do překladače.Znamená to,že ti umřelo NIVO.

Napsal: pon 28.09.2009 19:25
od detrhomer
Teď jsem to zkoušel a už to nepíše,tak nevím :(
Během týdne zajedu na dílnu,ať se na to kouknou a uvidím,ale auto mi dole nesedí,tak mi to nějak do hlavy nejde,ale je pravda,že mi už asi 14 dní nefunguje regulace světel a svítí to pouze 1m před auto:(

Ale díky za odpověď :)

Napsal: pon 28.09.2009 20:27
od libovka
Tak máš v háji zadní snímač výšky.

Napsal: úte 29.09.2009 19:24
od jurasis
V první řadě diagnostika. Pokud to bude hlásit senzor, zkus projít všechny dráty. Mám to samý, diagnóza hlásila, že není jeden senzor napájenej , koupil jsem čidlo za 2k, vyměnil a pořád to samé. Na 90% to jsou uhnilý dráty. Taky to budu řešit, zatím nejsou lidi (čti čas... :P ).
Jedna super zpráva: je to rozdělat odzadu půl auta... :?

Mimochodem, regulace xenonů využívá stejný senzor jako NIVO (myslím, že pravý zadní), tedy to bude určo senzor/drát k němu.

Další možnosti najde diagnóza... :wink:

Ještě koukni vedle do topicu od milo... Ať víš, co Tě čeká, když se na to vykašleš... 8)

Napsal: pon 05.10.2009 22:43
od detrhomer
Tak jsem se dnes konečně dostal na dílnu a zvedák a zjistili jsme,že světla řídí přední čidlo nivelace,mám ho na pravém předním kole a dostalo asi ránu od něčeho,protože bylo celé pochroumané,to znamená koupit nové,ale pořád se mi zdá,že zadek dost sedí jako když jsem naloženej,ale měchy jsou v pořádku,je možné že by to ovlivnilo i to přední čidlo?

Napsal: ned 25.10.2009 22:57
od Zdenal
Čau pánové, prosím o pomoc! :cry:
Delší dobu jsem měl problém, že pravá strana byla cca 2 - 3cm níž.
Myslel jsem, že je vadné čidlo, ale diag nenapsala, prý jen déle dofukuje. To se mi ale nezdá, protože málo kdy slyším dofukování a když, tak vrčí cca 3s až 5s.
Takže mi výšku srovnaly na diag a vše se zdálo OK. Druhý den couvnu na patník a trochu do kopce, takže se kola trochu schovaly do podběhů.
Po 30min odjíždim a škrtnul jsem si zadkem o patník a kola zůstaly na obou stranách snad nadoraz a pravá strana o něco níž. Už se to nezvedlo a co mi je divné, že kompresor se vůbec nesnaží dofukovat, jakoby tam vůbec nebyl...! :savle:
Druhý den ráno ale zavrčel, takže funguje. Běžel jen asi 2s a nic, vůbec se to nezvedá.
Teď potřebuju poradit co mam dělat.
Diag nic konkrétního nepíše.
Při srovnávání výšky fyzicky kontrolovali měchy a nic nenašli.
Čidla jsou taky dobrý.
Jestli to je kompresor, tak mi rovnou napište co udělat k předělání na pružiny a kašlu na to. Ten stojí snad okolo 20000,- ?
Moc díky za rady a nápady. :wink:
Už přemýšlim, že se toho zbavim a pořídím něco jinýho, jen do toho sypu love :sorry:

Napsal: pon 26.10.2009 13:53
od Zdenal
Nikdo nic?

Chlapy přemýšlím, že koupim Passata 2005, tolik zatracovanýho nebo Vochcávku, už mě fakt nebaví řešit takový samozřejmosti, jako je výška prdele. Jakejkoliv starej sráč nebude mít takový problémy. Zlatý starý pružiny !! Je problém to předělat? Jen se vymění a OK nebo bude problém? Dík :wink:

Napsal: pon 26.10.2009 18:35
od Zdenal
Tak jsem byl opět na seřízení výšky.
Žádná závada, úplně čistý, sám jsem u toho byl a viděl 8O ani na BC mi nic nepíše. Jen na diag měl, že dofukuje dlouho.
Kompresor normálně měchy nafoukl (přes diag.) na měchu neni fyzicky nic poznat, vypada dobře, ale někde musí ucházet.
Dojel jsem domu a auto zase klečí, takže měch bude KO.
Klečí to hlavně na pravý straně, takže vyměnim pravej a budu se modlit, aby ten levej ňákej čas vydržel. :x Fakt už jsem na BMW nasranej, zlatá Škodovka. A to jsem na BMW nedal dopustit!
Tohle je moje 3. BMW a příště koupim určitě něco jinýho.
Už se z toho :savle:

Napsal: úte 27.10.2009 00:01
od jurasis
Hodně štěstí s jinou značkou... :wink: