Stránka 1 z 1
Napsal: pon 21.09.2009 14:02
od brumlae34
Kamos ma problem, od te doby co mel spatnej kontakt na baterce (obcas mu auto za jizdy cuklo a problikly kontrolky), mu odesli budiky. nejdriv mu zacala blbe ukazovat venkovni teplota (-40) a nesla klima, tak jsme si rekli, ze asi cidlo. Ovsem cidlo bylo ok, potom vyjezdil benzin az do rezervy a kdyz natankoval raficka uz se nezvedla a ani kontrolka nezhasla. Tak jsme vydedukovali ze odesli budiky. Sehnal jsem druhy nakodoval a vse bylo Ok. Po ujeti cca 50km to same na novo (teplota, palivo...). z toho vypliva, ze se v aute muselo neco pos.. a to ty budiky likviduje. nesetkal se stim nekdo? Vsem moc diky za rady

Napsal: pon 21.09.2009 19:14
od Player1
Mně se takhle projevoval špatnej kódovací modul v budíkách na e34, ale nevím, jestli je něco takovýho i v e39.
Napsal: úte 22.09.2009 09:22
od airbone
A su tam budiky s tym IKE modulom vzadu alebo tie novsie bez? Ak su z modulom, tak ak si ponechal stary modul a vymenil len budiky, alebo aj modul???
Napsal: úte 22.09.2009 11:52
od brumlae34
Jde o 528i rv 99 a dal jsem tam komplet z 525i rv 98, vic k tomu nereknu. Akorat tam kluci bojovali s modelem tech budiku meli jine zapojeni Otackomeru a byly z automatu, tak to nejak prekodovali.
Napsal: úte 22.09.2009 22:17
od airbone
Hmm, ine zapojenie? To snad nie. A ani to nemoze vadit, ze boli s automatu. Vsetky budiky su totiz hardwarovo rovnake a ci su manual, alebo automat, to je len vec kodovania. Ked si vsimnes, aj tie budiky u manualov maju displej s hodnotami PRND atd... akurat ze je neaktivny. Existuju vsak novsie verzie budikov, a aj starsie s tym spominanim IKE modulom vzadu. Obe maju vsak rovnake zapojenie - tri zasuvky. Piny su vzdy rovnake, ziadne ine zapojenie otackomeru tam nie je. Budiky sa musia presne nakodovat, pocet valcov, typ motora, VIN, km a spustu inych veci. Potom este existuju budiky LOW, bez velkeho textoveho displeja s ikonou auta, tie by si tam vsak nezapojil vobec, pretoze maju len dva stekre a tie su ine (iny pocet pinov). Tie sa koduju tusim len pomocou centralneho kodoveho kluca (ZCS). Maju uplne inu elektroniku.
Podla mna su dva moznosti - bud vymenili len budiky a nechali stary modul IKE, ktory je odideny, alebo tie budiky nie su spravne nakodovane.
Napsal: stř 23.09.2009 16:07
od brumlae34
Mam tam budiky bez velkeho BC, takze 2 zasuvky. A myslim, ze kdyby se to spatne naokodovalo tak by to neslo vubec a ne az po hodine jizdy... Byl jsem u toho kdyz to delali a byl to docela orech.
Napsal: stř 23.09.2009 21:32
od wEnC
brumlae34 píše:...dal jsem tam komplet z 525i rv 98
Jen tak pro pořádek, 525i se rozhodně v `98 nevyráběla, nejspíš to bude z 523i.
A co udělat test palubky, jednoduché a hned je jasno jestli jsou budíky hardwarově vpořádu.
Opravdu se pak rafika paliva nehne ?
Napsal: stř 23.09.2009 22:54
od airbone
brumlae34 píše:Mam tam budiky bez velkeho BC, takze 2 zasuvky. A myslim, ze kdyby se to spatne naokodovalo tak by to neslo vubec a ne az po hodine jizdy... Byl jsem u toho kdyz to delali a byl to docela orech.
Aha, tak to je ina vec. Myslel som si ze to su tie HIGH budiky z modulom IKE a ze je odideny. A diagnostika nepise nic? Treba este do stastia mrknut vsetky signaly cez INPA alebo DIS, ci su tam pritomne signaly pre stav paliva apd. Lebo to skor vyzera ze chyba nie je v budikoch ale niekde inde.
Spytaj sa tych chalanov, co ti to kodovali, ci prepisali aj VIN v budikoch. (musi sediet s tym co je v LCM ak sa nemylim, inac to moze robit problemy).
Dalsia vec na skontrolovanie je ci je v budikoch spravny centralny kodovy kluc - ZCS (treba porovnat s tym co je v EWS, resp prekodovat cele auto (vsetky jednotky). AK maju diagnostiku tak to mozu lahko zistit/spravit.
Napsal: sob 10.10.2009 13:11
od arapah
zdravim...a nechce ty odpálený budíky prodat? RE na SZ