Stránka 1 z 1

Napsal: stř 26.08.2009 13:38
od Rydlas
Zdar, je to ložisko, když mi tak podivně od cca 30km/h výš hučí zřejmě od pravého zadního kola a je to závislý na rychlosti, nikoli na otáčkách motoru?.. navíc to hučení přestane, když zatáčím do prava (odlehčím pravé kolo) Jedná se o E39, 523i, 1997

Pokud je to ložisko, tak dotaz zní - zvládnu to vyměnit s běžným dílenským nářadím a průměrnejma rukama? :-)

A druhej dotaz - ložisko mám dát určitě BMW nebo vydrží u neorigo?

Díky

Napsal: stř 26.08.2009 15:49
od Dzem
Čau tak to budeš mít skoro určitě ložisko v háji, měsíc z5 jsem je též měnil, origo bude asi drahé, dej neorigo, většinou vydrží +- stejně, já dával FAG, s běžným nářadím to zvládneš, trošku méně běžný je klíč 36(ořech) na povoloení matice poloosy, někdy bývá dost utažena, takže ja ořech (300kč stojí :-( ) navařil na trubku a k ní další do Tčka a tím to povolil. No a pak potřebuješ Torx ořech (nepamatuju číslo) na povolení 4 šroubů co drží náboj ložiska. Jinak co se týká demontáže, tak já rozhodil ramena(což byl teda ojeb), abych se k torxům dostal, jinak sem se nemoh dostat a povolit, ale údajně to jde i bez toho(nechápu jak,když tam zavazí kloub poloosy).Kdybys něco potřeboval, tak se ptej:-) Popravdě je to opičárna to vyměnit, protože takhle blbě jak to má báwo řešené(jako ostatně spoustu věcí :-( ,proč to dělat jednoduše když to jde složitě že) jsem ještě nikde neviděl a to už sem těch ložisek pár vyměnil, no ale ty ušetřené prachy za výměnu za to stojí, a taky se člověk přesvědčí, že báwo není vůbec tak supr auto co se týká tech. řešení jak tu někteří hlásají .-))

Napsal: stř 26.08.2009 15:54
od stanley07
Jak to popisuješ, ložisko to být může. Určitě to sám zvládneš a druhovýroby bych se vůbec nebál. Ložisko od SKF, nebo od Timken, vyjde s nějakou malou slevou, něco málo přes 2 tis. Ahoj.

Napsal: stř 26.08.2009 17:31
od Rydlas
OK, díky za potvrzení... dám to asi k pupikum po vejplate... :-)) mám tam toho víc, tak to vezmou naráz... doufám, že jsou pořád tak chvályhodný jako byli... :-))