Stránka 1 z 1

Napsal: stř 29.07.2009 17:02
od globusman
Nevíte náhodou někdo, jaké mají být vůle ventilů u tohoto 6válcového dvoulitru? Díky

Napsal: čtv 30.07.2009 13:40
od brumlae34
Sani i vyfuk 0,25 za studena.

Napsal: čtv 30.07.2009 16:16
od globusman
brumlae34 píše:Sani i vyfuk 0,25 za studena.
Můžu se zeptat, kde jsi čerpal inoformaci? Už jsem totiž z jedné strany dostal info, že to má být 0,20

Napsal: čtv 30.07.2009 20:01
od Zdenal
Neni lepší si zavolat do BMW , než jedna pani povídala ?

Napsal: čtv 30.07.2009 21:23
od Player1
:lol: Už vidím, jak ti sekretářka v BMW shání na dílně mechanika, aby ti řekl takovou informaci... :roll: Maximálně si tě objedná na servis

Napsal: čtv 30.07.2009 21:38
od Zdenal
Pánové už mě nebaví o každé malichernosti se tady dohadovat. Samozřejmě nebudu volat kun.. do kanclu, ale zavolám servisákovi a vim to hned nebo do pár minut nebo já už nevim co psát..
Já číslo na servisáka mám jestli ty ne, no tak tam zajeď nebo se trošku snaž....pánové pánové trošičku víc snahy a ono to půjde

Napsal: čtv 30.07.2009 21:52
od DC
už léta mám dobrou zkušenost s 0,25 za studena

Napsal: čtv 30.07.2009 22:11
od globusman
Zdenal píše:Pánové už mě nebaví o každé malichernosti se tady dohadovat. Samozřejmě nebudu volat kun.. do kanclu, ale zavolám servisákovi a vim to hned nebo do pár minut nebo já už nevim co psát..
Já číslo na servisáka mám jestli ty ne, no tak tam zajeď nebo se trošku snaž....pánové pánové trošičku víc snahy a ono to půjde
Když tě to nebaví, tak proč se do toho montuješ. Rady, jako dáváš ty, jsou k ničemu. Je to jako kdybych se ráno probudil, zeptal se tě, co je za den a ty bys mi odpověděl, ať si zajdu do papírnictví a koupím si kalendář. Rozhodně to bude lepší, než jedna paní povídala...

My jsme tady parta lidí, kteří jsou ochotní si pomáhat. A když někdo neví, tak se zeptá a ten kdo ví, mu odpoví. Třeba někdo doma má chytrou knížku, kde jsou vůle napsané. Já třeba mám k dispozici takovou knížku k E36 a E30. Tak kdyby se někdo ptal, tak mu můžu kvalifikovaně odpovědět.

Takže děkuji ti za radu, ale pro příště si ji nech pro sebe, nebo si ji napiš doma na nástěnku, aby sis mohl připsat bod za ochotu...

Napsal: čtv 30.07.2009 22:35
od Vlasta
V TISu píšou 0,25 mm při teplotě chladící kapaliny do 35 st. C.

Napsal: čtv 30.07.2009 22:47
od globusman
Díky všem, kdo poradili. Asi dám 0,23, protože v Autodata 2000 píšou 0,2 a v TISu 0,25 :-) Takže uděláme průměr a bude...

Napsal: čtv 30.07.2009 23:01
od Zdenal
globusman píše:
Zdenal píše:Pánové už mě nebaví o každé malichernosti se tady dohadovat. Samozřejmě nebudu volat kun.. do kanclu, ale zavolám servisákovi a vim to hned nebo do pár minut nebo já už nevim co psát..
Já číslo na servisáka mám jestli ty ne, no tak tam zajeď nebo se trošku snaž....pánové pánové trošičku víc snahy a ono to půjde
Když tě to nebaví, tak proč se do toho montuješ. Rady, jako dáváš ty, jsou k ničemu. Je to jako kdybych se ráno probudil, zeptal se tě, co je za den a ty bys mi odpověděl, ať si zajdu do papírnictví a koupím si kalendář. Rozhodně to bude lepší, než jedna paní povídala...

My jsme tady parta lidí, kteří jsou ochotní si pomáhat. A když někdo neví, tak se zeptá a ten kdo ví, mu odpoví. Třeba někdo doma má chytrou knížku, kde jsou vůle napsané. Já třeba mám k dispozici takovou knížku k E36 a E30. Tak kdyby se někdo ptal, tak mu můžu kvalifikovaně odpovědět.

Takže děkuji ti za radu, ale pro příště si ji nech pro sebe, nebo si ji napiš doma na nástěnku, aby sis mohl připsat bod za ochotu...

Bohužel jsi mě nepochopil, reagoval jsem na to, že v BMW ti to neřeknou, prostě si myslím, že je v tomto případě nejlepší zavolat, obětovat těch 7kč za telefon.
Jedna paní povídala, že 0,20 nebo 0,25 ale ty pak budeš znova nastavovat vůle.
Tohle je docela zásadní informace, tak bych na nikoho nespoléhal a ověřil bych si to na 100%, myslel jsem to s tebou dobře, ale jestli to kluci někde našli, tak OK, tim lépe.
A že mě to nebaví, to je myšleno, že tě každej chytá za slovo, že v kanceláři ti to nikdo neřekne a že by ti to ani neřekli a pozvali na servis - vždyť je to blbost !! Vždycky když jsem potřeboval radu odbornou a přesnou a volal jsem do BMW, tak vždy VŽDY jsem dostal velice ochotně přesnou informaci.
Jinak když něco vím nebo mě něco napadá rád poradím a rád rady dostávám.
Jen mi vadí chytání za slovo atd...

Napsal: pát 31.07.2009 06:24
od Vlasta
Já bych věřil víc tomu TISu, přece jenom je to origo BMW dokumentace.

Napsal: pát 31.07.2009 12:46
od libovka
M10 0,20
M20 0,25
M30 0,30

Napsal: pát 31.07.2009 13:25
od Strosek
globusman píše:Díky všem, kdo poradili. Asi dám 0,23, protože v Autodata 2000 píšou 0,2 a v TISu 0,25 :-) Takže uděláme průměr a bude...
Myslíš, že někde seženeš měrku 0,23 mm ?

Na kolik to vlastně nastavíš, když ti tam projde 0,25 lehkým odporem ? Podle mě to bude na 0,25 až 0,30 = v průměru cca 0,275 :twisted:

A jak to budeš dělat - povolíš všechny a pak to budeš postupně dotahovat, nebo pojedeš po jednom ?


Jinak v knížce o e30 jsou ventilový vůle pro M20. Kdybys ještě pořád nevěřil.

Jsem zvědav jestli se k tomu rozvede ještě nějaká debata. :D

Napsal: pát 31.07.2009 14:16
od globusman
Strosek píše:
globusman píše:Díky všem, kdo poradili. Asi dám 0,23, protože v Autodata 2000 píšou 0,2 a v TISu 0,25 :-) Takže uděláme průměr a bude...
Myslíš, že někde seženeš měrku 0,23 mm ?

Na kolik to vlastně nastavíš, když ti tam projde 0,25 lehkým odporem ? Podle mě to bude na 0,25 až 0,30 = v průměru cca 0,275 :twisted:

A jak to budeš dělat - povolíš všechny a pak to budeš postupně dotahovat, nebo pojedeš po jednom ?


Jinak v knížce o e30 jsou ventilový vůle pro M20. Kdybys ještě pořád nevěřil.

Jsem zvědav jestli se k tomu rozvede ještě nějaká debata. :D
Děkuji i tobě za radu, moc jsi mi pomohl. Jestli sis všimnul, dal jsem tam smajlíka - psal jsem to s úsměvem...

Prosím moderátory o uzamčení, popřípadě smazání topicu...

Napsal: sob 01.08.2009 10:37
od chip
Beim M20 (320i, 323i, 325e, 325i) hat es sich bewährt das Ventilspiel entgegen den BMW Vorgaben (0,25 mm) etwas lockerer einzustellen. d.h. 0,30 mm einlaß- und auslaßseitig. Das bringt einen stabileren Leerlauf (vorallem beim 320i) und etwas spritzigere Fahrleistungen. Das Klickern der Ventile wird dadurch kaum spürbar lauter, die Maßnahme lohnt in jedem Fall.

z e30.de