Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 16.07.2009 21:49
od brumlae34
Ahoj, mam takovej problem, na e39 530d kdyz slapnu plnej pred 2000ot, tak zhruba pri 2200ot ma motor diru jakoby zaregulovalo turbo a pak hned zase tahne az do omezovace. Je to normální? Diky vsem za rady. :wink:

Napsal: pát 17.07.2009 13:43
od milo
ja turbo u 530d citim ze jemne zacina zabirat okolo 1800-1900 otacek, potom kopanec a jede, zadne zavahani u 2200 otacek se nekona. vaha vzduchu?

Napsal: pát 17.07.2009 15:16
od Zave
cerpadlo?

Napsal: sob 18.07.2009 13:57
od brumlae34
Hosi nestraste me, spotreba supr vse fuguje jak ma, jen ta dira to spis jestli nemuze blbnou ventil regulace turba?

Napsal: ned 19.07.2009 11:00
od Zdenal
milo píše:ja turbo u 530d citim ze jemne zacina zabirat okolo 1800-1900 otacek, potom kopanec a jede, zadne zavahani u 2200 otacek se nekona. vaha vzduchu?
Je pravda, že žádné zaváhání u 2200ot. není, ale mě turbo začíná táhnout od cca 1400ot. a největší brutál zátah je asi od těch 2200ot až nahoru.

Zkus víc popsat jak se to auto chová při tom vytáčení.
Může to být víc věcí. Zkus odpojit váhu vzduchu a svézt se, pozoruj co se změní. Napiš jestli auto cuká u těch 2200ot. a jestli je přeleze, jestli je to plynulý úbytek výkonu, co dělá ekonoměr atd..

Napsal: ned 19.07.2009 18:35
od brumlae34
To me taky zacne zabirat kolem 1500 a tahne plynule az do 5000, jen v tech 2200 to udelaja, jako kdybych ubral a hned pridal plyn. Kdyz tam treba 1800 na trojku a dam plnej, tak to neudela. Jen kdyz ho necham sbirat treba na 5 r. stupen od spodu nebo tahnu platonak. Prijde mi ze na mensi rychlost to nema cas zavahat a pres ty kritycky otacky to preleti a je vse ok.

Napsal: ned 19.07.2009 19:06
od Peasy
Panove ja to mam taky tak nevim presne od kolika otacek ale spis mi to pripada jako by se tam pak neco otevrelo a vystartovalo!!!!!!

Napsal: ned 19.07.2009 22:50
od Zdenal
to Peasy:
U tebe myslim bude vše normální, to je typický, u těchto otáček to jakoby vystřelí. Mění se geometrie lopatek v turbu a bere to největší zátah. Jestli to u toho necuká nebo něco takového, tak je vše OK:

to Brumlae34:
Když dáš plnej na nižší rychlostní stupeň, tak to nedělá- takže dopravováním palivem to nebude, to bych asi vyloučil.
Váha vzduchu by taky dělala něco jinýho, ale odpojit jí zkus, za to nic nedáš.
Na vyšší stupeň při akceleraci tedy musíš dát více plynu a tedy na turbo je kladen maximální požadavek na výkon (nikoliv na otáčky), takže bych hledal opravdu asi tam, jinak mě nic nenapadá...

Joo a ještě rada nad zlato - diagnostika !!

Napsal: pon 20.07.2009 13:44
od brumlae34
Mam carsoft a delphi a ani jedna nic nenasla.... Mozna zkusim jeste live-data kolik v tu chvily turbo tlaci. Ale docela mo to stve. Podavaci cerpadlo nove, filtr novej motor nezakouria a jde pekne sametove, tak nevim... :(