Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 28.05.2009 20:06
od KamilAC
Můj dotaz je opět jako vždy, trošku zapeklitý a nejspíš mi opět nikdo nedovede odpovědět. :roll:

Je možné vyměnit komplet podvozek tj.péra, tlumiče, stabíky sériový za M-paket podvozek? Pro neznalce M-podvozek je o 25mm vpředu a 20mm vzadu nižší, tvrdší, mohutnější stabilizační tyč. Uložení je ale stejné.
Po technické stránce ho do auta nejspíš dostanu, zaráží mně ale káblíky který vedou do tlumičů. Jedná se s největší pravděpodobností o regulaci tuhosti podvozku, opravte mne pokud se mýlím. :wink:

Jde mně o to, jelikož to do auta opravdu připojit asi nedovedu, jak se bude podvozek chovat, když dráty zůstanou odpojené :?:
V jakém režimu tlumiče budou, když nebudou ovládané :?:
Nerad bych to dal do auta, a pak si s tím někde rozbil hubu. :mad:

Dovede někdo poradit?

Jedná se o podvozek ze stejného modelu, akorát o rok novějšího.

Napsal: pát 29.05.2009 07:06
od Vlasta
Já měl na E39 origo M paket podvozek a do tlumičů žádný kablíky nevedly. Kablíky vedou do tlumičů, pokud má auto EDC.

Napsal: pát 29.05.2009 08:06
od Birkoff
Je to jak píše Vlasta. Kablíky vedou do tlumičů s EDC (stabilizace podvozku). Mají vlastní jednotku do které jdou signály od ABS (LP čidlo), zatočení a nevím čeho všeho ještě. Jednotka umí díky dvěma ventilům v každém tlumiči řídit tuhost ve třech režimech komfort/tvrdší/úplně tuhé. Tlačítkem S-EDC se to celé přepíná do režimu sport což je myslím prostřední hodnota tuhosti pro začátek. Každej kdo má tohle v autě a měl někdy problém s LP čidlem ABS tak poznal jak vypadají tvrdé tlumiče. Jednotka, pokud detekuje chybu, automaticky nahodí nejtvrdší režim.
A ty péra jsou myslím normální u téhle kombinace (EDC) na rozdíl od M-packetu.
Neovládané tlumiče budou pravděpodobně v nejtvrdším režimu, soudě podle vlastnosti, pokud jednotka nemůže tlumiče ovládat, tak jsou automaticky netvrdší.

PS: jen pro zajímavost za kolik je můžeš koupit? Jestli to není tajné.

Napsal: pát 29.05.2009 14:40
od KamilAC
Birkoff píše:Jen pro zajímavost za kolik je můžeš koupit? Jestli to není tajné.
SZ :wink:

To by mělo být ono to EDC, uplně určitě. Když to bude tvrdý, vůbec se zlobit nebudu, navíc nemyslím že to bude zas nějakej kostitřas když je to originál podvozek. Šlo mně hlavně o to aby jeden tlumič nebyl tvrdší nebo měkčí než druhý, a aby si to nedělalo co se tomu zlíbí. V nejhorším moje sériové tlumiče mi ještě zbydou, tak použiju jenom péra kdyby to nemělo fungovat.
Birkoff píše:A ty péra jsou myslím normální u téhle kombinace (EDC) na rozdíl od M-packetu.
Tím máš na mysli, že snížení se nedočkám? Mělo by se jednat o M-paketový podvozek s EDC, čekal bych tedy že bude i nižší.

Ještě k tomu snížení, je to tak jak jsem psal? Předek -25mm a zadek -20mm :?:

Napsal: sob 06.06.2009 13:53
od jurasis
Podle mě normální podvozek problém není, ale s EDC problém bude. I když, Ty máš dráteničinu už vyzkoušenou... :lol:
Myslím, že to bude horší oprc než s tou navigací, aby to jelo, jak má...

Edit: nebude lepší tam dát normální tlumiče bez EDC a mít "jen" M-podvozek?

Napsal: ned 07.06.2009 18:47
od KamilAC
Myslíš normální sériový tlumiče, nebo jsou i nějaký M-tlumiče? :wink:
Samo že jsem zvažoval i tu variantu to vše zapojit, ale na to už si netroufám, to je fakt pěknej vop*c a tam už bych se i bál výsledku že se to nezdaří. :cry:

Napsal: ned 07.06.2009 21:41
od jurasis
No jasně, normální tlumiče na Mpodvozek, ale připrav si víc kaček oproti normálním... :twisted: . Jsou dražší...
Jde o to, jestli se Ti už nevyplatí to koupit nový celý. Když vezmu v potaz, že všechno, v čem se ty podvozky vlastně liší, je vlastně všechno spotřebák... :wink:

Ale je to o mnoho lepší a líp to vypadá... 8)

Napsal: stř 24.06.2009 14:29
od Tiff_needel
To mi ani neříkej,JEdno auto mě poslalo do příkopa a já mám zkroucený ramenena,zadní nápravnici mám na kaši,a ještě hledaj vady :( :( ,ALe je pravda že to lépe vypadá. :D

Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.

Napsal: stř 22.07.2009 23:04
od flaay
Zdar pánové mám M-paket origo podvozek, a nastal čas na výměnu tlumičů tak prosím o radu jaké zda jsou schodné s normálnímy či jsou jiné abych nekoupil něco co mi tam nepujde díky

Napsal: stř 22.07.2009 23:12
od jurasis
Normální tlumiče jsou dvojí, klasika a Mtechnik (sportovní). Každé jsou jiné. Všude v shopech je uvedeno, jestli ten tlumič je normál nebo Mtechnik, nic složitého, tak hurá hledat... :wink:

Napsal: stř 22.07.2009 23:14
od flaay
jurasis píše:Normální tlumiče jsou dvojí, klasika a Mtechnik (sportovní). Každé jsou jiné. Všude v shopech je uvedeno, jestli ten tlumič je normál nebo Mtechnik, nic složitého, tak hurá hledat... :wink:
a co je ještě odlišného od seriové nápravy..??

Napsal: stř 22.07.2009 23:30
od jurasis
Necituj předchozí příspěvek... :wink:

Tlumiče, pružiny a stabilizační tyč (má větší průměr). Myslím, že jinak nic.
Mpodvozek je jen snížen o cca 2,5 cm... :wink:

Napsal: čtv 23.07.2009 14:20
od Bmwwilliamsteam
Tiff_needel píše:To mi ani neříkej,JEdno auto mě poslalo do příkopa a já mám zkroucený ramenena,zadní nápravnici mám na kaši,a ještě hledaj vady :( :( ,ALe je pravda že to lépe vypadá. :D

Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.

sorry,ale to není zkopírovaný,udělej si pořádek před svým prahem...

Napsal: čtv 23.07.2009 15:49
od jurasis
Si děláš srandu? Nenapadlo Tě, že tu moji citaci mod odstranil?
Koukám si koleduješ o napomenutí... :roll: