Stránka 1 z 3
Napsal: úte 12.05.2009 10:40
od roadmaster
Stačila krátká průtrž mračen a spolujezdec za mnou měl pod nohama rybníček (E39, předfacelift). Teče tam přes práh dveří, ale vůbec to nechápu, těsnění jsou všechna OK, auto nebylo bourané. Když otevřu dveře, práh je mokrej. Dostává se to tam zřejmě žlábkem ve spodní části těsnění na dveřích a z prostoru prahu se to tlačí dovnitř. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Předem děkuji za každý nápad!
Napsal: úte 12.05.2009 12:09
od Strosek
roadmaster píše:Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Předem děkuji za každý nápad!
Vztekal jsem se s tím u E30, chcalo tam odtokem ze šíbru. Je potřeba odhrnout koberec a mrdknout na to. Pokud teda máš šibr. Pak leješ vodu do odtoků a koukáš, kde to kurva teče do auta místo z auta.

Napsal: úte 12.05.2009 12:38
od Pekys
jo, setkal jsem se s tím, zrovna o víkendu v myčce, akorát mám stejný problém se LZ dveřmi. V myčce tam tekl regulérní potůček, venku jsem otevřel dveře, práh mokrý, a chcalo to zespodu čalounění dveří i kolem lampičky, která osvětluje prostor při otevřených dveří.
Odtoky jsou v průchozí, těsnění v pořádku, napadaj mě jedině sametky u oken.
šíbr nemám
takže se přidávám s problémem, zná někdo řešení?
Napsal: úte 12.05.2009 12:52
od Cepa
Ahoj, zkousel jsi tohle?
http://www.louv.tv/cars/m5/leakydoor/Page3.html
Je to slabe misto E39.
Priznakem tohoto problemu je, ze dole, jak konci tapecir je na dverich (na plechu) pisek a vodou udelana/-ne cesticka/-y.
Minule leto jsem to prelepil tim bavorackym cernym "sajrajtem" viz. ETK a drzi to.
Nez to budes lepit, je treba stare zbytky dat pryc - docistovani redidlem slo celkem dobre.
Napsal: úte 12.05.2009 16:00
od Mountainbiker
Máš uvolněnou "vodní bariéru", chce to znovu přilepit a máš zas tak na pět let pokoj... (když parkuješ v garáži, kde ti na auto nepere denodenně slunko, vydrží to déle

)
Napsal: úte 12.05.2009 20:56
od Pekys
odkaz mi nějak nejde
vodní bariéru, to myslíš tu černou "přepážku" pod tapecem? jak je přilepená tím medvědím hovnem?
I tak ale to bylo dost vody, který by se podle mě do dveří vůbec dostat neměli, vždyť je tam elektrika

Napsal: stř 13.05.2009 07:48
od Birkoff
Je to přesně tímhle (odkaz). Zrovna včera jsem lepil tu izolaci na svým autě. Jen jsem použil jinej materiál než píšou v TIS. Jinak ten černej tmel (nevím jak jinak to nazvat) už nelepil a drolil se, Jo sluníčko je holt mrcha. Zajímavé bylo že druhé dveře do poloviny držely, ale dole to stejně bylo odchlíplé.
PS: Origo je to nějaká butylenněco páska. Má se nalepit na dveře, na izolaci, nahřát např fenem a zmáčknout = slepit. Podle TIS.
Napsal: stř 13.05.2009 12:52
od Elektro
Cepa píše:Ahoj, zkousel jsi tohle?
http://www.louv.tv/cars/m5/leakydoor/Page3.html
Je to slabe misto E39.
Priznakem tohoto problemu je, ze dole, jak konci tapecir je na dverich (na plechu) pisek a vodou udelana/-ne cesticka/-y.
Minule leto jsem to prelepil tim bavorackym cernym "sajrajtem" viz. ETK a drzi to.
Nez to budes lepit, je treba stare zbytky dat pryc - docistovani redidlem slo celkem dobre.
A kolik ten tmel stojí ? V ETK se mi to nepovidlo najít.Díky

Napsal: stř 13.05.2009 13:30
od rockheart
Nalep to normálním mrazuvzdorným silikonem odolávajícímu vlhku a máš pokoj na věky. Já si to celý udělal sám ato jsem totální blb v autech

Napsal: stř 13.05.2009 13:33
od rockheart
Pekys píše:odkaz mi nějak nejde
vodní bariéru, to myslíš tu černou "přepážku" pod tapecem? jak je přilepená tím medvědím hovnem?
I tak ale to bylo dost vody, který by se podle mě do dveří vůbec dostat neměli, vždyť je tam elektrika

Já jednou po průtrži vymačkal deci

Je to skutečně tím.... Zalepil jsem a je klid. Ale POZOR. Musíš vysušit i vodu, která se dostala pod podlahu. Tzn oddělat ten textil na zemi apořádně vysušit, jinak hnije. A že toho tam nebylo málo. Vzal sem starý fén a poctivě pět hodin sušil

Napsal: čtv 14.05.2009 02:19
od airbone
klasicka zavada u e39, uz som ju riesil 3x na zadnych dverach. Problem je ze medvedie hovno ktore drzi tu vodnu barieru (v katalogu nazyvane ako SOUND INSULATION) sa proste odlepi.... Treba celu barieru strhnut a vymenit za novu (u bmw asi okolo 18-20eur). Tak isto vam ponuknu drahy cierny tmel ala medvedie hovno, avsak tento neodporucam, nakolko sa vam to za urcity cas zas poserie. Ja som dal tmel co je na sprchovacie kuty a vane (biely), zonnat sa da v praxis/gamma/baumax apd..... a ten drzi jak svina......
este aby som nezabudol, treba vybrat a vysusit koberce, lebo maju pod sebou dost hruby filc ktory uplne nasiakne vodou (aj ked na povrchu sa zda byt uz suchy). Len preto hovorim, aby vam to v aute nezacalo hnit. V predu neviem, ci je potreba vyberat sedadla, vzadu sa to da riesit vybranim zadneho sediska, prahov a odklonenim koberca smerom dopredu (a podlozit niecim). Za par dni to vyschne.
Napsal: čtv 14.05.2009 07:48
od Pekys
no prima, tohle je prkotina, takže se aspoň o víkendu nebudu nudit
všem díky za rady
Napsal: čtv 14.05.2009 09:39
od Elektro
asi koupím sanitární silikon a bude to .Oprava za 100,-
Napsal: čtv 14.05.2009 10:12
od roadmaster
Milí kolegové, děkuji vám za dobré rady! Jen stále nechápu, proč je voda vedena kolem bariéry na VNITŘNÍ straně dveří... Ještě jednou díky všem!
Napsal: čtv 14.05.2009 14:52
od Birkoff
Tak přemýšlej. Kam zajíždí okýnko? A kam myslíš že poteče voda, co teče po tom okýnku? Kde končí zavřené okno (nápověda - výška ve dveřích). No tak si odpověz sám.
Voda steče na konec okna, odkápne kam? Do dveří a když je auto nakloněné tak je to na bariéru a po ní steče, kam? Dolů. Takže pokud není dobře přilepená tak místo aby skončila ve dveřích a vytekla dírama, tak steče mezi dveře a tapec a .... To už všichni známe,že.
Napsal: čtv 14.05.2009 19:31
od roadmaster
Ehm, proč si nyní připadám jako trouba...?

Napsal: pon 25.05.2009 21:33
od hadice
čau, taky mám uplně stejný problém na e34 pravé přední dveře,vyměnoval jsem chrom lišty a ejhle najednou od té doby když prší celou noc a auto stojí venku tak regulerně 10 l vody už stojí v rohu před spolujezdcovíma nohama a nemá se už ani kam vsáknout

,všechno možný jsem už rozkuchal až minulej tejden jsem viděl malí pramínek z rohu dveří na práh a do koberce ,tak na to teda vlítnu taky

Napsal: ned 31.05.2009 10:38
od alpineman
Po intenzívním dešti, nebo po vyjetí z myčky, mi taky po otevření zadních dveří vyhrcla voda. Jednu tu vodní bariéru jsem očistil od té černé lepící pásky, udělal jsem kolem dokola kartuší housenku BITUMEN. TMEL NA OKAPY, STŘECHY (přilne i za mokra) a je klid. Ani kapička vody.
Druhé dveře (vodní bariéru) jsem podlepil oboustrannou lepící páskou přímo na auta (odolává vodě a -20°C - 60°C) a prý drží jako šlak. Kulový!!! Je to na pikaču!!! Jako by tam nebyla... Takže bitumenový tmel na střechy to jistí. Je také vhodný v tom, že nevytvrdne a jím přilepený díl se dá v pohodě demontovat.
Napsal: stř 03.06.2009 23:08
od th
Čau, mám stejný problém, u pravých zadních dveří mi zatéká. E39tku (Touring, 2002) mám asi měsíc a dneska jsem vysál s koberce podlahy přes třičtvrtě litru vody vysavačem na čištení koberců a to tam zůstala samozřejmě vlhkost, kterou momentálně nemám možnost na žádném stuníčku vysušit. Mám strach s koroze podlahy, přecejenom, než na to člověk přijde, tak ta voda tam nějaký ten týden pracuje (s E39tkou teprve začínám, tak aby mi vydržela). Může mi prosím někdo z vás napsat, jak je chráněná podlaha zevnitř u tohoto auta? Mám ještě E30tku kterou budu doufám přestavovat a když jsem jí koupil, měla toho až na motor dost za sebou .... a podlaha kde se držela voda protože tam teklo, byla částečně schnilá, ... někdo tu psal o tom, že něco schnije, akorát nevím, jestli koberec, nebo podlaha karoserie. Jakýko-li problém u auta mě psychicky ničí, zvlášť u E39tky, která je pro mě nová ... a naprosto skvělá, díky.
Napsal: čtv 04.06.2009 08:16
od Pekys
hnije voda pod kobercem, a pěkně to pak smrdí.
Co jsem viděl video z výroby E39, tak celá kastle včetně podlahy by měla být pozinkovaná, takže bych byl v klidu.