Napsal: stř 08.04.2009 18:48
Jelikož mi altík dal sbohem a oprava je moc drahá, sháním nový.
Od BMW jsem obdržel informaci, že podle výbavy se montoval buď slabší 70/120A nebo silnější 90/150A.
Vzhledem k mé výbavě, mám ten silnější a zajímalo by mne tedym zda je možné zaměnit za slabší, a jaký bude výsledný efekt.
Ten silnější totiž vůbec není k sehnání.
Bylo mi řečeno, že v závislosti na výbavě alternátor musí utáhnout najednou všechny spotřebiče co v autě jsou, proto dvě verze, slabá pro ty sociálnější verze a silná pro vozy s lepší výbavou(výhřev, webasto, el.okna a šíbr,Tv,navi,roletky...
Co se může stát, když namísto silného dám ten slabý? Snad by tedy stačilo aspoň trošku hlídat ten odběr ne? Např.když mám puštěné webasto, nebudu zároveň vyhřívat a posouvat sedačky, koukat na TV či používat PDC, otevírat okna... Navíc pochybuji že se někdy stane že to člověk dělá najednou.
Od BMW jsem obdržel informaci, že podle výbavy se montoval buď slabší 70/120A nebo silnější 90/150A.
Vzhledem k mé výbavě, mám ten silnější a zajímalo by mne tedym zda je možné zaměnit za slabší, a jaký bude výsledný efekt.
Ten silnější totiž vůbec není k sehnání.
Bylo mi řečeno, že v závislosti na výbavě alternátor musí utáhnout najednou všechny spotřebiče co v autě jsou, proto dvě verze, slabá pro ty sociálnější verze a silná pro vozy s lepší výbavou(výhřev, webasto, el.okna a šíbr,Tv,navi,roletky...
Co se může stát, když namísto silného dám ten slabý? Snad by tedy stačilo aspoň trošku hlídat ten odběr ne? Např.když mám puštěné webasto, nebudu zároveň vyhřívat a posouvat sedačky, koukat na TV či používat PDC, otevírat okna... Navíc pochybuji že se někdy stane že to člověk dělá najednou.