Stránka 1 z 1

Napsal: pon 02.03.2009 11:52
od coulthard
Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s uvedednou úpravou ? Cena je cca 60 000,- a chtěl bych vědět předem jestli to poznám.

Napsal: pon 02.03.2009 12:02
od KamilAC
Rozdíl 130kW a 154kW poznáš určitě, hlavně tam bude taky docela rapidní nárůst krouťáku a to u nafty oceníš dvojnásob. Akorát teda chip od AC pocítíš i v peněžence, možná bych volil levnější variantu od nějakého renomovaného dodavatele. :wink:

Napsal: pon 02.03.2009 12:06
od eric
coulthard píše:Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s uvedednou úpravou ? Cena je cca 60 000,- a chtěl bych vědět předem jestli to poznám.
Čus,sorry za OT,ale pokud se jedná jen o úpravu výkonu chipem,tak za 60tis.kč si z tebe udělal někdo dobrý den,né?!Cena kvalitních chipů se pohybuje max. do 25tis.kč,spíš míň na tuhle motorizaci a imho za 60tis.kč budeš mít nejlepší chip,když prodáš svou 320xd a koupíš 330xd.Projeť si pořádně net,najdeš tam na 100% kvalitní náhradu za třetinovou cenu viz.např.
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/

Nevím,jestli zrovna tahle firma je opravdu kvalitní,do chiptuningu zas tolik nedělám,ale na toto téma by ti tady určitě poradili jiní kluci,který s tím mají praktické zkušenosti,od koho brát. :wink:

Napsal: pon 02.03.2009 12:18
od tds
eric píše:
coulthard píše:Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s uvedednou úpravou ? Cena je cca 60 000,- a chtěl bych vědět předem jestli to poznám.
Čus,sorry za OT,ale pokud se jedná jen o úpravu výkonu chipem,tak za 60tis.kč si z tebe udělal někdo dobrý den,né?!Cena kvalitních chipů se pohybuje max. do 25tis.kč,spíš míň na tuhle motorizaci a imho za 60tis.kč budeš mít nejlepší chip,když prodáš svou 320xd a koupíš 330xd.Projeť si pořádně net,najdeš tam na 100% kvalitní náhradu za třetinovou cenu viz.např.
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/

Nevím,jestli zrovna tahle firma je opravdu kvalitní,do chiptuningu zas tolik nedělám,ale na toto téma by ti tady určitě poradili jiní kluci,který s tím mají praktické zkušenosti,od koho brát. :wink:
Jenže od AC dostaneš náhradní jednotku která komunikuje s tou stavající a upravuje její mapu,pří náznaku přehřívání a ostatních okolností jako studený motor atd atd.optimalizuje výkon motoru.t.j. to nejlepší co tomu můžeš dát (taky nejdražší). přitom obyč chiptuning ti slepě vytahuje plnící tlak a dávku paliva.

Napsal: pon 02.03.2009 12:27
od eric
tds píše:
eric píše:
coulthard píše:Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s uvedednou úpravou ? Cena je cca 60 000,- a chtěl bych vědět předem jestli to poznám.
Čus,sorry za OT,ale pokud se jedná jen o úpravu výkonu chipem,tak za 60tis.kč si z tebe udělal někdo dobrý den,né?!Cena kvalitních chipů se pohybuje max. do 25tis.kč,spíš míň na tuhle motorizaci a imho za 60tis.kč budeš mít nejlepší chip,když prodáš svou 320xd a koupíš 330xd.Projeť si pořádně net,najdeš tam na 100% kvalitní náhradu za třetinovou cenu viz.např.
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/

Nevím,jestli zrovna tahle firma je opravdu kvalitní,do chiptuningu zas tolik nedělám,ale na toto téma by ti tady určitě poradili jiní kluci,který s tím mají praktické zkušenosti,od koho brát. :wink:
Jenže od AC dostaneš náhradní jednotku která komunikuje s tou stavající a upravuje její mapu,pří náznaku přehřívání a ostatních okolností jako studený motor atd atd.optimalizuje výkon motoru.t.j. to nejlepší co tomu můžeš dát (taky nejdražší). přitom obyč chiptuning ti slepě vytahuje plnící tlak a dávku paliva.
No sice hezký,ale ta cena je neadekvátní tomu,co ti nabízí.kdyby to bylo řádově o 10tis.kč dražší,tak neříkám,to je dobrá investice,ale pokud on může mít relativně kvalitní,ale ne tak značkový chip řekněme v rozmezí 10-20tis.kč a tudle předraženinu za 60tis.kč,tak má min. 40tis.kč k dobru a zase mám spousty známých,který mají nachipováno tedy bohužel spíš koncerny,ale princip je stejnej a nemaj problém.Důležitý je vybrat dobře podle recenzí,od koho chipnout,pokud není člověk magor,tak snad pozná sám podle budíku,jestli už má teplej motor anebo se mu přehřívá a turbo dostane kopr tak jako tak s jakýmkoliv chipem,to je daň a riziko každýho chiptuningu.Nesprávnější cesta,jak by se to mělo dělat je udělat optimalizaci řídící jednotky chipem a zároveň s tím dát větší turbo a větší mezichladič,protože jinak tyhlety komponenty dostanou zabrat s jakýmkoliv chipem :wink:

Napsal: pon 02.03.2009 13:39
od tds
nejde o ohřívání vody jako takové, ale jde spíš o teplotu spalin a následně tím teplotu ve spalovacím prostoru a tu na budíku neuvidíš,každopádně nevější báva počínaje E60 nemaj ani ten budík na teplotu vody.pokud máš auto za 1,5 mega a víc, tak myslím že 60klacků není takový ranec za nejlepší úpravu řídící jednotky co je na trhu.Oproti noname chipům,ti nabízí jistotu ochrany motoru v mezních situacích,záruku na motor jako takový což AC dává,možnost prodat jednotku později (třeba při prodeji auta),odbržděné vyzkoušené mapy nastavené pro konkrétní motor oproti všeumělům pokus omyl kteří ti při reklamaci řeknou ,,pane ten motor už byl v hajzlu když jste k nám tenkrát přijel´´..diskutovat dál o tom nebudu,napsal jsem názor,tím končím a to je asi to co chtěl původně tazatel vědět. jo pozor, neplést si optimalizaci s tuningem to je rozdíl.optimalizuješ pouze nějaké spektra otáček kde je třeba výkonový deficit (používá se hodně u dodávek a kamionů),tuning je úprava říd.jednotky v celém spektru mapy pro celkově vyšší výkon motoru.

Napsal: pon 02.03.2009 13:48
od coulthard
eric píše:
tds píše:
eric píše: Čus,sorry za OT,ale pokud se jedná jen o úpravu výkonu chipem,tak za 60tis.kč si z tebe udělal někdo dobrý den,né?!Cena kvalitních chipů se pohybuje max. do 25tis.kč,spíš míň na tuhle motorizaci a imho za 60tis.kč budeš mít nejlepší chip,když prodáš svou 320xd a koupíš 330xd.Projeť si pořádně net,najdeš tam na 100% kvalitní náhradu za třetinovou cenu viz.např.
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/

Nevím,jestli zrovna tahle firma je opravdu kvalitní,do chiptuningu zas tolik nedělám,ale na toto téma by ti tady určitě poradili jiní kluci,který s tím mají praktické zkušenosti,od koho brát. :wink:
Jenže od AC dostaneš náhradní jednotku která komunikuje s tou stavající a upravuje její mapu,pří náznaku přehřívání a ostatních okolností jako studený motor atd atd.optimalizuje výkon motoru.t.j. to nejlepší co tomu můžeš dát (taky nejdražší). přitom obyč chiptuning ti slepě vytahuje plnící tlak a dávku paliva.
No sice hezký,ale ta cena je neadekvátní tomu,co ti nabízí.kdyby to bylo řádově o 10tis.kč dražší,tak neříkám,to je dobrá investice,ale pokud on může mít relativně kvalitní,ale ne tak značkový chip řekněme v rozmezí 10-20tis.kč a tudle předraženinu za 60tis.kč,tak má min. 40tis.kč k dobru a zase mám spousty známých,který mají nachipováno tedy bohužel spíš koncerny,ale princip je stejnej a nemaj problém.Důležitý je vybrat dobře podle recenzí,od koho chipnout,pokud není člověk magor,tak snad pozná sám podle budíku,jestli už má teplej motor anebo se mu přehřívá a turbo dostane kopr tak jako tak s jakýmkoliv chipem,to je daň a riziko každýho chiptuningu.Nesprávnější cesta,jak by se to mělo dělat je udělat optimalizaci řídící jednotky chipem a zároveň s tím dát větší turbo a větší mezichladič,protože jinak tyhlety komponenty dostanou zabrat s jakýmkoliv chipem :wink:
Cena mě taky překvapila, ale když nad tím přemýšlím víc a víc tak to asi jde zkousnout.
1. je to oficiální tovární úpravce BMW
2. berou na to záruku přímo za BMW
3. auto mám nové tak nechci jet do xy garáže a nechat si něco udělat s motorem panem xyz
4. kupovat si nové 330 je sice dobrý nápad, ale já už auto koupil, tažke zbytečná úvaha. Navíc bych za 1/2 roku stejně chtěl něco silnějšího :-).

Chtěl jsem spíše znát názor někoho kdo si to něchal udělat

Napsal: pon 02.03.2009 13:50
od tds
Naprosto souhlasím!
Mrkni na německé stránky, tam referencí najdeš plno, u nás toho bude nejspíš jak šafránu.

Napsal: pon 02.03.2009 17:31
od jezdec
Ahoj,

mám takhle auto upravené a je to opravdu znát. Cena optimalizace byla 2.200 EUR při 25,5Kč za EUR. Tzn. že je to opravdu kolem 60.000Kč. Byl jsem s autem přímo v Aachenu u AC Schnitzer. Je to docela hodně km, ale vyplatilo se to. Auto je daleko pružnější ve středních a vyšších otáčkách a razantněji zrychluje. Mám e60 525d a výkon měl narůst ze 130kw na 150kw a kroutící moment ze 400 na 450. V případě, že se rozhodneš mám tam kontakt na člověka s kterým jsem to vyřizoval pro své auto. Tento úkon dělají také u RENOCAR, ale mají chabé zkušenosti a ještě to vycházelo dráž. Jirka

Napsal: pon 02.03.2009 18:12
od eric
coulthard píše:Cena mě taky překvapila, ale když nad tím přemýšlím víc a víc tak to asi jde zkousnout.
1. je to oficiální tovární úpravce BMW
2. berou na to záruku přímo za BMW
3. auto mám nové tak nechci jet do xy garáže a nechat si něco udělat s motorem panem xyz
4. kupovat si nové 330 je sice dobrý nápad, ale já už auto koupil, tažke zbytečná úvaha. Navíc bych za 1/2 roku stejně chtěl něco silnějšího :-).

Chtěl jsem spíše znát názor někoho kdo si to něchal udělat
Ááá,tak to mi nějak uniklo,myslel jsem,že to máš na e46,což by bylo dle mýho fakt zbytečný rvát do toho 60tis.kč za chip!Teď koukám na ty kw,co máš v nadpise,takže to musí bejt na e90 :oops: Na e90 to má cenu,to je jasný,kór,když si to kupoval nový.Ale stejně tedy,pokud tady píšeš,že chceš za půl roku něco silnějšího,tak se na to vyprdni a pořeš to až si koupíš to silnější,pokud ti to nebude stačit,pokud ale nevíš co s prachama na půl roku,tak pak je to v pořádku :wink: :lol:

Napsal: pon 02.03.2009 21:51
od coulthard
eric píše:
coulthard píše:Cena mě taky překvapila, ale když nad tím přemýšlím víc a víc tak to asi jde zkousnout.
1. je to oficiální tovární úpravce BMW
2. berou na to záruku přímo za BMW
3. auto mám nové tak nechci jet do xy garáže a nechat si něco udělat s motorem panem xyz
4. kupovat si nové 330 je sice dobrý nápad, ale já už auto koupil, tažke zbytečná úvaha. Navíc bych za 1/2 roku stejně chtěl něco silnějšího :-).

Chtěl jsem spíše znát názor někoho kdo si to něchal udělat
Ááá,tak to mi nějak uniklo,myslel jsem,že to máš na e46,což by bylo dle mýho fakt zbytečný rvát do toho 60tis.kč za chip!Teď koukám na ty kw,co máš v nadpise,takže to musí bejt na e90 :oops: Na e90 to má cenu,to je jasný,kór,když si to kupoval nový.Ale stejně tedy,pokud tady píšeš,že chceš za půl roku něco silnějšího,tak se na to vyprdni a pořeš to až si koupíš to silnější,pokud ti to nebude stačit,pokud ale nevíš co s prachama na půl roku,tak pak je to v pořádku :wink: :lol:
Auto na 1/2 roku jsem si fakt nekoupil :-). Bylo to myšleno tak, že pokud bych koupil 330d tak bych za 1/2 roku chtěl 335d a dál a dál

Napsal: pon 02.03.2009 21:56
od eric
coulthard píše:
eric píše:
coulthard píše:Cena mě taky překvapila, ale když nad tím přemýšlím víc a víc tak to asi jde zkousnout.
1. je to oficiální tovární úpravce BMW
2. berou na to záruku přímo za BMW
3. auto mám nové tak nechci jet do xy garáže a nechat si něco udělat s motorem panem xyz
4. kupovat si nové 330 je sice dobrý nápad, ale já už auto koupil, tažke zbytečná úvaha. Navíc bych za 1/2 roku stejně chtěl něco silnějšího :-).

Chtěl jsem spíše znát názor někoho kdo si to něchal udělat
Ááá,tak to mi nějak uniklo,myslel jsem,že to máš na e46,což by bylo dle mýho fakt zbytečný rvát do toho 60tis.kč za chip!Teď koukám na ty kw,co máš v nadpise,takže to musí bejt na e90 :oops: Na e90 to má cenu,to je jasný,kór,když si to kupoval nový.Ale stejně tedy,pokud tady píšeš,že chceš za půl roku něco silnějšího,tak se na to vyprdni a pořeš to až si koupíš to silnější,pokud ti to nebude stačit,pokud ale nevíš co s prachama na půl roku,tak pak je to v pořádku :wink: :lol:
Auto na 1/2 roku jsem si fakt nekoupil :-). Bylo to myšleno tak, že pokud bych koupil 330d tak bych za 1/2 roku chtěl 335d a dál a dál
A jó,tak já už radši nebudu do týhle diskuze přispívat,zase sem to poplet a tobě vlastně neporadil,tak hlavně,ať slouží :pivo2: :lol:

Napsal: stř 04.03.2009 09:19
od coulthard
jezdec píše:Ahoj,

mám takhle auto upravené a je to opravdu znát. Cena optimalizace byla 2.200 EUR při 25,5Kč za EUR. Tzn. že je to opravdu kolem 60.000Kč. Byl jsem s autem přímo v Aachenu u AC Schnitzer. Je to docela hodně km, ale vyplatilo se to. Auto je daleko pružnější ve středních a vyšších otáčkách a razantněji zrychluje. Mám e60 525d a výkon měl narůst ze 130kw na 150kw a kroutící moment ze 400 na 450. V případě, že se rozhodneš mám tam kontakt na člověka s kterým jsem to vyřizoval pro své auto. Tento úkon dělají také u RENOCAR, ale mají chabé zkušenosti a ještě to vycházelo dráž. Jirka
Díky za názor. Na mém motoru to má udělat 130 na 154 HP a krouťák ze 350 na 420 viz http://www.ac-schnitzer.de/fileadmin/me ... 92_E93.pdf. Takze do toho asi pujdu.

Mimochodem nevíte někdo náhodou kdo je dvorní ladič audi ?

Napsal: stř 04.03.2009 09:41
od tds
ABT