Stránka 1 z 1

Napsal: ned 08.02.2009 00:03
od lukasbarva
Zdarec hoši,mám takový problém,dneska jsem jel domů a před barákem mi to chcíplo,protože tu je takové maras bláto a jel jsem pomalu aby mi to nějak nepodjelo...no tak jsem si říkal to nechám stát,ale chci vyndat klíček a do polohy nula to šlo nějak lechce ve spínačce,ale elektrika byla zaplá a nejde ani nastartovat,tak jsem odpojil baterku a ráno uvidím co s tím je...poraďte please mám bmw e39 r.v.99

Napsal: ned 08.02.2009 00:14
od dexter
Spínačka KO.Možná se to bude dát udělat,ale to je vždy podle situace.Nejsem si jist,jestli je tomu u Bmw tak,ale u některých automobilek se dá přes jeden pin vytáhnout celá vložka zámku.Pochopitelně když je i klíč.Možná se ti ulomila ta tyčka,která otáči spínačem.Ale taky se ti mohl ulomit jen spínač.Všechno jsou jen spekulace. Rozdělej to a uvidíš.
:roll:

Napsal: ned 08.02.2009 11:42
od lukasbarva
dexter píše:Spínačka KO.Možná se to bude dát udělat,ale to je vždy podle situace.Nejsem si jist,jestli je tomu u Bmw tak,ale u některých automobilek se dá přes jeden pin vytáhnout celá vložka zámku.Pochopitelně když je i klíč.Možná se ti ulomila ta tyčka,která otáči spínačem.Ale taky se ti mohl ulomit jen spínač.Všechno jsou jen spekulace. Rozdělej to a uvidíš.
:roll:
díval jsem se na to a nevím jak se ta spínací skříŇka rozdělává,kolem klíčku je nějaký kroužek do kterého vedou dráty a z druhé strany od klíče jsou piny tam se to rozdélává? nebo co?a dá se to koupit?popřípadě kde...jsem s toho nešťastný ani nestartuje :(

Napsal: ned 08.02.2009 12:37
od dexter
Na ten kroužek pozor.To je cívka pro imobilizér.Jestli sis už sundal celej ten plastovej kryt (co předpokladám že jo,jinak bys neviděl ty drátky k imobilizeru) tak se mrkni na levou stranu.Tam se nachází ten spínač Jdou do něj silné dráty na spuštění celé elektriky.Mrkni se jestli je dobře upevněn.Nesmí se kvrdlat. Je upevněn 2ma plochýma šroubkana,ale bejvaj pořádně zabarvené takovou červenou barvou,přes kterou ani nevidíš,že jsou tam šroubky.S tím spínačem sem si není na sto pro jist,že bude přesně na druhé straně,protože u Bmw jsem neměl nikdy potřebu se tam hrabat,takže když nebude přesně tam,tak hledej někde poblíž.
:roll:

Napsal: ned 08.02.2009 12:47
od PetacekBE
no mne by zajímalo kde je u e39 zapojen imobilizér. Ale bude to asi individuální - já mám neorigo od fa. HAMA - asi předchozí majitel si jej tam dával a jsou s ním samé problémy. Občas nespíná relé a já kdysi s autem stál v dešti a čekal na kamaráda až mi jej opraví.... Jediné co jsem v autě našel tak to byla siréna v motorovém prostoru.... Ale nevím kde je přijímač signálu.. Mezi co se to zapojuje ?? :(

Napsal: ned 08.02.2009 13:08
od dexter
Jestli myslíš E34,tak mám pocit,že tam se imobilizer od výroby asi nedával.Beru to podle toho,že i já sem měl na 34ce rv 94 imo dodělávanej. Nech si ho vyndat.Tyhle auta se už snáď nekradou.
:roll:

Napsal: ned 08.02.2009 16:16
od lukasbarva
dexter píše:Na ten kroužek pozor.To je cívka pro imobilizér.Jestli sis už sundal celej ten plastovej kryt (co předpokladám že jo,jinak bys neviděl ty drátky k imobilizeru) tak se mrkni na levou stranu.Tam se nachází ten spínač Jdou do něj silné dráty na spuštění celé elektriky.Mrkni se jestli je dobře upevněn.Nesmí se kvrdlat. Je upevněn 2ma plochýma šroubkana,ale bejvaj pořádně zabarvené takovou červenou barvou,přes kterou ani nevidíš,že jsou tam šroubky.S tím spínačem sem si není na sto pro jist,že bude přesně na druhé straně,protože u Bmw jsem neměl nikdy potřebu se tam hrabat,takže když nebude přesně tam,tak hledej někde poblíž.
:roll:
na to se podívám už spíš zítra protože prší.a proč teda ten klíček jde otáčet tak lechce? tam jsou na té levé přímo ty spínací kontakty?dá se teda rozebrat tu celou kostku spínací?dík.

Napsal: ned 08.02.2009 18:06
od dexter
No,skusim ti to drobec objastnit.Ono je to vlasně klasickej zámek,u kterého po vložení správneho klíče otáčiš spolu s klíčem i s takovým plíškem,kterej pootáčí se spínačem,v kterém jsou hlavní kontakty.
:roll:

Napsal: ned 08.02.2009 21:11
od lukasbarva
dexter píše:No,skusim ti to drobec objastnit.Ono je to vlasně klasickej zámek,u kterého po vložení správneho klíče otáčiš spolu s klíčem i s takovým plíškem,kterej pootáčí se spínačem,v kterém jsou hlavní kontakty.
:roll:
a není to tak že je tam nějaký kolík mezi zámkem a kontakty(spínačky)?jde to rozdělit že?no podívám se na to až v ůterý:-( jsem s toho na nervy

Napsal: ned 08.02.2009 21:11
od lukasbarva
Ale snad to půjde:-)

Napsal: ned 08.02.2009 21:44
od dexter
ten spínač oddělit určitě půjde.Na autech s kterými sem se s tím setkal ten spínač drželi ty 2 šroubky.Když to rozděláš,tak to určo najdeš.
:roll:

Napsal: ned 08.02.2009 22:28
od lukasbarva
dexter píše:ten spínač oddělit určitě půjde.Na autech s kterými sem se s tím setkal ten spínač drželi ty 2 šroubky.Když to rozděláš,tak to určo najdeš.
:roll:
tak teda dík za radu,potom napíšu co a jak to dopadlo:-)

Napsal: pon 09.02.2009 01:55
od Holly
PetacekBE píše:no mne by zajímalo kde je u e39 zapojen imobilizér. Ale bude to asi individuální - já mám neorigo od fa. HAMA - asi předchozí majitel si jej tam dával a jsou s ním samé problémy. Občas nespíná relé a já kdysi s autem stál v dešti a čekal na kamaráda až mi jej opraví.... Jediné co jsem v autě našel tak to byla siréna v motorovém prostoru.... Ale nevím kde je přijímač signálu.. Mezi co se to zapojuje ?? :(
Přijímač signálu immo je samozřejmě někde v těsné blízkosti spínačky... Zbytek otázky sem jaksi nepochytil...

To dexter: Tak kradou se i E34 a jak... Immo se dával z výroby i do E34, natožpak do E39...

Napsal: pon 09.02.2009 05:43
od dexter
když sem četl ten příspěvek,tak sem tam viděl jenom e ,nevím,jestli to byla chyba mého netu,nebo to tam petacekBE dopsal.U 39 se pochopitelně imo dával.I kdyby ho někdo odpojoval,tak myslím,že kroužek kolem zámku by nejspíš nevytahoval,takže tam nejspíš bude,jen je mimo provoz.
:roll:

Napsal: úte 10.02.2009 00:08
od lukasbarva
tak spínací skříňka je ok,ale je tam větší problém než jsem předpokládal,otáčím klíčkem ale ten kolíček se neotáčí kde je spojen ze spínačkou,nevíte co s tím?jestli se to dá nějak rozebrat?ale je tam ta cívka kolem klíče...

Napsal: úte 10.02.2009 05:43
od dexter
Nezbívá asi nic jiného,než tu vložku vyndat.sz
:roll:

Napsal: úte 10.02.2009 15:37
od lukasbarva
nějak se mi ta vložka nepovedla vyndat. možná jsem něco udělal špatně,ale ptal jsem se v servisu kolik ta sranda stojí a že ta tyčinka kterou mám zlomenou a co je mezi vložkou a spínačkou tak stojí 1200,- a s výměnou prý tak kolem 2500,- tak přemýšlím že bych si rovnou udělal startovací tlačítko,není to blbost? :)

Napsal: čtv 12.02.2009 02:13
od lukasbarva
díky za rady,tak už to mám zpravené,byla tam uvnitř zlomená ta hliníková tyčinka,tak jsem si vyrobil místo ní něco jinýho přímo s té vložky do spínačky,no a jede to,akorád mi to nezamyká volant.... :D