Napsal: čtv 05.02.2009 20:05
Tak se konečně dostalo dnes vozidlo mojí přítelkyně na operační sál.
Ve dvou slovech auto najednou začalo brutálně hulit a motor vyletěl sám do toček
.Odtah 650km domů
Nafta v oleji!!!!
Vypustila se olejová náplň,nalil se nový olej a motor se nastartoval.
minutu na volnoběh bez problému a hned potom kouř a koktání na 4 válce.Vypadalo to na vstřik a propálený píst.
Dneska se vstřiky odvezly na test a sundala se hlava.
- písty jako nové a bez vůle
- těsnění v pořádku
- turbo plné nafty s olejem a vůle na hřídelce s lopatama
- stav olejové náplně cca plus 6litrů nad maximem (teklo to ven už když se odpojil kanál na mazání turba který je asi 10cm nad vanou)
Mohlo by to být špatné čerpadlo??????

Ve dvou slovech auto najednou začalo brutálně hulit a motor vyletěl sám do toček


Nafta v oleji!!!!
Vypustila se olejová náplň,nalil se nový olej a motor se nastartoval.
minutu na volnoběh bez problému a hned potom kouř a koktání na 4 válce.Vypadalo to na vstřik a propálený píst.
Dneska se vstřiky odvezly na test a sundala se hlava.
- písty jako nové a bez vůle
- těsnění v pořádku
- turbo plné nafty s olejem a vůle na hřídelce s lopatama
- stav olejové náplně cca plus 6litrů nad maximem (teklo to ven už když se odpojil kanál na mazání turba který je asi 10cm nad vanou)
Mohlo by to být špatné čerpadlo??????



