Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 05.02.2009 20:05
od pavel530d
Tak se konečně dostalo dnes vozidlo mojí přítelkyně na operační sál.
Ve dvou slovech auto najednou začalo brutálně hulit a motor vyletěl sám do toček :? .Odtah 650km domů 8O
Nafta v oleji!!!!
Vypustila se olejová náplň,nalil se nový olej a motor se nastartoval.
minutu na volnoběh bez problému a hned potom kouř a koktání na 4 válce.Vypadalo to na vstřik a propálený píst.
Dneska se vstřiky odvezly na test a sundala se hlava.
- písty jako nové a bez vůle
- těsnění v pořádku
- turbo plné nafty s olejem a vůle na hřídelce s lopatama
- stav olejové náplně cca plus 6litrů nad maximem (teklo to ven už když se odpojil kanál na mazání turba který je asi 10cm nad vanou)

Mohlo by to být špatné čerpadlo?????? :? :? :? :?

Napsal: čtv 05.02.2009 21:01
od BMWX5power
ještě napiš že je to zase tvuj baworak a zacnu se smat :lol:

Napsal: čtv 05.02.2009 21:08
od pavel530d
No moje E60 to není,ale je to E39 mojí milované :? :?
Ale nesměj se!!!!!!! :? :?

Napsal: pát 06.02.2009 01:05
od troutny
No nejspíše ten simering co je na hřídeli vysokotlakého čerpadla jak je poháněno od rozvodů.
Jinudy tak velké množství za tak krátkou dobu by ani nešlo.
Tedy Vám to pod tima rukama teda hoří.

Napsal: pát 06.02.2009 20:06
od jezour
Kamarád měl ten samej problém na TDS. Byl to simering na čerpadle.

Napsal: pon 09.02.2009 19:11
od pavel530d
Tak a je vymalováno.
ČERPADLO - repas
TURBO - repas
VSTŘIKY - repas

Mě asi brzo trefí :x :x :x

Napsal: pon 07.12.2009 14:08
od prase007
Hlavně ať tě nenapadne jezdit třeba vlakem, co by těch 500 lidí potom dělalo, až se ta mašina 2km od nádraží vylágruje ...

Napsal: sob 12.12.2009 00:49
od pavel530d
Tak to jsem trošku nepochopil,ale to je celkem egal.
Radši mi nekdo praďte s novým problémem.
téma "hliník ve vodě" :evil: